Sankarini?

Anonyymi

Oon lukenu noit teijän juttuja täällä ja haluisin tietää mikä ihmeellinen sankari se narsisti oikein on kun siitä kirjotellaan nii paljon täällä. En oo koskaan tavannut. Missä sellaisen vois tavata? Hänen täytyy olla ihmeellinen olento. Ihailtava. Onko hän edes tästä maailmasta :) Neuvokaa minua kuinka tapaan sellaisen ihmeellisen ihmisen. Hänellä täytyy olla sellaisia kýkyjä joita meillä kuolevaisilla ei oo lankaan.

105

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanos muuta. Kovasti nämä kaipaavat sitä "karmeaa" narsistiaan, kun siitä on ketju tolkulla juttuja.

    • Anonyymi

      Yksi narsisti asustelee Liperissä. Tunnet miehen nimestä Jouni. Tumma hiuksinen ja pitkä kuin mikä. Mene toki hänen juttusilleen ja kohta huomaat että olet hänen alamainen. Aamen.

    • Anonyymi

      Kiva kun olet kiinnostunut.
      Narsisti on kuin jumittunut paska paksusuolessa. Ei lähde liikkeelle vaikka kuinka puristaisit.
      Mietipä sitä.

    • Anonyymi

      No minun narsisteille on jo ainakin käynyt surkeesti, mutta en voi alkaa heitä suremaan kun on muuta pelastettavaa.

      "poiuytrffghj"

      • Anonyymi

        Ketähän sinäkin luulet voivasi "pelastaa"?


      • Anonyymi

        Mun mielestä tämmönen ajattelutapa missä mitään ei edes yritetä pelastaa on ihan pielessä.


        "poiuygfdbhn"


      • Anonyymi

        Kaikki pelastettavissa oleva ainakin pitää pelastaa, eikä väittää erheellisesti ettei jotain olisi pelastettavissa jos vaikka onkin.
        Esim. mun kävelykyky oli pelastettavissa, vaikkei kenenkään mielestä asialle voinut mitään. Onneksi Jumala toisin päätti.

        "poiuytfghh"


      • Anonyymi

        Olen myös kuullut joistain ihmisistä nuoruuteni ajalta.
        Olen ilahtunut, että olen niin tervetullut takaisin.


        "poiuhygfgbnm"


    • Anonyymi

      Tällä palstalla niitä on paljon. Kaikki ovat epäonnistuneet parisuhteissaan, ei varmaan oo yhtään prosenttia poikkeuksia? Sitten ne ovat vain aina ottaneet uusia uhreja joita sitten voivat diagnosoida, kun ne ei osaa palvella riittävän hyvin. Josta sitten voi lukea täältä. Myös äiti ei ole palvelut riittävän hyvin, kyllä he tietävät. Meidän ei tarvitse muuta kuin lukea. Niin aivan kohta alat huomaamaan, että sinulla oli kenties lasinen lapsuus yms trendikästä.

      • Anonyymi

        Aiot siis olla "pelastajana" näille palstalaisille, jotka kertovat narsisteistaan, joista eivät millään pääse eroon ajatuksissaankaan, vaan muistelevat loputtomiin eloaan heidän kanssaan. Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiot siis olla "pelastajana" näille palstalaisille, jotka kertovat narsisteistaan, joista eivät millään pääse eroon ajatuksissaankaan, vaan muistelevat loputtomiin eloaan heidän kanssaan. Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia.

        Ok_ihan

        "Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia. "
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiseus
        "Toiseus on monissa tieteenaloissa käytetty käsite, joka voidaan ymmärtää itsensä keskelle asettamisena ja samalla itseensä nähden erilaisten ryhmien pois sulkemisena. Toiseuteen kuuluu olennaisesti erojen etsiminen ja binaarinen suhde minun ja muun välillä. "Toinen" voidaan siis ymmärtää henkilönä tai ryhmänä joka on erilainen suhteessa omaan itseensä. "

        Ok. Ihan rauhassa. Mutta lukutaidoissasi tai ymmärryksessäsi jotain puutteita koskapa et huomaa että...

        Miksi ihmeessä kukaan seuraa "valittajia"?


      • Anonyymi

        Ei_narsisti

        " Kaikki ovat epäonnistuneet parisuhteissaan, ei varmaan oo yhtään prosenttia poikkeuksia?"
        Ei narsisti ole palstan kirjoittajilla ollut useinkaan mikään ainoa parisuhde... Eikä suhde narsistiin ole parisuhde ollenkaan, kun narsisti on pelkästään hyväksikäyttäjä, joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiot siis olla "pelastajana" näille palstalaisille, jotka kertovat narsisteistaan, joista eivät millään pääse eroon ajatuksissaankaan, vaan muistelevat loputtomiin eloaan heidän kanssaan. Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia.

        Siis ei mun tarvii olla kenellekään pelastaja, mut joo yhdelle ihmiselle oon rinnallakulkija, koska se kuuluu mun seurakuntaan ja siis sukuun. Mut meillä menee myös toisinpäin, kyllä opimme molemmat monenmoista, ihan normaaliksi elämäksi sitä kutsuisin. Hänen äitinsä on prinsessa joka yrittää emännöidä tyttärensä kotona. Tällä hetkellä neuvottelemme tavoista jolla estää prinsessaa sotkemasta kaikkea. Välin harmittaa, kun ei taas tajuttu, sitten taas hiukan jo naurattaa koheltaminen. Nyt yritettiin sopia, että jos joku hoksaa, niin vetää muut neuvonpitoon, ettei mentäis enää siihen retkuun. Kyllä me prinsessasta tykätäänkin, kuuluu nimittäin meidän seurakuntaan. Mut sai taas suututettua yhden lapsenlapsensa viime kerralla.

        En mä siis seuraa ajatuksena, että on valittajia, mulla on ihan muunlaiset syyt. Eli omiini keskityn ja oikeesti prinsessa ei oo mulle mitään sukua, on vain sisarpuoleni äiti. Enkä puutu heidänkään tohinoihin enempää, kuin nyt tuon mitenkä sisarpuoleni saisi olla oma emäntä kodissaan ja miten saada loppumaan se pelaaminen, ettei enää osapuolet ymmärrä kaikkea väärinperin. Eli siis prinsessan lapsenlapset. Mut tää menee ihan omalla painollaan, kun siskon kanssa emme enää pelaa mitään peliä ja hän on ihan omilla päätöksillään edennyt yhden tyttären kanssa jonka kanssa ei ollut aikoihin väleissä, nyt hän osaa kertoa tälle miten prinsessa meitä pyörittää ja tytär tajuaa. Itseasiassa vallan hienosti hänellä on sujunut molemmat tyttärensä jo on saanut aika hyviin väleihin kanssaan. Ja ihan on itse toiminut, ainoa jonka saatoin sanoa, että keskity ensin tärkeimpiin tavoitteisiisi mitkä tekisivät sinut onnelliseksi.

        Ja meidän seurakunnassa tehdään ihan omanmallin mukaisia päätelmiä,eli kunnioitetaan eroavuuksiamme, kun onhan meillä ollut erinmoiset elämänkokemukset. Kumpikin kuuntelee sitä toisen märehdintää jostain asioista, mutta koskaan ei neuvo mitenkä hänen kuuluisi tehdä, on vaan niin hienoo, että jonkun kanssa voi puhua tai tulee kuulluksi. Itse en tykkää hänen viininjuomisestaan, mut se on yksi hänen listallaan jonka haluaa pois ja aina kun hänellä on hyvä olla, niin se väheneekin. En vaan osaa sitä kommunikointia ja voi tulla väärinkäsityksiä ja niitä en haluais enää välillemme. Tai siis minä en ymmärrä mitään tarkoitusperistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiot siis olla "pelastajana" näille palstalaisille, jotka kertovat narsisteistaan, joista eivät millään pääse eroon ajatuksissaankaan, vaan muistelevat loputtomiin eloaan heidän kanssaan. Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia.

        Tässä on tullut esiin, että minulla todellakin on huomattavan erilainen kokemusmaailma ainakin keskivertosuomalaisesta mikä aiheuttaa jatkuvia tulkintaongelmia kommunikaatiotilanteissa. Minun elämäni asiat yksinkertaisesti tosiasiallisesti ovat erilaisia, koska olen koko elämäni ajan suuntautunut ajattelemaan erilaisia asioita eri tavalla jne. joten tunne-elämänikin on erilaista, Minua koskettaa erilaiset asiat jne. Kaikki keskustelu minun kanssani on täyttä turhuutta mikäli tätä seikkaa ei oteta huomioon ja ajatellaan ettei muka näin olisi. Tässä on tullut taas esiin, että ihmiset kuvittelevat minulle tunteita ja kokemuksia jollaisia en koe ollenkaan. Minä olen vaan kulkenu niin erilaisen elämäntien. Siitä siinä on kyse. Erilaiset kiinnostukset jne. Niin muut sitten ei osaa ajatella ettei minun tunne-elämä reagoi kuten heidän vaan minun omalla tavallani. "poiuytrfdcvbn"

        "poiuytfdcvbn"


      • Anonyymi

        Kuinka monia teistä emotionaalisesti koskettaa esim. eri kansanrymien väliset konfliktit niin, että vuodattelisitte kyyneliä itsenne litimäräksi moneen kertaan sydänjuuria myöden niiden vuoksi ?
        Tuo on minulle sellainen itku joka tulee oikein ytimistä ja erityisen suurella kyynelmäärällä-

        "poiuytffgh"


      • Anonyymi

        Minä itken tuommosia asioita, en mitään epäonnistuneita parisuhteita.,


        "poiuygfdfghn"


      • Anonyymi

        Minä näen paljon pelastettavaa ympärilläni, omassa elämässäni jne,

        Esimerkiksi niin, että voi ilmetä asioita jotka etenevät vahingollisen suuntaisesti, jolloin asiankulun suunta tulisi aktiivisesti pyrkiä kääntämään toisenlaiseen kehityssuuntaan.


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        Haluaisin minä miehenkin, mutta sellaisen laajasti ajattelevan jonka kanssa jaetaan laaja-alaista ajattelua, ei mitään parisuhdekärää.


        "poiuygfdcvbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok_ihan

        "Minulla nyt ei ollut lasista lapsuutta, eikä sen kummemmin narsistiakaan elämässäni, mutta olen seuraillut näitä valittajia. "
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiseus
        "Toiseus on monissa tieteenaloissa käytetty käsite, joka voidaan ymmärtää itsensä keskelle asettamisena ja samalla itseensä nähden erilaisten ryhmien pois sulkemisena. Toiseuteen kuuluu olennaisesti erojen etsiminen ja binaarinen suhde minun ja muun välillä. "Toinen" voidaan siis ymmärtää henkilönä tai ryhmänä joka on erilainen suhteessa omaan itseensä. "

        Ok. Ihan rauhassa. Mutta lukutaidoissasi tai ymmärryksessäsi jotain puutteita koskapa et huomaa että...

        Miksi ihmeessä kukaan seuraa "valittajia"?

        "Ihminen voi Buberin mukaan valita, asettuuko hän monologisiin vai dialogisiin suhteisiin toisten ihmisten kanssa eli tunnustaako hän toisten "toiseuden". Tätä valintaa rajoittavat monet esineellistävät suhteet yhteiskunnassa."

        users.utu.fi/rakahu/jkl/tiedepol.html

        -Toiseudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monia teistä emotionaalisesti koskettaa esim. eri kansanrymien väliset konfliktit niin, että vuodattelisitte kyyneliä itsenne litimäräksi moneen kertaan sydänjuuria myöden niiden vuoksi ?
        Tuo on minulle sellainen itku joka tulee oikein ytimistä ja erityisen suurella kyynelmäärällä-

        "poiuytffgh"

        Niin sanoin että pysyn seurakunnassani johon kuuluu lähinnä oma suku ja toki joitain muitakin. Olikohan se jostain raamatusta tai jonkun viisaan lausahdus, että ei yksi ihminen voi pelastaa koko maailmaa. Ja että jossain on mentävä auttamiseen raja. Sen lisäksi olisi aika b
        Narsistista, että joku tuntematon alkaisi seuraamaan ja kokisi olevansa auttamassa. Moni varmasti soittaisi poliisit paikalle.

        Toki repeis joku läheinenkin jos sen puolesta toinen yrittäisi elää. Siksi me nyt etsitään keinoja mitenkä saada prinsessa olemaan emäntä vain omassa kodissaan.

        Hän uunotti niin hyvin, ettei neljästä muusta ollut tajunnut tilannetta. Vieläkin tekis mieli hakata päätä seinään. Kaikki muut olisivat halunneet jatkaa joulujuhlaa. Hän halusi kotiinsa nukkumaan alkuillasta ja tarvitsi kyytiä. Seuraavalla kerralla ihan varmasti pistämme hänet taksiin. Kunhan vaan joku hoksaisi. Nyt opettelemme pitämään sala palaveereja ja juu hän oli juonut liikaa edellisenä päivänä, siitä väsymys. Mut mikäs siinä tyttärensä luona aina kun toinen ottaa. Tytär osaa kokata, äiti ei niinkään.


      • Anonyymi

        No, mulla ei oikein ole omaa seurakuntaa. Olen elänyt niin kansainvälisesti milloin minkäkin seurueen seurassa. Olisi kiva kun heillä tulisi sopu keskenään muuallakin kuin minun sydämessäni.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tuli tuossa mieleen, että tietyllä tapaa en ole niin kauheen totutun Aspergermainen kylläkään, vaan toisella tapaa sosiaalisempikin kuin ikäänkuin tyypillisemmin sosiaaliset ihmiset. Tykkään pitää yhteyksiä tosi monenlaisiin ihmisiin ja kirjavaan porukkaan yhtäaikaa. Siis mulle on mieluisaa, että tuttuja pitäis olla suunnilleen joka maailman kolkasta jne.


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        Se on niinku puutos, jos jostain maailmankolkasta ei ole koskaan tuntenu ketään

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Se on niinku että muuten "sydämen matonkuteesta" puuttuu joku väri.

        "poiuytrdbn"


    • Anonyymi

      Oijoi miten ihanaa, narsistit siis hallitsevat ja hajoittavat, he elävät kuin keisarit? Tuskin maltan odottaa että pääsen tutustumaan sellaiseen, jos hän minua huolii. Olen varmasti aivan otettu jos tiedän että narsisti kiinnittäisi minuun huomiotaan. Mutta kun on niin vaikea tietää kuka on oikeasti narsisti ja kuka on vaan feikki? Mistä voin alkaa etsimisen? Varmasti suuret sotasankarit joita luettiin historiassa ovat olleet narsisteja koska he ovat saaneet oikeasti jotain aikaan?

      • Anonyymi

        Ai_niin

        Ai niin, koulut päättyneet ja lapsia taas palstalla valtoimenaan ilman huolehtivia aikuisia. Menepä katselemaan jos se äiti olisi vaikka tullut sieltä työstä ja laittaisi jotain herkullista siellä keittiössä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai_niin

        Ai niin, koulut päättyneet ja lapsia taas palstalla valtoimenaan ilman huolehtivia aikuisia. Menepä katselemaan jos se äiti olisi vaikka tullut sieltä työstä ja laittaisi jotain herkullista siellä keittiössä...

        Minuakin huvittaa nää jätetyt missukat, jotka täällä väittänyt exäänsä narsistiksi.


      • Anonyymi

        Miksi haluat tutustua ihmisiin, jotka ovat väkivaltaisia psyykkisesti, ja suuri osa myös fyysisesti? Ja joista jokainen on henkisesti jäänyt pikkulapsen tasolle.

        Eli narsisteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat tutustua ihmisiin, jotka ovat väkivaltaisia psyykkisesti, ja suuri osa myös fyysisesti? Ja joista jokainen on henkisesti jäänyt pikkulapsen tasolle.

        Eli narsisteihin.

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään

        ". Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii"

        Narsisteja on prosentti väestöstä, eli kyseessä hyvin yleinen ja vakava mielisairaus. Kyllä varmasti löydät narsistin kunhan vain etsit. Sitten kun saat turpaasi ensimmäisen kerran, niin olet saanut hyvää oppia aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään

        "Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon?"

        Narsisti tosin uskaltaa käyttää niitä "kovempia otteita" vain oman perheensä keskuudessa. Muille harvoin uskaltaa riehua samalla tavalla tai edes ääntään korottaa. Ulkokultaus on narsisteissa vahva piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään

        "Mistä väkivallasta sinä puhut?"

        Narsistit ovat väkivaltaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään

        " Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita "

        Narsistit eivät ole mitään sankareita, vaan vakavasti mielenterveysongelmaisia. Narsistit luulevat olevansa jotain erikoista, vaikka jokainen on vain pelkkä keskinkertaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiä. Kun ne tuntuu olevan niin ylivertaisii jos verrataan vaikka niihin jotka kirjoittelee täällä. Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta. Mistä väkivallasta sinä puhut? Eikös sankarit joudu käyttämään joskus vähä kovempia otteita että asiat tulee kuntoon? Jos ne muut ovat jääräpäitä jotka eivät ymmärrä yhtään mitään

        "Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta"

        Varmaan. Jos haluaa asua henkisesti pikkulapsen tasolla olevan mielisairaan kanssa, joka pahoinpitelee sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minusta ois ihana olla sellasen kans, elämä ois upeeta"

        Varmaan. Jos haluaa asua henkisesti pikkulapsen tasolla olevan mielisairaan kanssa, joka pahoinpitelee sinua.

        Sen verran, kuin minä olen "mielisairaita" kuunnellut, niin olen kyllä alkanut tulemaan tälläiseen mielipiteeseen: Mielisairaita narsisteja on 99 prosenttia ja ne eivät kykyne ymmärtämään viisaampaansa joka ei halua käyttäytyä heidän laillaan ja tottakai se varmaan raivostuttaa sitä yhtä prosenttia.

        Mutta heti jos joku näistä narsisteista lopettaa tyhmäilemisen ja on hetken hiljaa ja kuuntelee jo kykenee ymmärtämään, niin saattaa se oma äly laajeta massan manipuloinnista huolimatta.

