MS ei päästä lukemaan Hotmailin sähköpostia.

Anonyymi

Olen käyttänyt Hotmailia PC:ssä, jossa on Windows 7. Nyt nettiin pääsy ei onnistu ja yritin kirjautua sähköpostiin tällä koneella, jossa on Windows 10. Ohjelma ei kuitenkaan päästä perille asti, vaan tarjoaa lähes väkisin Office 365:ttä.
En ole käyttänyt tätä konetta aikoihin. Nyt ohjelma päivitettiin ja sen jälkeen olin muka kirjautunut suoraan H-mailiin. Tässä koneessa se tuntui umpisurkealta jonka käyttömukavuus oli huono, minkä vuoksi yritin kirjautua kuten ennenkin.
Skypeenkin olen kympin mukaan kirjautunut, vaikka en oikeasti ole siellä edes käynyt.

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"nettiin pääsy ei onnistu, Nyt ohjelma päivitettiin" Jos ei ole nettiä niin ei sinne sähköpostiin pääse. Eikä onnistu mitkään päivityksetkään netin kautta.

• Anonyymi

Koska on mahdollista päästä suomi24.fi postiin???

• Mikäli tarvitset pikaisesti sähköpostiosoitteen jotta voit vastaanottaa viestin, niin tilapäiseen tarkoitukseen on olemassa loistava palvelu osoitteessa

https://temp-mail.org/fi/

Sivulle mentyäsi systeemi avaa sinulle automaattisesti random-osoitteen. Ilmoita sivun yläosan kentässä kerrottu osoite lähettäjälle jolta toivot viestiä. Viesteissä voi olla jopa liitteitä eli esimerkiksi dokumentin/tiedoston siirto maailman laidalta toiselle onnistuu näppärästi. Jää sivulle odottamaan kunnes viesti on saapunut. Lataa mahdolliset liitteet itsellesi ja poistu sivulta jolloin osoite lakkaa olemasta.

HUOM! Tämä ei tietenkään korvaa pysyvän osoitteen tarvetta. Palvelu on luotu vain tilapäiseen tarpeeseen, se on maksuton ja siitä pääsee helposti eroon sulkemalla selaimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe