Tuossa nähdään mihin auton älytön ruostuminen ja alunperinkin liian heikon materiaalin käyttö kelvottomien ajo-ominaisuuksien ohella johtaa.
Pelastuslaitoksen mukaan Toyota-merkkinen maastoauto oli toistaiseksi tuntemattomasta syystä ajautunut tien oikealle puolelle ojaan. Törmäys oli sen verran raju, että auto katkesi keskeltä kahtia. Tieosuudella jossa onnettomuus tapahtui on kahdeksankympin rajoitus.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006127673.html
Ruosteinen Toyota maasturi katkesi pjaanajossa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peltilaatikko katkeaa keskeltä turvallisuus syistä?
- Anonyymi
Ettei vaan olisi katkennut jo ennen kolaria ja siksi ajautunut väärälle kaistalla?
- Anonyymi
Hiluxissa on samantapainen runko kuin Tacomassa. Ruostuu poikki jos ei heti uutena ruostesuojata kunnolla.
Tuossa Nurmijärven tapauksessa on varmuudella ollut kyse ruostumisen heikentämästä rungosta. Terve Hiluxin runko ei taatusti katkea ulosajossa.- Anonyymi
Toyota uskovaisten mielestä Tojot ei ruostu ja ajo-ominaisuudet on vertaansa vailla. Tuota ei nyt ole ilmeisesti pesty järvivedellä, kun kerran noin pääsi käymään?
- Anonyymi
Mutta ero Tojotaan on, että tuo ei ole katkennut ja on pysynyt tiellä.
- Anonyymi
Toyota on kaikista ruostuvin ja heikoin auto. Siitä on tässäkin tapauksessa kiistattomia todisteita.
1. kerran kuulee Hiluxia sanottavan maasturiksi, lava-auto tai Pickup lienee oikeampi ilmaisu.
- Anonyymi
Muovipuskureilla on hyvä peittää ja myydä vähävikainen TOYOTA
https://www.youtube.com/watch?v=mIeIf89e_30 - Anonyymi
Tässä on sitä todellista japanilaista "laatua". Kyllä konserni tuotteet ovat parhaita!
- Anonyymi
Kun tojotan ruostumisesta on puhe terot kääntää asian katsastustilastoihin eivät kestä tosiasioita kun pik uppi katkeaa ruosteen takia poikki palkintopalli sijoitus tuokin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814