Mitat, painot, suoritusarvot?
Varustelu?
Millaisia kokemuksia? (Etenkin automaatit)
Citroen CX 25 GTI Turbo II
8
2930
Vastaukset
- Visa-mies
Ilmoittakaa samalla vaivalla myös vastaavat arvot
CX 25 GTi:stä. Olen hommaamassa tällaista kiesiä. - trs -89
Täältä löytyy suorituskykytaulukko:
www.geocities.com/MotorCity/Downs/2305/supcit.htm
kikkasivut (joissa rumaa katseltavaa ruttuisen
CX:n muodossa...)
http://www.algonet.se/~frenchie/cx/CXtech.html
Henkilökohtaista kokemusta ei kylmätyyppejä
kummemmin ole, vielä... - cxällä täältä ikuisuuteen
Perheessämme oli turbokakkonen muutamia vuosia.
Suorituskyky on riittävä, loistava matka-auto.
Kulutus pysyi aisoissa, riippuu ajotavasta. Autoa
ei äkkiseltään kannattanut lainailla
kokemattomille. Kerran lapinreisuulla istuin
vieressä kun vaihdettiin kaveri rattiin. Hällä ei
ollut sen kummemmin kokemusta sitikoista. Kun
heräsin piostin kauhukseni merkille, että vauhti
oli jatkuvasti 140-160 kmh, eikä kuski ollut sitä
ite huomannut. Koko ajan sai toppuutella. Pelotti
sen verran, että hyppäsin ite puikkohin.
Suorituskykyä voi verrata benjiköyteen. Auto
kulkee kuin kuminen venytetty lentävä matto.
No eräänä päivän auto sitten paloi kesämökin
pihassa. Niitä on palanu kuulema useita. Palo sai
alkunsa jostain pa-pumpun johdotuksen seutuvilta
auton alta keskivaiheilta.
Jäljelle jäi 2kpl hyviä vanteita ja hyvä
takaluukku.
Mieleen jäi jäykkä kytkin, ei mikään
kaupunkiauto. Olen ajanut myös tavallista turboa.
Ero suorituskyvyssä on huomattava. Molemmat
kuitenkin ovat riittävän tehokkaita. Itseasiassa
tavallista turboa on tottumattoman helpompi
ajella, koska turbopotkua ei kiihdytettäessä
paikaltaan tule perusturbolla niin selvästi esiin.
Mahtavia kiesejä
A.H.- cxllä täältä ikuisuuteen
turbokakkosta ei ole tehty automaattivaihteisena.
Tekniikka kestää siinä missä mmuissakin cxissä.
mylly on mahtava - MV
cxllä täältä ikuisuuteen kirjoitti:
turbokakkosta ei ole tehty automaattivaihteisena.
Tekniikka kestää siinä missä mmuissakin cxissä.
mylly on mahtavaKiitän tiedoista. Tommonen CX kyllä kiinnostaisi.
Jos jollain on vielä niistä automaattimalleista
infoa, niin tänne vaan. - Brunkeberg
MV kirjoitti:
Kiitän tiedoista. Tommonen CX kyllä kiinnostaisi.
Jos jollain on vielä niistä automaattimalleista
infoa, niin tänne vaan.Turbokoneella varustettuun CX:ään ei ole koskaan
saanut automaattivaihteistoa, ei edes Prestige
Turboon. Ilmeisesti turbokoneen voima vaatisi niin
järeän laatikon, että konehuoneesta on loppunut
tila kesken.
Itselläni muuten on CX Turbo2 1987 nahkaverhoilulla
ja lähes kaikilla herkuilla. Autossa on paljon
sellaista, josta pidän (luksuksen leima, loistavat
ajo-ominaisuudet, hiljaisuus, turvallinen
ohituskiihtyvyys ym.), mutta mukavuuspuolella se ei
täytä vaatimuksiani. Olen laittanut siihen
perusmallin CX:n pallot ja korkeaprofiiliset
renkaat, mutta silti jousitus on turhan pintakova
ja täristävä. Pitäisi kai vaihtaa perusmallin
kallistuksenvakaajatkin ja suurentaa vielä
iskunvaimentimien keskireikää. Myös sitä olen
harkinnut, että laittaisi kaksi jousipalloa lisää à
la XM. - MV
Brunkeberg kirjoitti:
Turbokoneella varustettuun CX:ään ei ole koskaan
saanut automaattivaihteistoa, ei edes Prestige
Turboon. Ilmeisesti turbokoneen voima vaatisi niin
järeän laatikon, että konehuoneesta on loppunut
tila kesken.
Itselläni muuten on CX Turbo2 1987 nahkaverhoilulla
ja lähes kaikilla herkuilla. Autossa on paljon
sellaista, josta pidän (luksuksen leima, loistavat
ajo-ominaisuudet, hiljaisuus, turvallinen
ohituskiihtyvyys ym.), mutta mukavuuspuolella se ei
täytä vaatimuksiani. Olen laittanut siihen
perusmallin CX:n pallot ja korkeaprofiiliset
renkaat, mutta silti jousitus on turhan pintakova
ja täristävä. Pitäisi kai vaihtaa perusmallin
kallistuksenvakaajatkin ja suurentaa vielä
iskunvaimentimien keskireikää. Myös sitä olen
harkinnut, että laittaisi kaksi jousipalloa lisää à
la XM.Tarkoitin kyllä kaikkia CX-malleja automaatilla.
Kun toi vasen jalka on aikoinaan kolarissa mennyt
huonoon kuntoon niin tomaatti olis hjuva. - 740
Brunkeberg kirjoitti:
Turbokoneella varustettuun CX:ään ei ole koskaan
saanut automaattivaihteistoa, ei edes Prestige
Turboon. Ilmeisesti turbokoneen voima vaatisi niin
järeän laatikon, että konehuoneesta on loppunut
tila kesken.
Itselläni muuten on CX Turbo2 1987 nahkaverhoilulla
ja lähes kaikilla herkuilla. Autossa on paljon
sellaista, josta pidän (luksuksen leima, loistavat
ajo-ominaisuudet, hiljaisuus, turvallinen
ohituskiihtyvyys ym.), mutta mukavuuspuolella se ei
täytä vaatimuksiani. Olen laittanut siihen
perusmallin CX:n pallot ja korkeaprofiiliset
renkaat, mutta silti jousitus on turhan pintakova
ja täristävä. Pitäisi kai vaihtaa perusmallin
kallistuksenvakaajatkin ja suurentaa vielä
iskunvaimentimien keskireikää. Myös sitä olen
harkinnut, että laittaisi kaksi jousipalloa lisää à
la XM.suoritus arvot tällä t2:lla on? itse olen jonkun
kerran ajellun t1 mallilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844