MS ei päästä lukemaan Hotmailin sähköpostia.

Anonyymi

Olen käyttänyt Hotmailia PC:ssä, jossa on Windows 7. Nyt nettiin pääsy ei onnistu ja yritin kirjautua sähköpostiin tällä koneella, jossa on Windows 10. Ohjelma ei kuitenkaan päästä perille asti, vaan tarjoaa lähes väkisin Office 365:ttä.
En ole käyttänyt tätä konetta aikoihin. Nyt ohjelma päivitettiin ja sen jälkeen olin muka kirjautunut suoraan H-mailiin. Tässä koneessa se tuntui umpisurkealta jonka käyttömukavuus oli huono, minkä vuoksi yritin kirjautua kuten ennenkin.
Skypeenkin olen kympin mukaan kirjautunut, vaikka en oikeasti ole siellä edes käynyt.

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"nettiin pääsy ei onnistu, Nyt ohjelma päivitettiin" Jos ei ole nettiä niin ei sinne sähköpostiin pääse. Eikä onnistu mitkään päivityksetkään netin kautta.

• Anonyymi

Koska on mahdollista päästä suomi24.fi postiin???

• Mikäli tarvitset pikaisesti sähköpostiosoitteen jotta voit vastaanottaa viestin, niin tilapäiseen tarkoitukseen on olemassa loistava palvelu osoitteessa

https://temp-mail.org/fi/

Sivulle mentyäsi systeemi avaa sinulle automaattisesti random-osoitteen. Ilmoita sivun yläosan kentässä kerrottu osoite lähettäjälle jolta toivot viestiä. Viesteissä voi olla jopa liitteitä eli esimerkiksi dokumentin/tiedoston siirto maailman laidalta toiselle onnistuu näppärästi. Jää sivulle odottamaan kunnes viesti on saapunut. Lataa mahdolliset liitteet itsellesi ja poistu sivulta jolloin osoite lakkaa olemasta.

HUOM! Tämä ei tietenkään korvaa pysyvän osoitteen tarvetta. Palvelu on luotu vain tilapäiseen tarpeeseen, se on maksuton ja siitä pääsee helposti eroon sulkemalla selaimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8908
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2267
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      177
      1368
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1026
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      61
      857
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      837
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      612
    Aihe