Seurahuone

Anonyymi

Miksi palvelu ei pelaa? Ei tarvi taas muutamaan vuoteen käydä. Karhussa ei joutunut odottaa yli puoli tuntia juomaansa.
Ottakaa vaikka numerolappusysteemi niin kuin apteekissa niin ei tuu kavereille tarjoiltua ensin. Toivottavasti joku alkaa pitkään kunnon baaria täällä

54

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa omat eväät nukaan vaikkapa selkärepussa kantaen paariin mennessään! Näin jano ei pääse yllättämään,ja säästääkin pitkän siivun! Itse näin terassikautena otan myös pyykkipojan mukaan,jotta sianpaskan haju ei pääse tunkeutumaan hajuaistikanaviin terassilla omia eväitä hörppiessä!

      • Anonyymi

        Samaa ihmetellyt. Eikö jokainen baarimikko palkkansa tienaisi kun maksavia asiakkaita on jonossa. Tästä syystä seurueemme lähti ennenaikaisesti kotiin viikko sitten.


    • Anonyymi

      Seke on finaalissa. Niin finaalissa, että loppuu ihan kohta.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa sanotaan että joutuu jonottamaan vuoroaan ja toisessa ketjussa taas että Sekellä ei käy ketään. Koeta nyt jo päättää kumpaa tarkoitat!

    • Anonyymi

      Se on finaalissa kun ei ole varaa palkata henkilökuntaa.
      Normi viikonloppuisin ei tarvi jonottaa mut jos on esiintyjä voi yhdellä olla kiirettä tiskillä.

    • Anonyymi

      Voipi olla että tämä on seken omaa piilomainontaa. Ei siellä kyllä ruuhkaa ole ollut kuin avajaisissa pääsiäisenä.
      Hiljaista on ku huopatossutehtaassa.

    • Anonyymi

      Putiikin liikeidea pitäis olla juotavan myyminen janoisille asiakkaille? Joku vaan mättää, miksi homma ei toimi? Firman johto saisi katsoa peiliin ja palkata lisää henkilökuntaa myymään tärpättiä... Tosin tämän yrittäjän "seke-ura" on vasta alkutekijöissään, eli henkilökunnan määrä saattaa olla vielä hakusessa, mutta voisiko aloittaa isommalla volyymillä, ja vähentää jos ei tarvetta ole? Nykyisellä käytännöllä karkoitetaan pettyneitä asiakkaita kesken illan.

      • Anonyymi

        Ei P-aukisilla ole varaa palkata ketään . Vuokra on kuuleman mukaan 7500 plus sähköt vedet ymym
        Tätä lafkaa ei pelasta mikään


    • Anonyymi

      Janoiset ihmiset hakevat itse juotavansa kaupasta. Tässä on ongelman ydin, kuka maksaa "juottolassa" enemmän kuin kaupassa maksaa? Pitäisi panostaa siihen ruokapuoleen, mutta Aitola lopetti kun pidettiin liian kovaa hintaa eikä ollut asiakkaita. Nakkikioski ehkä kannattaisi????...

      • Anonyymi

        Juottolassa on vaan maksettava enemmän kuin kaupassa. Juottola ostaa kaupanhinnoilla tuotteet ja tarjoaa niitä palkatun työvoiman toimesta kalliin vuokran tiloissa. Voisikin hakea Virosta.


    • Anonyymi

      Missäs kaikki alaikäiset oli päättäreitä viettämässä..no sekellä tietty! Päättäripäivänä sekellä töissä vain 2 järjestyksenvalvojaa, jolloin ei kerinnyt tappeluita tai alaikäisiä seurata. Hyvin pyyhkii siis.

      • Anonyymi

        tuskin alaikäiset sisälle pääsee ainakin kun itse olen sisälle menossa niin aina siinä portsarit tönöttää mutta nuo tappelut taitavat sitten olla ihan eri asia


    • Anonyymi

      Berwerssi suljettu. Sairastapaus lukee fasessa.Silti ämmälauma tupakalla pääty terassilla

      • Anonyymi

        Jaa Berwerssi? Mutta Brewe on toinen juttu..


    • Anonyymi

      Brewe on ainaski protestilistalla

    • Anonyymi

      Bremen ovet on kii ja pysyy.
      Se on nyt loppu the end bye bye.

    • Anonyymi

      Moi huittislaiset! Tulin juuri kotiin Seurikselta. Vanhana gubbena ja Seuriksen fanina jo 70-luvulta lähdin tutustumaan nykyiseen iltamestaan. Kokemukseni ylittivät odotukseni. Vanhana laulumiehenä ja karaokefanina olin yllättynyt siitä hienosta fiiliksestä joka sieltä löytyi. Mahtavia ja osaavia laulajia kaikikilta musiikin osa-alueilta. Oli hienoa vetää Elvistä ja meille suomalaisille niin rakkaita molleja. Karaokea vetävällä rouvalla oli kaikki pelimerkit hallussa!!! Näillä kokemuksilla voin suositella Seurista meillle kaikille huittislaisilla. TÄMÄ EI OLE MAINOSSTOORI, VAAN "VANHAN" HUITTISLAISEN OMAKOHTAINEN FIILISKOKEMUS!

      • Anonyymi

        Tämä on ihan omistajan itsensä tuottamaa tekstiä.
        Käyttää muita haukkuessaan täällä paljon huutomerkkejä ja isoja kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan omistajan itsensä tuottamaa tekstiä.
        Käyttää muita haukkuessaan täällä paljon huutomerkkejä ja isoja kirjaimia.

        Olettamuksesi on väärä. En edes tiedä kuka Seuriksen omistaa, eikä sillä sitäpaitsi ole minulle mitään väliä, pääasia on että homma pelittää. Meillä monilla on sieltä hienoja muistoja vuosikymmenten takaa. Moni poika löysi sieltä ihanan vaimon itselleen, näin onnellisesti kävi myös minulle! Että sillee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettamuksesi on väärä. En edes tiedä kuka Seuriksen omistaa, eikä sillä sitäpaitsi ole minulle mitään väliä, pääasia on että homma pelittää. Meillä monilla on sieltä hienoja muistoja vuosikymmenten takaa. Moni poika löysi sieltä ihanan vaimon itselleen, näin onnellisesti kävi myös minulle! Että sillee...

        Kuka se mahtaa seurata ja kommentoida kuin rouva itse?
        Ihailtavaa Vastaus 11 minuutissa.


      • Anonyymi

        Kuka se mahtaa puuttua muiden asioihin ja kytätä minuutteja. Ei kovin ihailtavaa. Tyhmä lapsi.


      • Anonyymi

        Ihan selkee mainos tämä karaoketarina.
        70-luvulla ei Sekeä ollut. Oli Keskuskauppa ja leipomo. 80-luvulla oli lisänä vielä urheiluliike.
        Elvis elää .


      • Anonyymi

        Näin juuri. Kuka se katin hännän nostaa muu kuin itte katti


      • Anonyymi

        K yllä muuten seke oli 70 luvulla


    • Anonyymi

      Jep jep jep. Ostin monet lenkkarit ja tuulipuvut Kontiolta Kesportista.

    • Anonyymi

      seurahuone kyllä oli 70 luvulla mutta nimitys seke ei ollut vielä silloin käytössä luulisin.

      • Anonyymi

        Oli asiallinen ruokaravintola.


    • Anonyymi

      Huittisten seurahuone suljettu juhannuksena pe ja la illat, perusteluna(tarjoilijan mukaan) rmj ja himos vie potentiaaliset asiakkaat? Vammalan seurahuone auki ainakin la iltana, ilm em bileet ei vaikuta sinne? Samat yrittäjät molemmissa baareissa.

      • Anonyymi

        Ei sekellä käy kukaan edes lounaalla.
        Loppuu kohta.


    • Anonyymi

      Nyt olisi kova juttu jos Kiikan miäs toisi Hurriganesin keikkabussin torille ihmeteltäväksi ennen kuin Remu paukuttaa Saparo-perjantaina lauteilla.

      • Anonyymi

        Jos Remu on hengissä siihen asti...? Aika huonokuntoinen on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Remu on hengissä siihen asti...? Aika huonokuntoinen on!

        Samoin Seke. Aika huonokuntoinen on noin niinku taloudeltaankin. Uskaltaako ostaa ennakkoon edes lippua.


    • Anonyymi

      Loppuuko seke ennen saparoita?

    • Anonyymi

      Koska saparovestivaali on? Voinko tuoda sinne lietevaununi näytille? Nimestäpäätellen tuo tapahtuma liittyy sikoihin/sikatalouteen. Pyynnöstä tuon siis vaununi näytille,mutta se pitää kyllä lippusiimoin eristää. Se ei ole tarkoitettu hyväiltäväksi!Olen vaununi juuri vahannut,joten sen maalipinnan hyväily on ankarasti kielletty! muutakin sikatalousalan tuotetta tarvittaessa löytyy,kuten lietteen sekoitinvispilä. voin ottaa tavaraa pytyn täyteen,ja sitä jakaa omaan astiaan,kuten lannoitteeksi vaikkapa pelarkuunioille!

    • Anonyymi

      Huittislaiset elementissään. Tää on niin tätä, ootte sillon elossa ku saatte povata naapurin epäonnistuvan. Tyypillinen huittislainen: kateellinen, kaunainen ja toisten murheista iloitseva ihmispolo.

