Putinin puhe

Anonyymi

Missä on Putinin puhe? Vuosi sitten oli mielenkiintoinen ketju, missä lainattiin Putinin puhetta. Sen parasta antia oli, että ufoja avaruudesta ei ole. On vain salattua maan teknologiaa. Kenen pieni sielu ei kestänyt sitä ja piti poistaa?

18

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita ensin se Putinin puhe niin tarkastellaan sitä sitten. Skepuilla kun on taipumus kehitellä näitä väitöksiä ilman lähdettä ja linkkejä, mutta silti heiltä onnistuu näiden neljännen käden juoruihin perustuvien huhupuheiden analysointi johtopäätöksineen.

    • Anonyymi

      Oli puhetta puheesta josta puhuttiin täällä mutta nyt ei ole sitä puhettakaan niin on vaikeaa puhua siitä puheesta, mutta haluaisin puhua kuitenkin kun minua naurattaa kun ei olekaan puhetta. Puhe ei ole naurua. Kuulin tämän kaiken broidin kaimalta joka oli kuullut jortsu nimisen kaverin puhuvan siitä puheesta muutama vuosi sitten. Haluaisin irvistellä teille hihhuleille.
      Terveisin sentimentaalinen varaktori

    • Anonyymi

      Päinvastoin, parempi todiste oli Breznevin puhe, hän nimenomaan puhui niistä massiivisista todisteista, että täällä vieraillaan - ja vielä keskuskomitean tilaisuudessa. Sekin poistettiin! Onko täällä venäjän trolleja?

    • Anonyymi

      Tällainen kooste löytyi vanhasta ketjusta:

      1. Jimmy Carter, USA:n presidentti 1976-1980. Lupasi kampanjassaan julkistavansa kaikki ufo-asiakirjat, jos hän tulisi valituksi. Carter sanoi: "En enää naura ihmisille, jotka sanovat nähneensä ufoja. Olen nähnyt sellaisen itsekin."

      2. Richard Nixon, USA:n presidentti 1969-1974: "En voi vapaasti puhua hallituksen tiedoista ufoihin liittyen. Minulle tiedotetaan asiasta henkilökohtaisesti."

      3. Mihail Gorbatshov, Neuvostoliiton johtaja 1985-1991: "Ufo-ilmiö on olemassa, ja se täytyy ottaa vakavasti."

      4. Kenraali Douglas MacArthur, Korean sodan ja toisen maailmansodan sankari. Hän sanoi 1955: "Seuraava sota tulee olemaan planeettojen välinen sota. Maan kansojen täytyy jonain päivänä yhdistyä yhteiseen rintamaan muilta planeetoilta tulevaa hyökkäystä vastaan. Tulevaisuuden politiikka on kosmista, planeettojen välistä."

      5. Ronald Reagan, USA:n presidentti 1980-1988. Reagan näki lentokoneen ikkunasta valkoisen valon, joka liikkui edestakaisin: "Menin kysymään asiasta lentäjältä. Hän ei ollut koskaan nähnyt vastaavaa. Seurasimme valoa useita minuutteja. Kun saavuimme Bakersfieldiin yllätykseksemme se nousi suoraan taivaisiin. Kun nousin koneesta kerroin Nancylle asiasta."

      6. Professori Stephen Hawking, "Totta kai on mahdollista, että Ufot todellakin sisältävät avaruusolentoja, kuten monet uskovat. Ja hallitus pysyy asiasta hiljaa."

      7. Tohtori Herman Oberth, natsien raketti-insinööri: "Teesini mukaan lentävät lautaset ovat totta. Ne ovat muiden aurinkojärjestelmien avaruusaluksia."

      • Anonyymi

        Onko nuokin sellaisia hihhuli-ufokerholaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nuokin sellaisia hihhuli-ufokerholaisia?

        No eivät ole, mutta siksi he eivät puhukaan Roswellin luola-alieeneista ja
        viljapeltojen kosmisista viesteistä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ole, mutta siksi he eivät puhukaan Roswellin luola-alieeneista ja
        viljapeltojen kosmisista viesteistä !

