Hyvää kesää sinulle mies...

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Itku pitkästä ilosta" Niin, mutta jos tulisi "Ilo pitkästä itkusta" se olisi tasapuolista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki loppuu aikanaan
      Ei ainakaan tää, ei ainakaan tää
      Kaikki loppuu aikanaan
      Ei kuolemakaan pidä mua paikoillaan

• Anonyymi

Niin milloinkahan se hyvä alkaisi kun alan jo kohta olemaan 100-vuotias enkä ole vielä onnellista päivää nähnytkään elämässsäni?

• Anonyymi

Elämähän kuin peliä, jota sitten osaan varmaan julmasti pelata ainakin neuvotteluissa yrityksissäkin sanovat lempinimekseni "Negotiator General" tulee :D

Jonkun on oltava "rosvo* ja toisen on oltava "poliisi", kuin tietokonepeleissä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin milloinkahan se hyvä alkaisi kun alan jo kohta olemaan 100-vuotias enkä ole vielä onnellista päivää nähnytkään elämässsäni?

Joka päivässä on onnea, se vain pitää ymmärtää etsiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei hyvä lopu.;))
      Kätkeytyy vain joskus.
      Kaikki voivat tehdä hyvää.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kun aika on, jatkaa matkaa yksin. Hyvää kesää.

• Anonyymi

Kenelle sitten kirjoit;))

• En kirjoita enää kenellekään. Tämä tie päättyi nyt tähän. Hyvää jatkoa!

• Anonyymi

Huomenet;))
      Lopetan ainakin tunniksi

• Pidätkö pilkkanasi minua? Jos luulet että olen sinusta riippuvainen niin olet väärässä. Älä luule toisten kirjoituksia minun kirjoittamaksi.

• Anonyymi
        Naiseltaeräältä kirjoitti:

Pidätkö pilkkanasi minua? Jos luulet että olen sinusta riippuvainen niin olet väärässä. Älä luule toisten kirjoituksia minun kirjoittamaksi.

En luule

• Anonyymi

Ei kyllä se nyt vasta alkaa, kun erään hoksasin 😄 Hyvää Kesää Meille!

• Anonyymi

Minä ainakin muutan pois heti kun vain mahdollista. kun mitään muuta ei ole kuin kidutusta tyhjästä!

• Anonyymi

Samanlaisia aatoksia täällä.

• Anonyymi

Toivottavasti minäkin saan rauhan kun sinä ap lopetat kirjoittelun. Yksi hullu minun tutuista omii sun viestisi ja käyttäytyy sen mukaisesti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toivotaan parempaa ainakin tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      332
      2014
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1779
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1063
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      10
      934
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      897
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      49
      846
    7. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      28
      840
    8. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      817
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      154
      795
    10. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      780
    Aihe