        Mulle kävi näin vanhukseni kanssa. Hän oli kaikenaikaa puhunut täyttä asiaa. Kiukutteli kotiavustajien tyhmyyttä. Jääkaapin oveen laitettiin lappu jotta kyllä hän osaa puuronsa tehdä itse mikroaaltouunissa. Itseasiassa hän sanoi aivan oikein, ettei jaksa sanoa näille tyhmille hoitajille yhtään mitään, mutta oli kiukkuinen. Hoitajien mielestä hänet piti laittaa hoitoon kun viikkoon ei jaksanut olla hyväntuulinen. No ei kai voi olla jos on idiootteja 99 prosenttia ympärillään. En yhtään ihmettele jos agressiivio nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran, kuin minä olen "mielisairaita" kuunnellut, niin olen kyllä alkanut tulemaan tälläiseen mielipiteeseen: Mielisairaita narsisteja on 99 prosenttia ja ne eivät kykyne ymmärtämään viisaampaansa joka ei halua käyttäytyä heidän laillaan ja tottakai se varmaan raivostuttaa sitä yhtä prosenttia.

        Mutta heti jos joku näistä narsisteista lopettaa tyhmäilemisen ja on hetken hiljaa ja kuuntelee jo kykenee ymmärtämään, niin saattaa se oma äly laajeta massan manipuloinnista huolimatta.

        Mulle kävi näin vanhukseni kanssa. Hän oli kaikenaikaa puhunut täyttä asiaa. Kiukutteli kotiavustajien tyhmyyttä. Jääkaapin oveen laitettiin lappu jotta kyllä hän osaa puuronsa tehdä itse mikroaaltouunissa. Itseasiassa hän sanoi aivan oikein, ettei jaksa sanoa näille tyhmille hoitajille yhtään mitään, mutta oli kiukkuinen. Hoitajien mielestä hänet piti laittaa hoitoon kun viikkoon ei jaksanut olla hyväntuulinen. No ei kai voi olla jos on idiootteja 99 prosenttia ympärillään. En yhtään ihmettele jos agressiivio nousee.

        Miten nyt näyttää että tästä palstasta on tullut paikka mihin tullaan valittamaan joka asiasta. Täältä varmaan saatu niin paljon hyviä vastauksia että on tultu tulokseen että kannattaa täällä valittaa aina kaikesta mitä mieleen tulee.


      • Anonyymi

        Jotenkin liikuttavaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nyt näyttää että tästä palstasta on tullut paikka mihin tullaan valittamaan joka asiasta. Täältä varmaan saatu niin paljon hyviä vastauksia että on tultu tulokseen että kannattaa täällä valittaa aina kaikesta mitä mieleen tulee.

        Saahan sitä luulla mitä luulee valittamiseksikin jos niin on itselle hyvä.

        Ymmärrys tulee silloin vasta, kun kykenee kuuntelemaan ja kanssakäymiseen.


    • Anonyymi

      Musta nyt tuntuu että te ootte kyllä kaikki ihan väärässä. En mä ajatellut että narsisti ois tuollanen...vaan sellanen menestyvä, jolle kaikki on vaan kateellisia. Jos sellanen ei haluu olla enää kaveria teidän kanssa niin suututtaahan se. Mut ei teijän tarviis silti sitä selän takana haukkua...voisitte tekin yrittää olla niinku hän joka menestyy.

      • Anonyymi

        Narsisti on mielisairas. Harva on mikään menestyjä. Väkivalta kuuluu käytökseen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minusta tämän palstan kirjoittajat ovat pelkkiä luusereita. Heidän tulevaisuutensa on kirjoitella tänne ja valittaa kuinka paha joku toinen ihminen on. Itse he ovat yhtä pahoja elleivät pahempia. Ruikuttajia jotka ovat välillä julmia kuin pirut toisilleen...

      • Anonyymi

        Sinun näkemyksesi on yhtä tärkeä kuin kenen tahansa muunkin.


    • Anonyymi

      Minun narsistit ovat vanhenemassa ja kuihtumassa, niin tietty osa tarinaa on kuihtumassa siihen. Itse on kyennyt ensimmäisen kerran kahdeksaan vuoteen jopa matkustamaan bussilla, joten lienen muuttuvani sosiaalisemmaksi.

      "poiuytrdfgh"

      • Anonyymi

        Koskaan enää en ala käymään kenenkään kanssa psykologisia keskusteluja. Ne ovat kokemukseni perusteella supervaarallisia, henkistä hyväksikäyttöä.
        Juttelen vaan tavallisesti kohteliaasti puhuville ihmisille hienona naisena jatkossa,


        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi

        Ne monet psykologiset keskustelijat ovat todella törkeitä uudelleentraumatisoijia ja siten toisen aivojen vahingoittajia.
        Puhun vain normaalisti puhuville ihmisille jatkossa, en kenellekään toisten aivojen kaivajille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan enää en ala käymään kenenkään kanssa psykologisia keskusteluja. Ne ovat kokemukseni perusteella supervaarallisia, henkistä hyväksikäyttöä.
        Juttelen vaan tavallisesti kohteliaasti puhuville ihmisille hienona naisena jatkossa,


        "poiuytfdfgh"

        Joko olet saanut yhteyden tyttäreesi? Kuulostit aika hädässä olevalta hänen suhteensa. Onko hänellä yhteys vanhempiisi?


      • Anonyymi

        Joo minä ja tyttäreni päädyimme manipuloiduksi niin, että yhteys katkesi ilman oikeaa järjellistä syytä (siis ilman mitään oikeaa ongelmaa välillämme), ja ympäristö alkoi lietsoa soppaa omine väärine tulkintoineen. Absurdia maailmanmenoa. Mitä vaan alkaa tapahtua kun joukko ihmisiä alkaa yhtä aikaa merkityksellistää asioita kukin omalla tavallaan väärin. Sellainen on aika riskaapelia.

        "poiuytfdbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet saanut yhteyden tyttäreesi? Kuulostit aika hädässä olevalta hänen suhteensa. Onko hänellä yhteys vanhempiisi?

        Poiulla on tytär siellä sen henkimaailmassa, ei missään muualla.


      • Anonyymi

        Sanotaan nyt näin, että minulla on tytär Jumala kiinnostukseni ja henkimaailman kiinnostusteni seurauksena.


        "poiuygfdfghjm"


      • Anonyymi

        Siis todellakin minulla ON tytär siitä syystä. Ei minkään maallisten halujen johdosta suinkaan.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        Tyttäreni on oikea sankarini.

