Laadukasta kesähuvilaa hakemassa ison vesistön varrelta?

Anonyymi

Onkohan Hämeenlinnan seudulla markkinoilla vielä yhtään vapaita huviloita? Hyvä ranta , rauhallinen sijainti eli ei siis ihan asfalttitien varressa ,kirkas puhdas iso vesistö ja golfkentän läheisyys luetaan kyllä eduksi valintaa tehtäessä. Aulangon Luxus-huvilat voisi olla yksi vaihtoehto mutta myynnissä sieltä ei taida olla nyt yhtään vapaata kokonaisuutta.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä tule köyhä Hämeenlinnaan. Täällä on jo paskajauhavia itkijöitä.

• Anonyymi

Miksi sinua noin itkettää?

• No ei niitä ainakaan tällä sivustolla myydä eikä vuokrata.

• Anonyymi

Jospa aloittaja ei tiedä Etuovesta, Oikotiestä? Ja sanomalehteenkin kai voi laittaa ostetaan-palstalle?

• Anonyymi

Mulla on vapaa huvila.

• Anonyymi

Aulangon Luxus-huvilat tulevat piakkoin myyntiin eli heti harjannostajaisten jälkeen ne ovat kaupan. Etuosto-oikeus tosin pääkaupunkiseudun raharikkailla mutta jos jotain jää tähteiksi niin kyllä kai paikallisillekin annetaan mahdollisuus liittyä eliittialueen yhteisöön.

• Anonyymi

Ei koske sinua vaan niitä joilla on rahaa.

• Anonyymi

Ja harjan ostajaiset on koska? 2037?

• Anonyymi

Ai että oikein "brovo"? Mitä lie tarkoittaakaan...

• Anonyymi

Heititpä hyvän huulen että etsit MUKA huvilaa. Muutama pöllö minun lisäksi tähän kirjoittikin.

• Anonyymi

Ruusulaakso voisi olla sinulle unelmien täyttymys.

Paikalle annettu nimi on ehtaa hämäläistä markkinointihöttöä, mutta se ei varmasti haittaa. Niin on höttöä rakentamisen jälkikin, jos ostat rakennusliikkeen ehdoilla suunnitellun rakennuksen.

Jos haluat aitoa laatua, osta tontti ja rakennuta unelmiesi huvila sinun ehdoillasi. Kannattaa tähdätä pitkäaikaiseen omistukseen, sillä jälleenmyyntiarvo voi kirpaista, jollet ole oikeasti rahanaisia tai rahamiehiä. Kesähuvilasi arvo rapautuu Hlinnassa nopeammin kuin monella toisella paikkakunnalla. Mutta se ei estä sinua, perhettäsi ja ystäviäsi nauttimasta täysillä huvilastasi, joka voi olla jopa talviasuttava. Älä unohda Hlinnan tarjoamia muita korkeatasoisia palveluita, ne kutsuvat houkuttavasti tykönsä.

• Anonyymi

Kuten Tapahtumapuisto, kaupunkilaisten uusi olohuone, joka ei koskaan nuku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe