Jämijärven asukkaat

Anonyymi

Kuoleva kunta ja kun uusia asukkaita muuttaa niitä mulkoillaan ja kehutaan että ei meidän kans väleihin pääse kun niin kovasti ittestämme tykätään,, saatte kyllä ihan rauhassa märehtiä keskenänne ja kuolla sukupuuttoon

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusia asukkaita muuttaa..... katin kontit, muuttovirta käy tasan toiseen suuntaan, eli poispäin Jämijärveltä.

Nämä mulkoilijat joista mainitsit, ovat geeniperimältään osa sitä suurta serkuslaumaa, jotka pysyvät Jämijärvellä ja taantuvat hiljalleen ihan omaksi ihmislajikseen.

• Anonyymi

Pari valtuutettuakin on ottanut elämä työkseen kunnan tyhjentämisen. Käytös kuin metsänpeikoilla.

• Anonyymi

Kaupan henkilökunta vois kyllä tervehtiä lomalaisia samaan tapaan kuin kantaväestöäkin,kummaa mulkoilua tosiaan.

• Anonyymi

Kuka takaa tulevaisuuden jämpällä kun tosiaan muuttovirtaus on ulospäin. Onko minkäänlaista palvelua enää ollenkaan?
      Yrittäjyys ei kannata kunnassa jossa ei ole maksavia asiakkaita.

• Anonyymi

Uuteen kouluun satsattava kunnolla. Jos siellä on kaikki palvelut keskitetysti hyvissä uusissa tiloissa, silloin ne on meillä myös jos joku isompi kokonaisuus meidät syö jossain vaiheessa. Kunnon kuntosali, liikuntasali, päiväkoti.... Muutakin sinne voisi vielä yhdistää jos kouluterveydenhoitajalla on hyvät tilat se voisi hoitaa siellä muitakin kuin koululaisia jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      31
      4997
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      319
      3065
    3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1767
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      133
      1732
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      67
      1625
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      286
      1200
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      118
      1003
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      823
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      80
      814
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      81
      765
    Aihe