        "poiuytrfdfg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäreni on oikea sankarini.

        "poiuytrfdfg"

        Hassua_Ajatteles

        Hassua. Ajatteles että joskus mielessäni käynyt ja alkuun pitkäänkin välillä mielessä että olet sen verran samanlainen kuin a-ystäväni aikoinaan että ei kai hän ole alkanut vähän muunnellen täällä kirjoituksiin...
        Myös hän sanoi että hänellä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat vain sen lapsen biologisia vanhempia, mutta hän on sen oikea äiti...
        Minusta itse asiassa erittäin röyhkeää ja ylimielistä häneltä, kun ei hän sen perheen kanssa juurikaan missään tekemisissä edes ollut, mutta sellaista soppaa vain lykkäsi.
        Mutta kukin tyylillään. Ehkä sinulla nyt sentään vähän parempi suhde "tyttäreesi". Enkä minä täältä palstalta käsin arvostele asiaa kun ei edes parempaa tietoa ole. Toivottavasti asianne ovat nyt hyvin.


      • Anonyymi

        Täällä palstalla kirjoitetaan niin ala-arvoisia juttuja ettei tänne pitäisi minun enää osallistua, joka kerta tulee huono olo.
        Tyttäreni on kyllä ihan minun synnyttämäni.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi

        Olen joutunut kuuntelemaan jo kahdeksan vuotta ala-arvoista loukkaamista sen vuoksi että jotkut jossain tekevät jotakin ala-arvoista.
        Tämä on kohtuutonta kohtelua.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kirjoitetaan niin ala-arvoisia juttuja ettei tänne pitäisi minun enää osallistua, joka kerta tulee huono olo.
        Tyttäreni on kyllä ihan minun synnyttämäni.

        "poiuytfghj"

        Ihan_voisit

        " Sanotaan nyt näin, että minulla on tytär Jumala kiinnostukseni ja henkimaailman kiinnostusteni seurauksena.

        "poiuygfdfghjm"

        5.6.2019 10:11
        Siis todellakin minulla ON tytär siitä syystä. Ei minkään maallisten halujen johdosta suinkaan."

        Ihan voisit itsekin tarkastella kirjoituksiasi siltä kannalta miten ne voi toinen ymmärtää...
        Kyllä tuosta nyt saa sen käsityksen että ei ole sinun synnyttämä ollenkaan...
        Mutta ok, siis on.

        Että älähän nyt suotta kiihdy.
        Tämä vain anonyymi nettipalsta eikä täällä tunneta ketään oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kirjoitetaan niin ala-arvoisia juttuja ettei tänne pitäisi minun enää osallistua, joka kerta tulee huono olo.
        Tyttäreni on kyllä ihan minun synnyttämäni.

        "poiuytfghj"

        Kunhan itse ymmärtäisit pysyä totuudessa, etkä niitä ala-arvoisia sepitettyjä juttujasi täällä totena kertoisi. Ettei käy taas niin, kuten kävi taidemaalauksiesi kanssa, jotka muuttuivatkin tanssitaiteeksi.

        41neurologistavaivaa


      • Anonyymi

        En voi enää osallistia nettipalstalle jossa päivänselviä tosiasioita väitetään epätosiksi. Minulle se tuntuu henkiselle väkivallalle ja tässä vaiheessa sillä voi olla minulle hyvinkin vahingollisia seurauksia kuten olin välittävästä puhelusta äidilleni. Oma elämäni taas paskana.


        "poiuytfdghn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi enää osallistia nettipalstalle jossa päivänselviä tosiasioita väitetään epätosiksi. Minulle se tuntuu henkiselle väkivallalle ja tässä vaiheessa sillä voi olla minulle hyvinkin vahingollisia seurauksia kuten olin välittävästä puhelusta äidilleni. Oma elämäni taas paskana.


        "poiuytfdghn"

        Netti muistaa kirjoituksesi, joten et voi puheitasi muuksi muuttaa ja väittää sinun kirjoituksiisi kommentoivia valehtelijoiksi.


      • Anonyymi

        No siis olen salannut elänäntarinastani netissä mm. suurimman osan muista henkilöistä ihan mm. yksityisyyden suojelemiseksi. Että siihen on ihan tommonen maallinen selitys. Kaikki muuntelu johtuu nettikirjoittamisesta, Tännehän ei edes saisi kirjoittaa täysin tunnistettavaa juttua.


        "poiuytrfdfbhn"


      • Anonyymi

        Se ei silti tarkoita sitä että elämäni ihmiset olisivat henkiolentoja. Myöskään elämäni ei ole ollut kahdeksaan vuoteen sosiaalista koska aivovamma teki sosiaalisuuden lähes mahdottomaksi.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi

        Ja kun siis siellä luureissahan minulle uskoteltiin ette aivovammaani edeltävää minua ole ollut olemassakaan. Mutta nyt kun aivovamma lievenee vanhat ajat palautuu paremmin mieleen.
        Nytkin on ihan ok olo, mutta päivemmällä minulla oli joku hirveä epilepsiakohtaus tai jokin joka vielä pelottaa kun yhtäkkiä semmonen tuli enkä tiedä mitä tapahtui. Saatto tulla siitä soittelusta ahdistavalle taholle,

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua_Ajatteles

        Hassua. Ajatteles että joskus mielessäni käynyt ja alkuun pitkäänkin välillä mielessä että olet sen verran samanlainen kuin a-ystäväni aikoinaan että ei kai hän ole alkanut vähän muunnellen täällä kirjoituksiin...
        Myös hän sanoi että hänellä sellainen lapsi jonka vanhemmat ovat vain sen lapsen biologisia vanhempia, mutta hän on sen oikea äiti...
        Minusta itse asiassa erittäin röyhkeää ja ylimielistä häneltä, kun ei hän sen perheen kanssa juurikaan missään tekemisissä edes ollut, mutta sellaista soppaa vain lykkäsi.
        Mutta kukin tyylillään. Ehkä sinulla nyt sentään vähän parempi suhde "tyttäreesi". Enkä minä täältä palstalta käsin arvostele asiaa kun ei edes parempaa tietoa ole. Toivottavasti asianne ovat nyt hyvin.