        Muista aina erään viisaan miehen sanat: "Terve ihminen ei ufoja näe eikä niihin usko. He ovat omaa oksennustaan syöviä koulupudokkaita jotka nusuttelevat omia äitejään"

        Kerro pari sanaa viljapeltojen kosmisesta viestistä? Onko siitä jossakin puhuttu hullunkurisessa mielessä vai mikä sinua tuossa huvittaa? Jotakinhan ne kuviot tarkoittaa lapsi rakas, eikä kuvioleikki ole sen enempää hauska kuin älykkyystestissä olevat kiemurat. Mielenkiintoisia ne voi olla tai haastavia, mutta mitään erityistä hauskaa en ole havainnut.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia ja haastavia peltokuviot ovat , ja siksi soisi arvovaltaisten
        valtiomiesten ja etevien tiedemiesten niihin tarkoin perehtyvän.


      • Anonyymi

        Putinin botoks-nenu on viilattu terävään peltojen kyntöpuuhiin.

        Toverit! Kaikki Putinin nenän puolesta!

        Kynnä syvältä toveri Putin! Syvemmältä kuin kukaan muu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin botoks-nenu on viilattu terävään peltojen kyntöpuuhiin.

        Toverit! Kaikki Putinin nenän puolesta!

        Kynnä syvältä toveri Putin! Syvemmältä kuin kukaan muu!

        Ei löytynyt sitten sitä Putinin puhetta joten se oli taas vain pelkkää höpöskepojen puhetta, kuten aina. Koulut loppui ja höpinä alkoi isäraktorin johdolla tahdissa mars.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luin jostakin tuosta Smirnovin tutkimuksesta laajemminkin. Siellä kerrottiin että oppivat houkuttelemaan ufot esiin. Heti kun taivaalle laitettiin tietty määrä hävittäjiä harjoittelemaan niin ufot tuli paikalle. Kolmasti koetettiin ajaa takaa. Takaa-ajoissa hävittäjät lakkasi toimimasta ja kaksi lentäjää kuoli, kun heittistuinkaan ei toiminut. Luovuttiin takaa-ajoista.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/200907289992714

        Amerikkalaisessa Nimitz tapauksessa lentäjä sanoi havaittuaan ufon suorituskyvyn että "voi luoja en halua joutua tilanteeseen että pitäisi avata tuli"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin jostakin tuosta Smirnovin tutkimuksesta laajemminkin. Siellä kerrottiin että oppivat houkuttelemaan ufot esiin. Heti kun taivaalle laitettiin tietty määrä hävittäjiä harjoittelemaan niin ufot tuli paikalle. Kolmasti koetettiin ajaa takaa. Takaa-ajoissa hävittäjät lakkasi toimimasta ja kaksi lentäjää kuoli, kun heittistuinkaan ei toiminut. Luovuttiin takaa-ajoista.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/200907289992714

        Amerikkalaisessa Nimitz tapauksessa lentäjä sanoi havaittuaan ufon suorituskyvyn että "voi luoja en halua joutua tilanteeseen että pitäisi avata tuli"

        Ufot keskittyneet erityisesti deaktivaatioteknologian kehittämiseen? Pystyvät tarvittaessa lamauttamaan kaikki elektroniset järjestelmät, jolloin heittoistuinkaan ei toimi? Vai toimiiko se muuten kuin sähköisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufot keskittyneet erityisesti deaktivaatioteknologian kehittämiseen? Pystyvät tarvittaessa lamauttamaan kaikki elektroniset järjestelmät, jolloin heittoistuinkaan ei toimi? Vai toimiiko se muuten kuin sähköisesti?

        Iranin kuuluisassa tapauksessa lentäjä ei saanut heittoistuintakaan toimimaan vaikka se oli erillään koneen sähköistä ja laukaistiin mekaanisesti paukulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufot keskittyneet erityisesti deaktivaatioteknologian kehittämiseen? Pystyvät tarvittaessa lamauttamaan kaikki elektroniset järjestelmät, jolloin heittoistuinkaan ei toimi? Vai toimiiko se muuten kuin sähköisesti?

        Erään Roswell- sadun juoni on käänteinen mainitun deaktivaatioteorian
        suhteen.
        Roswell-ufo pudotettiin maallisten ilmavalvontatutkien säteilyllä !


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe