Olen koittanut moneen otteeseen registöröityä linux mintin foorumiin mutta ei onnistu millään, herjaa ettei salasana ole oikea..
Olen laittanut salasanan pituudeksi kymmenen kirjainta jossa on myös numeroita.
Ohjeessa sanotaan näin:
Password must be between 10 characters and 32 characters long, must contain letters in mixed case, must contain numbers and must contain symbols.
En ymmärrä mitä tarkoittaa tuo contain symbols.
Mitä tuolla merkkiä symbolsilla tarkoitetaan?
Apua linux mint foorumiin registeröimiseen.
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Symbols tuossa tarkoittaa ilmeisesti muita merkkejä kuin kirjaimia tai numeroita.
Eli ohjeen mukaisessa salasanassa voisi olla vaikka seuraavanlaisia merkkejä:
Sekä ISOJAaakkosia_että_PIENIÄaakkosianumeroita 1234567890symboleita-_,.;:<>|!"#¤%&/()=?- Anonyymi
Ei onnistunut vieläkään vaikka laitoin salasanaan isoja kirjaimia ja symboolin.
Nyt herjaa:
The solution you provided was incorrect
Mitähän tuo tarkoittaa?
Mitä nyt pitää tehdä? - Anonyymi
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei?Ihan kirjaimia ja numeroita noissa usernameissa näytti olevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798