Mikä siinä miehessä viehättää?

Anonyymi

Kuvaile millainen hän on?

59

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ystävällinen,huumorintajuinen,seksikäs :)

• Anonyymi

Ja tästä lisää, jos viittit 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tästä lisää, jos viittit 🤗

aika itsepäinen ja luulee yleensä tietävänsä kaiken :) ei mulla muuta.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika itsepäinen ja luulee yleensä tietävänsä kaiken :) ei mulla muuta.....

Niin sanoin joskus että tiedän kaiken meinasin sitä ympärillä olevaa hässäkkää ja kaikkea muuta, en ookkaan enää ihan varma. En ole ollu itseasiassa vuosiin.

Liikaa tietoa maailmassa, joskus on hyvä deletoida

• Anonyymi

Töykeä, itsekäs, epäsosiaalinen, aina pätemässä joka asiaan. ❤️

• Anonyymi

Haluaa tulla huomatuksi ja minähän lopulta katsoin ja huh, vaikka en mitään koskaan huomaakaan. Silmäkarkki.

• Anonyymi

Mulla sama juttu, kiva katsella häntä, mutt tuskin mitään sen kummempaa. Onhan se komea kroppanen mies, mutt mua nuorempi, joten se siitä ja ei hän todellakaan musta ollut kiinnostunut, halus vaan tulla huomatuksi 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama juttu, kiva katsella häntä, mutt tuskin mitään sen kummempaa. Onhan se komea kroppanen mies, mutt mua nuorempi, joten se siitä ja ei hän todellakaan musta ollut kiinnostunut, halus vaan tulla huomatuksi 😉

Eikös se ongelma sillä poistu että jyystätte sitä upeaa silmäkarkki kroppaa kuin hohtavaa maljakkoa. into loppuu kun ootte saanut sen hohtavan pinnan testattua.

katokaapas. pitää pitää myös sydämestä jottei kiinnostus lopu jyystön jälkeen.

sitä ei mia nyt tarttee jotta haihattelut loppuu. kunnon letukan panot ja sitten sinne ränniin tavaran pullautus. akka huutaa hiiii ja sitten se ihastus olikin siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ongelma sillä poistu että jyystätte sitä upeaa silmäkarkki kroppaa kuin hohtavaa maljakkoa. into loppuu kun ootte saanut sen hohtavan pinnan testattua.

katokaapas. pitää pitää myös sydämestä jottei kiinnostus lopu jyystön jälkeen.

sitä ei mia nyt tarttee jotta haihattelut loppuu. kunnon letukan panot ja sitten sinne ränniin tavaran pullautus. akka huutaa hiiii ja sitten se ihastus olikin siinä

Ei yx kerta riitä 😣 ei ei sitten kahvitella!

• Anonyymi

Pitkä, hoikka, ujohko? mut silti niin lutunen :-) kohtelias ja ystävällinen.

• Anonyymi

Pitkä, mukava, kohtelias, kova kuntoinen

• Anonyymi

Seksi sen ihmisen kanssa on loistavaa!!!
      Muihin puoliin en sitten otakaan mitään kantaa

• Anonyymi

Fiksuus 😍

• Anonyymi

Ensimmäinen mikä hänessä viehätti oli kai se samankaltaisuus jonka jotenkin rivienvälistä havaitsin.

myöhemmin hänen hiukan itsestään epävarma käytös. En tykkää liian itsevarmoista miehistä. Ne on ärsyttäviä.

Sitten kun välimme lämpeni niin ehkä hänen tapansa hermoilla seurassani ja jäätyillä, Miehen jännittyneisyys ja ujostelu on söpöö

Ajoittain hänestä näkynyt päättäväinen ja itsepäinen luonne. Naureskelin jälkikäteen eräälle hänen reaktiolleen kun mä väitin että eräässä kotini hajonneessa asiassa ei varmana ole mahdollista se mitä hän väitti olevan

(siis mähän luotan vain omaan näkemykseen jos sen olen lyönyt jo lukkoon ja muiden näkemykset on vääriä. Olen sillä tavoin hyvin itsepäinen itsekin. )

Hänellä oli niin päättäväinen reaktio mun vastaväitteisiin josta näki että no mutta kyllä varmana hän on oikeessa ja sä nyt kyllä väärässä. Se oli hyvä. Tykkään päättäväisistä miehistä jotka tietää mitä haluaa ja joilla on omat ajatukset ja mielipiteet. Itselläkin on vahvoja mielipiteitä ja näkemyksiä joten kyllä miehen pitää kyetä antaa siinä mulle vastusta. En minä mitään perässä vedettävää tahdotonta miestä tahdo. Ei sellainen paneta edes. Se on äärimmäisen seksikästä kun mies tietää mitä haluaa ja ajattelee ja on siinä jämpti. Mutta tietenkin asiallinen. ei mikään huorittelija.

Hänen uskomattoman avoin tapa puhua tunteistaan mutta se varovainen jännittynyt käytös kun sanoi rakastavansa minua. Sillä kohtaa uskoin että tää ei voi olla valetta koska se tuli niin jotenkin ujostellen. Sanoilla oli hänelle merkitystä ja niiden ääneen sanominen oli vaikeaa sen takia.

Huumorinsa on huvittavaa. Sekin kommentti kun näin jäniksen joita näillä asuin seuduillani pomppii harvase ilta ja aamu. Eilenkin oli tossa parvekkeeni edessä päiväruokailulla rusakko, niin hän kommentoi "paisti".. repeilin sille vielä kotonakin. Hänellä on hyvä huumorintaju.

Tosikko hän toisinaan on minun kohdalla. Joka myöskin vetoavaa vaikka myöskin loukkaavaa ja ärsyttävää. Ottaa niin herkästi itseensä, se varmaan on tuota epävarmuutta. se on sulonen katse kun se muka marttyyrinä loukkaantunut vaikka hyvin tietää että itse tässä pahempi syylinen on. Sitten kun haluaa sovitella se sieltä rivienvälistä ja ääneen asiaa kierrellen tulee se totuus että hän myös itse kokee itse olevansa nyt syyllinen, mutta voi sitä ylpeyden määrää kun ei millään voi kokonaan sitä myöntää. Huvittavaa tuo miehinen ylpeys.

hänen tapansa katsoa minua on sulosta, Katsoo niin lempeesti ja on niin tyytyväinen jos saa minut huolehtimaan itsestään.

Hirvee hellyyden kipeä halailija ja pussailija. se on outoa koska en vielä täysin ole koskaan uskonut hänen olevan kanssani oikeasti tosissaan ja se kyllä tullut monesti puheessani esille kun olen kysynyt ääneen häneltä hänen halaillessa ja pussaillessa mun kasvoja että: Onko sulla muka oikeesti ollut mua noin ikävä?

Hänen tapansa kiihtyä jos sanoissani vilahtaa toisen miehen nimi on huvittavaa. Hän on erityisen seksikäs kun on niin nopeasti kierrokset äänensävyssä nouseva sillä kohti. Joskus jopa vähän pelottava... olenkin sen asian kanssa hänessä hiukan varpaillaan. Samalla huvittuneena haluaisin sanoa vaan: lopeta nyt kun olet ihan hassu. Toisaalta se reaktio laittaa minut hyvin hiljaiseksi.. muistuu mieleen kaksi edellistä suhdetta joissa sain aika syviä haavoja itseeni ja voimakkaita sydänsuruja just tuon ominaisuuden takia. Juoksen karkuun tuon tyyppisiä.. kun sieltä usein sitten saa niskaan sen että mustasukkainen hakee huomioo pettämällä...ja alkaa niitä kolmansia osapuolia vilahtelee enemmän ja vähemmän jotta saisi huomioo.

Hänen tapansa niin tunteella myös kokea minua kohtaan jotain suojeluviettiä on aika rakastettavaa. Äänensävy ja otekin minusta vahvistuu kun hän kokee sellaista tarvetta suojella..

Voisin ylistää häntä kilometri kaupalla sillä näen hänen jokaisen puolen, ne hyvät että huonot jotenkin rakastettavina...mutta en jatka enempää..

• Anonyymi

Katse, hymy, iloisuus, hartiat, pituus, per.e, reidet, jalat, kasvot kokonaisuutena, tuoksu, kädet, karvat (hiukset,parta, kädet), etuhampaat, rento mutta ahdistunut, heittäytymiskykyinen mutta jännittynyt, joskus alakuloinen ja viimeisenä on elossa (ei pystyyn kuollut tylsimys). Eikä lista tietenkään ollut täydellinen, jotain varmaan unohtui.

• Anonyymi

Hyväkäytöksinen, se unohtui.

• Anonyymi

Lämpö, älykkyys, intohimo, herkkyys, seksi, voima.

• Anonyymi

Rappio?

• Anonyymi

Ystävällisyys, huomaavaisuus, äly, huumorintaju. Hän on myös pitkä ja hyvin hoikka. Kivat ruskeat silmät. Miehekkäästi lyhyeksi leikatut hiukset. Rakastan verbaaliakrobatiakisaamme.

• Anonyymi

Minua viehättää kokemus.

• Anonyymi

Kokeneet panomiehet on parhaita sängyssä.

• Anonyymi

Ei oikein mikään viehätä. Hän on maskuliininen mies, eikä termi viehättää istu häneen.

Ennemminkin puhuisin puoleensa vetämisestä, vetovoimasta.

• Anonyymi

Masentaa.. Ei jaksa enää haihatella sen perään (perää)😜).
      Kuitenkii... Minua on kiehtonut miehissä joku erillaisuus, erillinen kuin muut, ehkä tietynlainen herkkyys, pituus ja jotain lihastakin olis kiva olla jossain. Kauniit kasvot tai silmät.
      Ei mikään leuhka eikä vouho, ei känniläinen. Samoja kiinnostuksen kohteita vois olla tms.
      Mutta kaitpa sitä ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
      Voihan sitä joskus katella kauempaa kun sattuu kohille että mh mh siinä se taas olis... Ja lähteä sitten pois tyynen rauhallisesti... Ja yrittää unohtaa.
      Ettiä tässä vaikka joku renttu baarista jota ei oikeasti ees haluais ja jonka kans ei jaksaa kovin kauaa...

• Anonyymi

Jäi pois ettei miehellä olis kovin paljo ollu suhteita. Ne saa tuntemaan itsensä likaiseksi ja myöhemmin inhoaa ittiään... Ne ei jää... Mutt kukapa jäis muutenkaan että mitä väliä silläkään sitten on...

• Anonyymi

Yhteenveto:
      Palstalaiset ovat todenneet, että monet asiat miehessä miellyttävät, mutta yhtä täydellistä miehenpuolikasta ei ole olemassa. Naiset, kaikki naiset ovat täydellisiä ja heitä tulee kohdella prinsessoina.

• Anonyymi

Seksikkyys, tuuheat hiukset, hurmaava käytös, hymy.
      Miehekäs kroppa, komeus, huumorintaju.
      Katse.
      Terkuin A.

• Anonyymi

Olemus. En tunne häntä, mutta vaikuttaa rauhalliselta, ystävälliseltä, luotettavalta mm.

• Anonyymi

Olenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin.

No, hyvä niin! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin.

Ja vielä: Mikäs naisessa viehättää? Kuvaile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä: Mikäs naisessa viehättää? Kuvaile.

Sopivan tempperamenttinen, pikkaisen ujo(?), hymyilee ihanasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopivan tempperamenttinen, pikkaisen ujo(?), hymyilee ihanasti.

Ehkä.

• Anonyymi

Haluatko pitää mut vielä mystisenä vai joko olis aika tavata myös kahdestaan? :)

• Anonyymi

Ehkä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko pitää mut vielä mystisenä vai joko olis aika tavata myös kahdestaan? :)

Ois jo aika! Laita viestiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no. Esittele nyt näin alkuun itsesi :) En kai mä nyt voi mitään viestiä laittaa, kun en tiedä kuka sitä pyytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tais mennä ohi kohta, missä ap mainitsi, ettei tunne häntä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no. Esittele nyt näin alkuun itsesi :) En kai mä nyt voi mitään viestiä laittaa, kun en tiedä kuka sitä pyytää.

Mutta kun olen ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun olen ujo.

Ei sitten. Elämä jatkuu :)

• Anonyymi

Hänellä on kaunis nenä💛

• Anonyymi

Rumat kasvot

• Anonyymi

Kauneimmat korvanlehdet

• Anonyymi

Eli kuin tohtori Spock avaruusohelmissa?

• Anonyymi

Sovitaan vaikka niin, jos tahdot. Hän on universumin karismaattisin ja komein Spock. Traktorinkuljettaja. ;)

• Anonyymi

Ihonväri vihreä, liekö maalari vai sammakko vai vikaa joissakin sisäelimissä?

• Anonyymi

En oikein tiedä. Taisin erehtyä. Jatkan eteenpäin.

• Anonyymi

Joku karisma. Jos tietäisin tarkemmin, olisin saanut analysoitua kaiken jo tuhansiksi palasiksi ja taivaan tuuliin.

• Anonyymi

Hän on kuuma hottis 😉😉😉 Eikö se riitä?!?

• Anonyymi

Tunneäly.., seksikkyys..
      Hauska , mukava..
      Suloinen , ihana.. ,.
      Avulias..
      Rakastettava.
      T:M

• Anonyymi

Kiltti. Anteeksi palstatrollailut, olisit ansainnut hellempää kohtelua.

• Anonyymi

En kerro. Tänne paskaan paikkaan en kerro enää yhtään mitään. Trollien ruoksa ne on vain.

• Anonyymi

Se, miten hän käsittelee minua. Lempeä, turvallinen, fiksu, älykäs, järkähtämätön, hyvät hermot, viiltävän hyvä huumori ja tilannetaju = kuuma, seksikäs hot, oma. OMG.

• Anonyymi

Sitten hän on suloinen kun on mennyt vähän hämilleen :)

• Anonyymi

Vaalea, lihaksikas, kuuma, lutunen, kohtelias. Saa mut toivomaan, että olisin vielä nuori ja nätti 😕

• Anonyymi

Ei se mitään mies.

• Anonyymi

Väärin.

• Anonyymi

Joku hänen olemuksessaan on niin tuttua ja samalla hellyyttävää. Hän on vain niin suloisen ujo.

• Anonyymi

Pitkä, tummat hiukset, siniset silmät ja ihanan harteikas😍 Kiltti, lempeä, hyvä keskustelemaan. Hyvä suutelemaan. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin.. Hänen kanssaan on vaan niin hyvä ja hauska olla.

• Anonyymi

Tyly, nerokas, traakinen, sanavalmis, hauska, arvosteleva, kiltti, pettynyt, homofobinen, vahva, erakkomainen, vahvasti vastuunsa tunteva, katkera, huolehtiva, kujeileva, kaikkitietävä, herkkä, jännittäjä, kokeilunhaluinen, hyvät arvot omaava, perinteinen, tömäkkä, ankara itselleen, kuulemma vaikea kumppani.

Siis aivan täydellinen, sääli....jonkun toisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2892
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2703
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2356
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1941
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1873
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1689
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1563
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      34
      1461
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1393
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26