      Brewe on auki ja taannoin sekellä käyneenä sielläkin ihan iloiset karkelot.
      Harmittaa paikallisia varmasti

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, kyllä kateus on kamalaa. Mä olen kyllä syntyperänen huittislainen, mutten silti ymmärrä tätä kateutta ja pahansuopaisuutta. Brevestäkin on kirjoiteltu ja vaikka mitä, ei oikein kannustavia asioita kuitenkaan. Mä ainakin toivon että asiat ja henkilöt saisi vielä paikan pyörimään, se on mukava paikka ollut aina. Seurahuone on nyt taas saatu uuteen alkuun, kunhan nyt siellä kävisivät, eivätkä valittaisi joka asiasta. Mun mielestäni jos on epäkohtia johon on halu puuttua, ne olisi syytä viedä asianomaisten tietoon suoraan, eikä niistä täällä mouruta. Mutta sehän näissä ruikuttajissa onkin se juttu, että täytyy saada sanomalleen asialle paljon näkyvyyttä ja kuuluvuutta. Niinkuin se sitten toisi asioihin jotain parannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano, kyllä kateus on kamalaa. Mä olen kyllä syntyperänen huittislainen, mutten silti ymmärrä tätä kateutta ja pahansuopaisuutta. Brevestäkin on kirjoiteltu ja vaikka mitä, ei oikein kannustavia asioita kuitenkaan. Mä ainakin toivon että asiat ja henkilöt saisi vielä paikan pyörimään, se on mukava paikka ollut aina. Seurahuone on nyt taas saatu uuteen alkuun, kunhan nyt siellä kävisivät, eivätkä valittaisi joka asiasta. Mun mielestäni jos on epäkohtia johon on halu puuttua, ne olisi syytä viedä asianomaisten tietoon suoraan, eikä niistä täällä mouruta. Mutta sehän näissä ruikuttajissa onkin se juttu, että täytyy saada sanomalleen asialle paljon näkyvyyttä ja kuuluvuutta. Niinkuin se sitten toisi asioihin jotain parannusta.

        Kuka se taas kissan häntää nostaa, muu kuin paksu katti itte?


    • Anonyymi

      On kyllä menetetty paikka.

    • Anonyymi

      Onneksi brewessä on "pelastava enkeli". Tekee nuhteetonta kellon ympäri kaljapalkalla.

    • Anonyymi

      Jaa MH pelastava enkeli? Ainoa pelastus olis, jos se lähtis sieltä melttoomasta ja määräilemästä. Olen ollut siellä töissä, enkä ikinä halua palata siihen valheiden ja syytösten tupaan.

    • Anonyymi

      Ei sen tartte kaikkien ystävä olla.Niinku esim mun.saan ihan hyvää palvelua häneltäkin ja osaa kyllä työnsä.kiinnostas miks ei oo keilahallilla töissä,eiks joskus ollu?
      Nimim.huomenna terdelle

      • Anonyymi

        Niin se metsä vastaa......


    • Anonyymi

      Onko täällä lounasta enää tarjolla? Kun listaa ei löydy mistään.

      • Anonyymi

        Ei ollu ainakan tänäpä. Vekslasin turhaan lietevaununi parkkiin ahtaaseen pihaan mennäkseni syömään. Kummisaappaatkin revin jalvoistani turhaan,kun niin fiiniin paikkaan ei tohdi kummisaappaat jalvoisa mennä. Hajin sitten makkarapaketin tiän toiselta pualelta ja alkosta vähän virvoketta ehtooks. Luanisti lietehommat taas tänään niin hyvin,jotta kelpaa korkkia kiärtää vastapäivään ja sotkee se plittiin..Huamena ei paljo ajella..


      • Anonyymi

        Ihan hyvä niin, laita parkkiin nää kirjoittelutkin, ois todella hyvä niin.


    • Anonyymi

      Antakaa nyt ihmeessä palautetta suoraan ravintoloiden omistajille. Ei tarjoilijoille, sillä sekin on nähty, että jos heille valitat, niin tarjoilu saattaa loppua siihen. Täällä valittaminen on kuitenkin aivan turhaa.

      • Anonyymi

        Sekellä oli eilen kävijäennätys. Peräti 5 asiakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekellä oli eilen kävijäennätys. Peräti 5 asiakasta.

        Haisiko paska? Kuulin,että olis ollut lietteenlevittäjäin kesäkimara. Hakivat alkuvauhtia sieltä kuulemma..


    • Anonyymi

      Miksi henkilökunta ei puuttunut viikonloppuna tapahtuneeseen tappeluun tanssilattialla? Naispuolinen asiakas hyökkäsi takaa toisen naisen hiuksiin

      • Anonyymi

        Kuka, oliko blondi ja miks


      • Anonyymi

        Ei plondi,puumaprunette oli. Molempien miehet lietteenlevittäijiä. Levitysreviireistä jotakin kinaa oli..


    • Anonyymi

      Kysymys ei ollu selvästikään sinulle lietteenlevittäjä. Kun et mitään mistään tiedä niin jätä vastaamatta ja mene levittään liejujas

      • Anonyymi

        Olen monialaosaaja,joten tiedän yllättävän paljon! Lietteenlevitys tietenkin ykkösosaamisalue, mutta erilaiset remontit onnistuu ernomaisesti! Puusta olen sorvannut mm. löylykauhan varsia. Kuuppaosan olen takonut kuulapäävasaralla kuparipellistä ja paljon muuta!


    • Anonyymi

      Plondi oli ja ei ole eka kerta kun kyseinen naikkonen riehuu paikallisessa. Ei vissiin asu huittisissa enään mutta kyllä sitä joka viikonloppu täälä näkee ihme ja kumma mikä ihmisiä tänne vetää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe