Voiko reseptilääkettä (eu-resepti sähköinen) tilata Viron nettiapteekista? Kyseessä on eräs tavallinen lääke joka maksaa Suomessa ihan sikamaisen paljon. Onko kellään tietoa ja jos on niin mikähän on apteekin nettiosoite.
Nettiapteekki Virossa
6
8195
Vastaukset
- Anonyymi
onnisttuiko tuo mitä kirjoitit? mielen kiiinollla haluaisin tietää:)
- Anonyymi
Metformiini lääkeresepti resepti Tallinnasta tai Virosta?
Tarviin Metformiini lääkkeeseen reseptin, vaikka ei ole diabetesta. Onnistuuko Tallinnasta vai peräti Suomesta?
Voit kertoa mulle myös Twitterissä, vaikka yksityisviestillä:
https://twitter.com/fourthdose
Ainakaan virallisesti ei varmaan Tallinnasta saa apteekista ilman reseptiä?
Vai mistä maasta kannattaa ostaa?
- Anonyymi
Panteston 40
- Anonyymi
Olen kysellyt puhelimitse netiapteekista ja sanoivat että ulkomaille ei lähetetä, eli saat tilata vain Viro postiosoitteen.
- Anonyymi
Ei tarvitse mihinkään soittaa kun katsoo kyseisen firman toimitusehdot niin kohta "lääkkeitä ei ole mahdollista tilata ulkomailta" selventää sen asian.
Ja kaikki käännöstyö menee selaimen kääntäjällä riittävän ymmärrettävästi, eli siis viron mongerrusta EI TARVITSE mitenkään osata.
- Anonyymi
Osta Saksasta. Onnistuu netin kautta hyvin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2742289- 1181624
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970