Tylsä seksielämä, mistä virikkeitä?

Anonyymi

Olen kolmekymppinen nainen, ja elänyt parisuhteessa 10 vuotta. Suhde on hyvä, kumppanissa ei mitään vikaa, mutta seksistä on tullut pakkopullaa. En pihtaa koskaan, mutta useimmiten en valitettavasti nauti. Mies jyystää, ja itse mietin kauppalistaa tai siivousta.
Teemme hommat aina samalla kaavalla, joskus olemme kokeilleet uusia asioita mutta palaamme jälleen samaan vanhaan. On ostettu ties kuinka paljon leluja, yritetty katsoa aikuisviihdettä (tähän suostun vaikken tykkääkään) ja kokeiltu romanttisia lomia. Aina palaamme siihen samaan, pikapanoon lasten nukahdettua.
Esileikki kestää yleensä vain muutaman minuutin, joskus kauemmin mutta sen venyessä pyydän miestä käymään asiaan kun huomaan tämän alkavan turhautua.
Yhdyntäkipuja (endometrioosi tms) ei ole, myös lantionpohjalihakset on treenattu hyvään kuntoon.

Vinkkejä siis kaivataan, tylsä jyystäminen alkaa jo pikkuhiljaa puuduttaa.

14

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä seksiin liittyviä fantasioita sinulla ja miehelläsi on?
      Tuskin kukaan on täysin mielikuvitukseton.
      Fantasioista keskusteleminen?
      Meillä vaimoni on kykenemätön puhumaan omistaan mutta hänenkin mieltymyksensä löytyivät ajan myötä.

Viime vuosina vaimoni on ollut se aloitteellinen, ja usein suorastaan agressiivinen osapuoli joka oikeastaan päättää mm. ajankohdan.
      Sopii meille mutta en väitä ylespäteväksi lääkkeeksi.
      Näitä aikoja edelsivät vuodet jolloin roolit olivat päinvastaiset.

• Anonyymi

Sellast se on elämä naisena.
      Naisen seksielämällä ei ole muuta tarkoitusta ku lisääntyminen.
      Miehellä on muitakin syitä harrastaa seksiä. Oletteko joskus nähneet miehen valittavan..Pussit on tyhjennettävä.

• Vaihdetaanko kahdestaan muutama sana?

• Joo, mä voin antaa sulle sanat; suhteellisuudentaju ja älykkyysosamäärä. Mulla ei oo niille mitään käyttöä, joten voin mielelläni antaa ne sulle. Mitä sanoja mä sulta saan?

• On harvinaista, jos 10 vuoden jälkeen seksihalut ovat yhtä suuret. Olet vain elänyt väärissä odotuksissa väärän tiedon perusteella. Mitään ei ole tehtävissä.Jos sattuisitkin saamaan hyvän vinkin, se olisi pian loppuun ammennettu. Pian kaikkikin vinkit. Virvatulien tavoittelua.

• Anonyymi

Milloin olet viimeksi saanut orgasmin ja miten siihen päädyttiin?

• Hei, sen enempää analysoimatta, ota yhteyttä

• Anonyymi

Kokeilkaa jotain vaihtelua. Käykää ulkona, niin että pukeudut seksikkäästi, tai rohkeasti. Jätä rintaliivit ja pöksyt pois, anna hameen heilahtaa ja jos joku muukin huomaa, niin miehesi myös taatusti kiinnostuu. Kokeilkaa jotain rohkeaa rakastelupaikkaa, ulkona, mökillä laiturilla, tai laiturin pöydällä, tai kotona ikkunan ääressä keittiön pöydällä, vain mielikuvituksella on rajat. Anna miehesi kuvata sinua alasti, kiihotutte molemmat ja rakastelkaa sitten, tai kuvauksen aikana. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset mielikuvitusta ja toimikaa, tai hankkikaa kolmas pyörä mukaan. Se on auttanut monelle. Ajattele jos sinua rakastaisikin kaksi miestä samaan aikaan. Toivoo Viivi ja samat kipuilut käynyt.

• Anonyymi

Älä nyt ainakaan liian innokas seksiin ole. Musta miehessä ja toiminnassaan on silloin jotain puutetta, jos ei yhtään vaimoa sytytä. Meillä tehoaa yleensä se, että en ole mitenkään aloitteellinen ja muutenkin en yritä esittää mitenkään liian onnellista. Olen rehelliunen oma itseni. Silloin mies tsemppaa ja skarppaa, koska haluaa itsekin olla himoittu ja haluttu.

Toisaalta velvollisuusseksi... siinähän kai mies panee päältä ihan omin voimin, naisen ei tarvi kuin antaa, mies hoitaa KAIKEN... siitähän olisi moni nainen onnellinen! Saa ottaa vain vastaanottavana osapuolena eikä tarvi itse tehdä mitään! Mies käy niin kuumana ettei tarvi mitään kiihotusapua naiselta! No joo tollanen hassu näkökulma... kun itse kyllästyin yhteen väliin siihen että olen itse aina se aloitteentekijä... tuntui ihan yltiökiihottavalta että mies vain kaataisi sänkyyn. Mut mun mies onkin sulonen ja sillä on huumorintajua ja sydän paikallaan, joka kyllä saa minutkin haluamaan seksiä...

• Anonyymi

Lisäksi velvollisuusseksissä on se hyvä puoli, että mies ei kai halua sitä kovin usein? Tee nyt edes miehelle selväksi, että suostut vain velvollisuudesta. Jospa se saisi hänet myöskin vähän satsaamaan. Kun sanoithan, että hän ei satsaa sinuun?... Aviollisessa velvollisuudessa on kyse siitä, että mies haluaa seksiä sitten kun paineet ovat käyneet liian koviksi. Ja niinhän ei yleensä ihan heti käy. Seksin jälkeen pitää taas kerryttää spermaa jonkin aikaa, ennen kuin on taas KOVAT paineet. Ihan vähillä paineilla kun velvollisuusseksiin ryhdytään, niin ei kai se meinaa lauetakaan, kun ei vaimoakaan innosta. Kun siis minusta jos velvollisuudesta vain seksiin suostuu, niin ei kyllä tarvi tehdä mitään erityistä. Kaikki erityinen, kuten esim. suuseksi, pitää kyllä ansaita. Muuten pankoon lahnaa.

Mutta siis sitten kun on kovat paineet ja panee kovaa ja laukeaa helposti, niin saattaahan se olla ihan intohimoista ja kivaakin? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi velvollisuusseksissä on se hyvä puoli, että mies ei kai halua sitä kovin usein? Tee nyt edes miehelle selväksi, että suostut vain velvollisuudesta. Jospa se saisi hänet myöskin vähän satsaamaan. Kun sanoithan, että hän ei satsaa sinuun?... Aviollisessa velvollisuudessa on kyse siitä, että mies haluaa seksiä sitten kun paineet ovat käyneet liian koviksi. Ja niinhän ei yleensä ihan heti käy. Seksin jälkeen pitää taas kerryttää spermaa jonkin aikaa, ennen kuin on taas KOVAT paineet. Ihan vähillä paineilla kun velvollisuusseksiin ryhdytään, niin ei kai se meinaa lauetakaan, kun ei vaimoakaan innosta. Kun siis minusta jos velvollisuudesta vain seksiin suostuu, niin ei kyllä tarvi tehdä mitään erityistä. Kaikki erityinen, kuten esim. suuseksi, pitää kyllä ansaita. Muuten pankoon lahnaa.

Mutta siis sitten kun on kovat paineet ja panee kovaa ja laukeaa helposti, niin saattaahan se olla ihan intohimoista ja kivaakin? :)

No, ehkä minun täytyy vielä tulla tuota pyytämään anteeksi, koska en ole Jumala enkä näe kaikkien sydämiin, että voihan olla että joskus todella halu voi sammua, vaikka puoliso olisikin täydellinen. Eikä kohtuuttomia kannatakaan vaatia. Silti, monta kertaa syy on siinä, että ollaan jotenkin jämähdetty ja nainen kantaa ehkä kohtuuttomasti vastuuta eikä koe miestä enää millään tavalla prinssikseen tai sankarikseen... ja siinä tilanteessa todella ei kannata esittää nauttivampaa tai innokkaampaa kuin on, puhumattakaan että teeskentelisi orgasmeja tms. Mutta joo. Anteeksi jos meni väärin, en voi tietää onko miehessäsi mitään vikaa, tuskin mitään sen ihmeempää jos et itsekään mitään vikaa hänestä keksi. Silti voisihan hän miehenä yrittää vähän tsempata ja kokeilla, saisiko sinut syttymään jollain kivalla jutulla. Yleensä naiset kyllä tuntee vetoa jos mies todella huomioi naisen naisena, kantaa vastuunsa töissä ja kotona, vie syömään, tuo kukkia tai jonkun lahjan ja tekee mitä tietää vaimonsa toivovan. Että kyllä sitä nyt kokeilla voi, ei siitä haittaakaan ole.

• Anonyymi

Moikka, ehdottaisin että sellainen piristävä meilailu ihan anonyymisti vaikka miehen kanssa saattaisi antaa virikkeitä ainakin sinulle, saisit hyviä fantasia ideoita, itsellä on kokemuksia siitä miten olen saanut kirjoittelullani kumppanini syttymään ja virtuaalitasolla piristymään ihan viimeiseen huippuun asti meileilläni.

• Anonyymi

M33v Helsingistä. Ehkä voisin auttaa sua!

• Anonyymi

Meillä huippuseksiä aina ollut varsinkin nyt viineset2v ja onhan tässä oltu erossakin ni voi vertaa ehkä ihan teihin. Olen siis lähtenyt 2 kertaa vankilaan yli vuodeksi. Mä oon ruvennut ihan hirveesti nauttii ku nään miten muija nauttii ni yleensä tunti väh ja orgasmei monta akka saa ennen ku muna käy ees sen suussa tai pillussa! Normiseksistä ei voi puhua mutta mulle tai siis meille toimivaa mä rupesin tekee sitä mitä halusin söin sen pillua tunteja ja perseet nuolin jos halusin sit se vähän ottanut tuulta alle mutta ikinä en tee mitään ku tekisin jollekin hoidolle vaikka nyt kuulostaa oudolta ni se kyllä tietää ja näkee miten haluun siitä kaiken ja nauttii siitä varmasti. Luulen että kaikilla meillä omat mielisairaudet ja toisen pitää ottaa esiin ja toisen hyväksyä ja se toinen kyllä iloisena hyväksyy. Käy tekee netissä testi mihin genreen kuulutkuulutte ni meiät yllätti kyllä tai ei oltu ees mietitty et. PERVO meiän mut alkanu ymmärtää sen kyllä ja parasta ainaki. Mulle että teen sen rakkaimmalle ja täys kunnioitus kumminkin menossa mukana. Ei saatana pysty ees miettiä tekevänsä jollekin hoidolle ko. Asioita "romanttisesti" mut toimii muijan kans ihan täysi! Et jos yhtään mitään merkkei että ahmii sua vaikka pussaiessa ni se jarruttelee ja ei siks saa mitä haluis seksistä sun kans! Oli vaaa pakko kertoo mikä sai meiän seksistä ihan älytöntä ja jumaloimaan sitä naista aika näkyvästi ja onhan se ruvennut päälliköimään siitä voimaantuneena mut sou vat😋😍 t.pervomman rakkauden ammattilainen! Aina myös ko asioissa fyysisesti autan mielelläni 😁

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      424
      3647
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      454
      3180
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      130
      1796
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      63
      1769
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      107
      1559
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1108
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1102
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1042
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      985
    10. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      186
      960
    Aihe