Hyvää kesää sinulle mies...

22

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Itku pitkästä ilosta" Niin, mutta jos tulisi "Ilo pitkästä itkusta" se olisi tasapuolista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki loppuu aikanaan
      Ei ainakaan tää, ei ainakaan tää
      Kaikki loppuu aikanaan
      Ei kuolemakaan pidä mua paikoillaan

• Anonyymi

Niin milloinkahan se hyvä alkaisi kun alan jo kohta olemaan 100-vuotias enkä ole vielä onnellista päivää nähnytkään elämässsäni?

• Anonyymi

Elämähän kuin peliä, jota sitten osaan varmaan julmasti pelata ainakin neuvotteluissa yrityksissäkin sanovat lempinimekseni "Negotiator General" tulee :D

Jonkun on oltava "rosvo* ja toisen on oltava "poliisi", kuin tietokonepeleissä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin milloinkahan se hyvä alkaisi kun alan jo kohta olemaan 100-vuotias enkä ole vielä onnellista päivää nähnytkään elämässsäni?

Joka päivässä on onnea, se vain pitää ymmärtää etsiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei hyvä lopu.;))
      Kätkeytyy vain joskus.
      Kaikki voivat tehdä hyvää.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kun aika on, jatkaa matkaa yksin. Hyvää kesää.

• Anonyymi

Kenelle sitten kirjoit;))

• En kirjoita enää kenellekään. Tämä tie päättyi nyt tähän. Hyvää jatkoa!

• Anonyymi

Huomenet;))
      Lopetan ainakin tunniksi

• Pidätkö pilkkanasi minua? Jos luulet että olen sinusta riippuvainen niin olet väärässä. Älä luule toisten kirjoituksia minun kirjoittamaksi.

• Anonyymi
        Naiseltaeräältä kirjoitti:

Pidätkö pilkkanasi minua? Jos luulet että olen sinusta riippuvainen niin olet väärässä. Älä luule toisten kirjoituksia minun kirjoittamaksi.

En luule

• Anonyymi

Ei kyllä se nyt vasta alkaa, kun erään hoksasin 😄 Hyvää Kesää Meille!

• Anonyymi

Minä ainakin muutan pois heti kun vain mahdollista. kun mitään muuta ei ole kuin kidutusta tyhjästä!

• Anonyymi

Samanlaisia aatoksia täällä.

• Anonyymi

Toivottavasti minäkin saan rauhan kun sinä ap lopetat kirjoittelun. Yksi hullu minun tutuista omii sun viestisi ja käyttäytyy sen mukaisesti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toivotaan parempaa ainakin tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      239
      45198
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25976
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      164
      10791
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9481
    7. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      9383
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8468
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe