Heissan.Onko kukaan käyny/menossa käymään tremisjärvellä?.
Ois tarkotus lähtä tosa kevään pintaan hiihto/pilkkireissulle.Onko kellään kokemnuksia edellä mainitusta paikasta..
Kirjottakaa,jos tiedätte jotain termisjärvestä.Millainen paikka talvella.onko järvessä edes kalaa.???
Termisjärvi
6
3076
Vastaukset
- Barbaari
Terbmisjärvi, näin suomalasittain muunneltuna.
- Nimetön
No sinnepäin kummiskin..:D
- Wagner
Kilpisjärveltä itään Terbmisjärven autiotuvalle, lähistöllä on monta päiväretkiaihetta ja jos aiot olla reissulla viikonkin, voit hiihtää uskomattoman upeissa maisemissa aina Rommaenolle asti, jossa on lappalaiskylä. Terbmiksessä on kyllä kalaa, joskin istutuskalat menevät ikävä kyllä paikallisten (ja norjalaisten) pakastimiin pian istutusten jälkeen kymmenillä pienisilmäisillä verkoilla, järvelle kun pääsee lentäen.
Eräs koski Terbmiksen ja Rommavuoman välillä on kevättälvellakin sula, se on hyvä harjuspaikka, vieheeksi sopii valko-puna-mustalla hammastetulla värityksellä varustettu Calino-Cat parhaiten.
Kävin Terbmiksellä ensi kerran samaan aikaan kun kuuluisa viheltelijä, Roger Withacker, ajankohta oli joskus 1970-luvun alussa.- seppo
Olen käynyt Terbmisjärven tienoilla useana keväänä 1970-luvultä lähtien, viimeksi 2003, eikä se järvi ole mitenkään jäänyt mieleen kovin suosittuna pilkkijöiden keskuudessa.
Eli tuskin koskaan olen nähnyt siellä kalamiehiä/naisia. Terbmisjärveä paljon suositumpia ovat samalla seudulla mutta paljon kauempana maantieltä olevat: Pitsusjärvi, Toskaljärvi taikka Somasjärvi. - Kutakuinkin paikallinen
seppo kirjoitti:
Olen käynyt Terbmisjärven tienoilla useana keväänä 1970-luvultä lähtien, viimeksi 2003, eikä se järvi ole mitenkään jäänyt mieleen kovin suosittuna pilkkijöiden keskuudessa.
Eli tuskin koskaan olen nähnyt siellä kalamiehiä/naisia. Terbmisjärveä paljon suositumpia ovat samalla seudulla mutta paljon kauempana maantieltä olevat: Pitsusjärvi, Toskaljärvi taikka Somasjärvi.Kyllä Terbmiksellä kalastellaan. Rajan porukallakin on verkot järvessä läpi talven. Mutta ei sielä pilkilä ruukata käyä. Pilkkipaikat on sitten erikseen.
- peketipek
Mitä helvettiä horiset Terbmiksen istutuskaloista ja lentokoneesta. Terbmikselle pääsee melkein yhdellä jalalla kinkkaamalla eikä sinne tehdä istutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782