Tiedätte satuhahmon Pekka Töpöhännän.
Samassa kertomuksessa seikkailevat myös Pilli ja Pulla, ilkeän Monni kissan kaverit.
Täällä välillä, kun tulee ilkeä trolliviest,i niin perään tapahtuu Pilli Pulla efekti eli ensin tulee se törky viesti ja siihen perään 1-2 viestiä tukemaan tuota törky eli itse pääviestiä.
Liekkö itse pääMonni kirjoittaa nuo Pilli Pulla viestit, ilmentääkseen muka kiusauksen kohteelle, ettei ole muka yksin, vaan moni on nyt tässä sitä mieltä että tuo kiusauksen kohde on täys tampio. Pirullisia juonia.
Pilli ja Pulla
13
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Satukirjassa Monni kiusasi Pekkaa ja Pilli sekä Pulla kuorossa toistivat Monnin haukut. Täällä Monni, Pilli ja Oulla ivat vain sama ja yksi Mällipeikko.
- Anonyymi
Mutta kuka on Maija Maitoparta? Ja kenellä on Uppsalan pisin häntä?
- Anonyymi
Ai maikku :) paninkin kerran irl, paska sängyssä
- Anonyymi
Oisiko Tusse Patukkalla :D yhdessä Pekka Töpöhäntä kirjassa oli sellainenkin poliisi kissa..
Lapsena luin Pekkaa ka pupu Tupunaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai maikku :) paninkin kerran irl, paska sängyssä
Kissaa???
Senkin eläimiinsekaantuja, Maija Maitoparta on kissa!
- Anonyymi
Maija tuskin käy täällä. On sen verran viisas pysyäkseen poissa.
- Anonyymi
Töpöhännässä seikkailee myös Risto.
- Anonyymi
Eipä seikkaile kun nalle puhissa eikun puuhissa.
- Anonyymi
En ole huomannut
Tosin en jaksa käydä läpi kaikkia viestejä. - Anonyymi
Mitähän se asia sinua nyt nin kiinnostaa ja kenen puolella olet itse? Mitä sanalla "pirullinen" tarkoitat, viittatko itseesi vai aina muihin objekteihin sillä?
- Anonyymi
Oletko lukenut kanttia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013