Mikä kiehtoo varatuissa? Itse olen avioero lapsi tiedän mitä se tekee lapsuuteen. En voisi koskaan alkaa vehtaamaan varatun kanssa. Tiedän miten koskee. Miksi pitää satuttaa muita. Miksi ei voisi etsiä vapaata kumppania koska heitäkin on. Tiedän et itsekkäät sanoo et rakkautta ei voi päättää et ne pullahtaa vaan eteen. Mikä ei tosiaakaan pidä paikkaansa.... Tämä on vaan minun mielipide kaikkiahan tämä ei koske....
Miksi varattu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nokialta vastaus tässä:
ei mikään.
Varatut useimmiten on huonosti kunnostaan huolta pitäviä
Epäluotettavia
Ratkoo suhteitaan lapsellisesti pettämällä eli parisuhde taidottomia
Usein vitun lapsellisia muutenkin. Käytös ja ajattelu siis ei mitään kovinkaan kypsää
Kusi noussut heillä hattuun eli kuvittelevat itsestään aivan liikoja ja ovat todella röyhkeitä baareissa. Niin röyhkeitä koskemaan että muutama on saanut oikeesti seurassani olevat miehet hermostuun ja haastaan
Ulos kadulle tappeleen
Siis yksinkertaisesti rumia, itseään täynnä olevia, epäkypsiä ja epäluotettavia idiootteja. Turn off - Anonyymi
En kyllä usko,että ihmiset ajattelee , et tossa on varattu se pitää napata. Tunteet syttyy,oli varattu tai ei,jokin ihmisissä vetää toisiaan puoleensa. Tunteet vaan syttyy 'väärällä' hetkellä, Ja suhteeseen tarvitaan aina 2. Ei hyvän suhteen väliin voi kukaan tulla.
- Anonyymi
Valitan mutta kyllä heitäkin löytyy... Omaan napaan tuijottavia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitan mutta kyllä heitäkin löytyy... Omaan napaan tuijottavia..
no ei sitä varattuakaan voi väkisin viedä,itse se on lähteny ja miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei sitä varattuakaan voi väkisin viedä,itse se on lähteny ja miksi?
Niin... Mutta eikö se olisi kivempi jos kakkosen ei tarvitsi miettiä mitä ykkösenn kanssa puuhaavat. Jos sen sinkun ottaisi eikä varattua.
- Anonyymi
joka alkaa varattuna haikailemaan muitten perään ei ole koskaa täysin rakastanut puolisoaan.
- Anonyymi
Ehkäpä sellaisesta suhteesta puuttuu jotain. Yhtä aikaa voi rakastaa kahtakin tai ainakin välittää.
- Anonyymi
Tottakai. Mutta eri asia on kuinka monen kanssa on suhteessa ja sängyssä. Jos on parisuhteessa, ei ole seksisuhteita muihin. Tai jos on niin on omissa silmissäni epäluotettava kusipää, jollaista en voisi pitää kumppanina päivääkään. Kai sellaisiakin tahdottomia naisia löytyy, jotka hyväksyvät ja antavat anteeksi ja ottavat aina takaisin moisen mulkeron.
- Anonyymi
En tarkoittanut rakkaudella mitään fyysistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Mutta eri asia on kuinka monen kanssa on suhteessa ja sängyssä. Jos on parisuhteessa, ei ole seksisuhteita muihin. Tai jos on niin on omissa silmissäni epäluotettava kusipää, jollaista en voisi pitää kumppanina päivääkään. Kai sellaisiakin tahdottomia naisia löytyy, jotka hyväksyvät ja antavat anteeksi ja ottavat aina takaisin moisen mulkeron.
Meitä on monia, joilla puoliso (mieskin) torjuu kaiken kosketuksen, läheisyyden, seksin ja henkisen läheisyyden. Ja tilanne voi olla vuoden tai vuosien pituinen. Onko se sinusta parisuhde? Onko oikein lapsille antaa kylmän parisuhteen malli? Tai riitaisan (tämäkin erojen takana usein). Pettävät ei ole muuten pelkästään miehiä.
Sanot luultavasti eroa ensin. Joo tiedän, että olenkin tekemässä. Olen yrittänyt, ei toista kiinnosta yrittää ja ongelma on vain minun. En ole koskaan pettänyt, mutta rakastuin täysin varoittamatta (niinkin voi käydä, jos väittää ettei voi, niin luultavasti oma elämänkokemus on vielä aika suppea!) Olimme tekemisessä ihan normaalin kanssakäymisen kautta, ei ollut kyseessä mikään. Hän ei tiedä tunteistani jollei arvaa eleistä yms. - Anonyymi
Ai niin joo. Itse rakastuin luultavasti, koska oma suhde oli tyhjä ja tilanne pitkään jatkunut. Eikä ole mitään toivoa että asian voi korjata.
Jokaisella parisuhteessa olevalla on myös vastuu kohdella toista hyvin, huolehtia molemmin puolin toisen perustarpeista (mm. kuulluksi tukeminen, läheisyys), ja arvostaa toista ihmisenä. Jos on kohin huono kumppani eikä anna itsestään juuri mitään, ei parisuhde tule olemaan ikuinen.
- Anonyymi
Siis juopot ei ole varattuja. Ne jotka ovat täyspäisiä on varattuja.
- Anonyymi
Kait se ei katso aikaa, paikkaa, tilannetta eikä statusta tai elämäntilannetta eikä ikääkään jos ihastuu.
Onneksi minun kultani ei ole muille varattu. - Anonyymi
En ole koskaan ottanut huomioon "varaustilannetta", se ei ole vaikutttanut "kiinnostukseeni" kumpaankaan suuntaan millään tavoin.
Siinä vaiheessa kun ilmenee että "kiinnostus" on molemminpuolista, "varaustilanne" viimeistään selviää ja täytyy myöntää että siinä vaiheessa miehen kannalta nainen joka on ...kiinnostava sekä niin sanotusti "varattu" on silla tavalla ...herkullinen että mies tietää aivan varmasti että nainen ei ole suhteessaan ollenkaan tyytyväinen (ja lähes aina ongelmana on erotiikka/seksi) ja sekin on aivan varmaa että nainen on miehen valinnut, vähintäänkin perusteellista testausta varten.
Minusta tuo "varaus" käsite on yhtä hölmö kuin "rakkauden vannominen" tms taikausko. Parisuhdedynamiikka ei toimi niin että joskus menneisyydessä höpisty, vakuuteltu, vannottu, papin edesssä tarinoitu, yms, olisi voimassa maailman tappiin asti ja parisuhde siis jäätyisi tarinoiden/häpinöiden aikakauteen ja tasolle.
Olen itse elänyt avoliitoissa, avoliitto on erittäin stabiili ja vahva liitto, siitä vain puuttuu taikausko eli on joka päivä ja joka hetki huolehdittava siitä että edelleen on halutuin, paras. - Anonyymi
Luojan kiitos alkaa järki pikkuhiljaa palaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733