Olen koittanut moneen otteeseen registöröityä linux mintin foorumiin mutta ei onnistu millään, herjaa ettei salasana ole oikea..
Olen laittanut salasanan pituudeksi kymmenen kirjainta jossa on myös numeroita.
Ohjeessa sanotaan näin:
Password must be between 10 characters and 32 characters long, must contain letters in mixed case, must contain numbers and must contain symbols.
En ymmärrä mitä tarkoittaa tuo contain symbols.
Mitä tuolla merkkiä symbolsilla tarkoitetaan?
Apua linux mint foorumiin registeröimiseen.
4
219
Vastaukset
- Anonyymi
Symbols tuossa tarkoittaa ilmeisesti muita merkkejä kuin kirjaimia tai numeroita.
Eli ohjeen mukaisessa salasanassa voisi olla vaikka seuraavanlaisia merkkejä:
Sekä ISOJAaakkosia_että_PIENIÄaakkosianumeroita 1234567890symboleita-_,.;:<>|!"#¤%&/()=?- Anonyymi
Ei onnistunut vieläkään vaikka laitoin salasanaan isoja kirjaimia ja symboolin.
Nyt herjaa:
The solution you provided was incorrect
Mitähän tuo tarkoittaa?
Mitä nyt pitää tehdä? - Anonyymi
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei?Ihan kirjaimia ja numeroita noissa usernameissa näytti olevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998