        Suomessa en tykkää oikeen tästä kun ihmiset esittää niin usein kaikkia aika vinksan kuuloisia selityksiä asioille. Se jotenkin tekee päälle pahaa.

        "poiuygfvbn"


      • Anonyymi

        Miks ihmisillä liikkuu koko aika päässä jotain n iin epänormaaleja ja luonnottomia selityksiä asioille ihan kuin he luulis aina toisten olevan hulluja ?
        Kun sellasta kuuntelee kauan alkaa tuleen hulluksi. Sitä kritosoin.


        "poiuytfdfgbn"


      • Anonyymi

        Esim tähän tytär asiaan paljon normaalimpi selitys on:

        "No poiuygtfdfgh ei vain ole kertonut kaikkea kun ollaan netissä"

        Mä tykkään tollasista tavallisen järkevistä selityksistä asioille, enkä mistään oudoista,

        "poiuytfghj"


    • Anonyymi

      Tosin nyt minulle tuottaa tuskaa se että äitini vaikuttaa tällä hetkellä hyvin surkealle,
      Ja toki mietityttää sekin, että johtuuko se siitä että koska hän on minun loiskasvini, että kun olen käyttänyt energiani enemmän itselleni että jos siitä ei ole riittänyt sitten hänelle energiaa ravinteeksi. Todella tuakallista,

      "poiuytrdfghj"

      • Anonyymi

        Etkö ole saanutkaan häntä raahattua sieltä "pimeydestä" valoon?


      • Anonyymi

        Ei onnistu ei. Kuihtuu vain.

        "poiuytfghn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ei. Kuihtuu vain.

        "poiuytfghn"

        Sinähän lupasit jättää hänet rauhaan.


      • Anonyymi

        En ymmärrä ajatteluasi

        "poiuytfgh"


      • Anonyymi

        Ehkäpä ihminen juuri yksin jätettynä kuihtuu nopeasti.
        Haluatte edistää tuommoista jumalatonta meininkiä ?

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Mun mielestä ihminen ei ole tarkoitettu vain itsekeskeiseksi vain itsestään vastaajaksi, mutta on vain omista teoistaan ja motiiveistaan vastuussa Jumalan edessä.

        "poiuytfd"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän lupasit jättää hänet rauhaan.

        En mitenkään hyvällä katsele äitini harhautuneisuuden tukemista joka vain riudutti hänet.

        "poiuytfdbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä ajatteluasi

        "poiuytfgh"

        Kertailepa vanhoja kirjoituksiasi aiemmista ketjuista.


      • Anonyymi

        Soitin äidilleni että olen surullinen kunnostaan. Sen seurauksena minulle on tapahtunut jotain hirveää. Elikkä jos tästä selviää vielä, ei liene syytä enää sortua moiseen välittämiseen...


        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin äidilleni että olen surullinen kunnostaan. Sen seurauksena minulle on tapahtunut jotain hirveää. Elikkä jos tästä selviää vielä, ei liene syytä enää sortua moiseen välittämiseen...


        "poiuytrfdfghj"

        Jaaha, joko taas. 18.1.19 kirjoitit, että vanhempasi aiheuttavat kauhukuvia päähäsi, etkä halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä, koska et kestä niitä emotionaalisia iskuja, joiden takia tulet hulluksi.


      • Anonyymi

        Joo prikulleen. Tämä on aivan kauheaa, että olin jo parantunut ja sorruin taas kun näin yhtäkkiä aivan riutuneen äitini. Sorrun aina tuohon yliempatiaan. Ja sekös kivaa äidilleni, että näin tuossa päivällä kauhukuvia. No nyt päätin, että on aivan pakko laittaa se emotionaalinen yhteys äitiini poikki, koska muuten tuhoudun mukanaan. Mutta on tosivaikeaa olla niin kylmäsydäminen, että antaa toisen yksinään tuhoutua. Mutta pakko. koska moiset kauhukuvat sitten tuhoavat puolestaan minun elämäni. Sillä konstilla äitini imisi sitten elämänenergiaani. Kauheaa, että sorruin tuohon empatiaan voelä tänäänkin. Minun paheeni tuo empatiaan sortuminen yhä uudestaan ja uudestaan.

        Mutta tyttäreni on sankarini aina ja ikuisesti. Sentäs se on selvää.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo prikulleen. Tämä on aivan kauheaa, että olin jo parantunut ja sorruin taas kun näin yhtäkkiä aivan riutuneen äitini. Sorrun aina tuohon yliempatiaan. Ja sekös kivaa äidilleni, että näin tuossa päivällä kauhukuvia. No nyt päätin, että on aivan pakko laittaa se emotionaalinen yhteys äitiini poikki, koska muuten tuhoudun mukanaan. Mutta on tosivaikeaa olla niin kylmäsydäminen, että antaa toisen yksinään tuhoutua. Mutta pakko. koska moiset kauhukuvat sitten tuhoavat puolestaan minun elämäni. Sillä konstilla äitini imisi sitten elämänenergiaani. Kauheaa, että sorruin tuohon empatiaan voelä tänäänkin. Minun paheeni tuo empatiaan sortuminen yhä uudestaan ja uudestaan.

        Mutta tyttäreni on sankarini aina ja ikuisesti. Sentäs se on selvää.

        "poiuytrdfgh"

        Juu se on parempi, kun siirryt sinne henkimaailman puolelle tyttäresi luo.


      • Anonyymi

        Minulla on semmonen elämä että saan helposti itseni Suomessa kuulostamaan hullunkuriselle ihan elämäni todistettavia faktoja ladellessa.
        Mitäs siihen sanotte. että vieraassa maassa, jossa en ole koskaan käynytkään on käyty minua koskeva oikeudenkäynti niin ettei minusta puhuttua kerrota minulle ollenkaan. Tommostakin tapahtuu maailmassa.
        Että tämä on vielä pientä mitä teille olen kertoillut,
        Kysyin luurissa uskovatko minua jos sanon noin,. Vastasivat että ei. Muunmuassa tuon pystyn todistaan, että se on he jotka elävät väärässä luulossa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on semmonen elämä että saan helposti itseni Suomessa kuulostamaan hullunkuriselle ihan elämäni todistettavia faktoja ladellessa.
        Mitäs siihen sanotte. että vieraassa maassa, jossa en ole koskaan käynytkään on käyty minua koskeva oikeudenkäynti niin ettei minusta puhuttua kerrota minulle ollenkaan. Tommostakin tapahtuu maailmassa.
        Että tämä on vielä pientä mitä teille olen kertoillut,
        Kysyin luurissa uskovatko minua jos sanon noin,. Vastasivat että ei. Muunmuassa tuon pystyn todistaan, että se on he jotka elävät väärässä luulossa,

        Juu juu. Sehän on selväkin.


      • Anonyymi

        Voiko joku oikeasti luulla, ettei se olisi totta mitä sanon ?


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu. Sehän on selväkin.

        Taidat olla tietoinen siitä, kuinka poiulla on taito siirtyä sinne "toiseen todellisuuteen", eri kulttuureihin ja jopa maan osiin milloin vain häntä huvittaa. Siellä hän on osallisena taide- ja tanssipiireissä ja jopa hyvin suosittu, vaikka ei kertomansa mukaan olekaan tunnettu. Siellä tämä "tytärkin" on varmaan hänelle todellisuutta.


      • Anonyymi

        Siis sellasistakin asioista, jotka pystyn oikeuskelpoisesti virallisestikin helposti todistamaan ?

        Minä suoraan sanottuna kammoan niin kahelien kanssa keskustelua, sillä se tekee todella päälle pahaa.

        "poiuytfdhn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tietoinen siitä, kuinka poiulla on taito siirtyä sinne "toiseen todellisuuteen", eri kulttuureihin ja jopa maan osiin milloin vain häntä huvittaa. Siellä hän on osallisena taide- ja tanssipiireissä ja jopa hyvin suosittu, vaikka ei kertomansa mukaan olekaan tunnettu. Siellä tämä "tytärkin" on varmaan hänelle todellisuutta.

        Miten on mahdollista että te jotkut voitte ajatella noiiiiiin sekavasti ? Olen todella ollut tulla hulluksi kanssanne.


        "poiuytfdfghnm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista että te jotkut voitte ajatella noiiiiiin sekavasti ? Olen todella ollut tulla hulluksi kanssanne.


        "poiuytfdfghnm"

        Mikä tuossa on sekavaa? Ihan itse olet näin kertonut. Etsinkö vanhoista ketjuista sanatarkat versiot puheistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko joku oikeasti luulla, ettei se olisi totta mitä sanon ?


        "poiuytrdfgh"

        Ei voi luulla. Kaikki on sataprosenttisesti totta mitä sanot ja enemmänkin.
        Ja me kaikki olemme ihan ääliöitä täällä sitä myöden emme lähde kanssasi matkalle (trip).


      • Anonyymi

        Olen selittänyt asian tuossa alempana. Mutta huomaan että ulkopuolinen ei kykene hahmottamaan mikä kirjoittelussani on jopa virallista faktaa ja mikä enemmänkin nettihöpinää. Kummasti tulkinta taipuu menemään jopa päälaellaan lähinnä luullen asioita, jotka ovat vahviten faktaa vaikka virallisesti todistettuna täydeksi saduksi ja sitten esim. jotain nettikiusaajien höpösisältöä jotenkin todeksi. Tämä on ollut erittäin hämmentävää kokea ja havaita. Meinasi tuo ilmiö aivovamman aikana sekoittaa pääni, koska samaa ilmeni luureissa: Ihmiset eivät kykene puheestani erottamaan vahvaa faktaa. Tarkoitan sillä sellaista minkä pystyisi oikeudessakin todistamaan.

        "poiuygfghjm"

        "poiuytrfdfhjm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen selittänyt asian tuossa alempana. Mutta huomaan että ulkopuolinen ei kykene hahmottamaan mikä kirjoittelussani on jopa virallista faktaa ja mikä enemmänkin nettihöpinää. Kummasti tulkinta taipuu menemään jopa päälaellaan lähinnä luullen asioita, jotka ovat vahviten faktaa vaikka virallisesti todistettuna täydeksi saduksi ja sitten esim. jotain nettikiusaajien höpösisältöä jotenkin todeksi. Tämä on ollut erittäin hämmentävää kokea ja havaita. Meinasi tuo ilmiö aivovamman aikana sekoittaa pääni, koska samaa ilmeni luureissa: Ihmiset eivät kykene puheestani erottamaan vahvaa faktaa. Tarkoitan sillä sellaista minkä pystyisi oikeudessakin todistamaan.

        "poiuygfghjm"

        "poiuytrfdfhjm"

        Mitähän tämäkin tarkoittaa…."kummasti tulkinta taipuu menemään jopa päälaellaan lähinnä luullen asioita, jotka ovat vahviten faktaa vaikka virallisesti todistettuna täydeksi saduksi ja sitten esim. jotain nettikiusaajien sisältöä jotenkin todeksi"??????


      • Anonyymi

        Niin että vähän kuin porukka täällä luulisi, ettei maailmassa oikeasti tapahdu mitään, että on vain hulluja ihmisiä, joilla on hulluja ajatuksia, että olisi jotain maailman tapahtumia, ja siinä kaikki.
        Siis ympärillämme tapahtuu vaikka mitä ja niin vauhdilla, että sitä on täysin mahdoton edes aivoillamme tavoittaa kuin pikkusen. Niinpäin se asia oikeasti menee, eikä niin että oikeasti ei tapahdu mitään, mutta hullut vaan kuvittelee että tapahtuu.


        "poiuytfdfghnj"


    • Anonyymi

      Sikäli oikein, ettei avuntarvijoita hyödytäkään kerrata, mitä nuo elukat on tehneet. Vaan juurikin pohtia keinoja millä saa oman elämän takasin.

      • Anonyymi

        Oman elämänsä saa takaisin kun käsittää minkälaisia elukoita ovat. Ei maksa vaivaa välittää heikäläisistä pätkän vertaa.


    • Anonyymi

      Takavuosina_netissä

      Takavuosina netissä melko mittavaa huomiota saanut kertomus Enkeli-Elisasta, joka osoittautui keksityksi. Monet uskoivat kertomukseen kun eivät ymmärtäneet että joku siinä vain teroitteli kirjoittajan taitojaan. Mintulta (Elisan keksijä) ilmestyi sittemmin ihan oikea teoskin.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Enkeli-Elisa
      "heinäkuussa 2012 Helsingin Sanomien Kuukausiliite kyseenalaisti tarinan todenperäisyyden ja poliisi aloitti tapauksen rikostutkinnan."
      "Julkisen sanan neuvoston puheenjohtaja Risto Uimosen mielestä tiedotusvälineiden olisi pitänyt paremmin varmentaa tapauksen todenperäisyys, sillä jos totuus on kyseenalainen, tämä pitää kertoa myös lukijalle."
      "Kirjailijaliiton puheenjohtaja Tuula-Liina Varis piti Vettenterän toimintaa eettisesti arveluttavana, kun ensin esitetään tarina totena ja sitten vedotaan kirjailijan vapauteen, mistä syntyy moraalinen ristiriita. Variksen mukaan kuvitteellisen henkilön saa luoda, kunhan ilmoittaa sen olevan kuvitteellinen."

      Tämä ihan muistutukseksi jos joku aikoo tehdä samat. Netissä voi teroitella niin monenlaisia taitoja niin monenlaisin tavoin.

      • Anonyymi

        Jos tuolla kertomuksella viittaat poiun kirjoitteluihin, niin hänen juttunsa ovat aivan eri luokkaa, eikä millään lailla edes yhdenmukaista kerrontaa jostain henkilöstä.


      • Anonyymi

        Joo mutta minun kirjoituksissani on asiat poimittu oikeasta elämästäni suurelta osin virallisestikin todistettavissa olevalla tavalla. Kuitenkaan nettikirjoitteluni teksti ei sellaisenaan ole virallisesti pätevää, koska se on siinä määrin muunneltua kevyeksi anonyymiksi nettikirjoitteluksi, Siis nähdäkseni esim. mitään oikeita virallisia tomia ei voi perustaa nettikirjoitteluuni. Siinä määrin nettikirjoitteluni on höpönhöpöä. Tosin ihmettelin jossain vaiheessa sitä miksi
        minun nimimerkkini nettihöpinöitä poistettiin täältä muka sääntöjen vastaisena silloinkin kun niissä nähdäkseni ei ollut mitään suomi24 sääntöjen vastaista, mikä alkoi tuntua jotenkin syrjinnältä tai jotain mitä alkoi vähän ihmetellä että miten yleinen nettipalsta voi toimia niin, että ikäänkuin sensuroi nettihöpinäni muuten vain muokaten vääränlaisen ikäänkuin valheellisen kokonaiskuvan nettikirjoittelustani. Kuitenkaan nettikirjoittelustani sellaisenaankaan muodostuva käsitys minusta ei kuvasta sellaisenaan minun kokonaispersoonaani, vaan on tämmöinen yksi juttu mitä olen tehnyt:vähän nettikirjoitellut suomi palstalle tiettyjä aiheita poimittuna pohdinnoistani. Mutta ihan oikeassa elämässä vastaantulleita aiheita pohdinnan koskevat. Ei ole mitään enkeli elisa juttua. Minä olen oikeesti aika paljon erilaisiin henkisiin asioihin ollut prehtynyt ennen aivovammaani. Olin "hengennainen" ennen aivovammaani.

        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuolla kertomuksella viittaat poiun kirjoitteluihin, niin hänen juttunsa ovat aivan eri luokkaa, eikä millään lailla edes yhdenmukaista kerrontaa jostain henkilöstä.

        Jotain_sellaista

        Jotain sellaista haen vertauksella että kuinka epävarma lähde netti on. Ja mitä mahdollisuuksia netti tarjoaa.


      • Anonyymi

        Minä olen aika monimuotoinen persoona eri puolineen .
        Ja tyttäreni on sankarini.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi

        Mutta siis kaikki puolet olivat puolikuolleena lähes olemattomissa vakavasti hermostovammautuneena kahdeksan vuotta. Ja tämä on totuus, Eikä ne puolet vieläkään täysissä voimissaan ole, vaan elämä on tappelua hermostoni kanssa aamusta iltaan.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Kuitenkin minulla on päämääränä vielä esittää tanssia yleisölle.
        Korkeatasoinen elävä muusikkokin jo tiedossa,
        Vaatii vielä vähän kamppailua hermostoni kanssa.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Eikä tietenkään narsistien emotionaalisella kidutuksella aikaansaatu oireisto ole todellinen minä.

        "poiuytrfdfvbn"


      • Anonyymi

        Hengitys ha sydän ei moneen vuoteen toiminut kunnolla niin oli mahdoton tanssia siksikin, vieläkin tuntuu selkäydin jotain temppua tekevän.
        Hyppiminen aika rankkaa.

        "poiuytfg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tietenkään narsistien emotionaalisella kidutuksella aikaansaatu oireisto ole todellinen minä.

        "poiuytrfdfvbn"

        Narsistitko tämän hermostovauriosi ovatkin aiheuttaneet?


      • Anonyymi

        Aivovaurioiduin muusta syystä ja olessani aivovaurioituneena heikoilla jouduin vuosia elämään samalla henkisen väkivallan kohteena, joka tietenkin huononsi vaurioituneiden aivojen tilaa,

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivovaurioiduin muusta syystä ja olessani aivovaurioituneena heikoilla jouduin vuosia elämään samalla henkisen väkivallan kohteena, joka tietenkin huononsi vaurioituneiden aivojen tilaa,

        "poiuytrfgh"

        Minkälaista apua odotit saavasi näiltä narsisteiltasi?


      • Anonyymi

        Kun kysyin tyttäreltäni mikä minusta tekee muille erikoisen,
        Hän sanoi että se että muistutan Charles Chaplinia. :)
        (kieltämättä oli lempparini pikkutytöstä asti ja esitin häntä usein)


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyin tyttäreltäni mikä minusta tekee muille erikoisen,
        Hän sanoi että se että muistutan Charles Chaplinia. :)
        (kieltämättä oli lempparini pikkutytöstä asti ja esitin häntä usein)


        "poiuytredfgh"

        Pingviini jäätelöä kun aletaan syödä niin varsinkin silloin äidin on hyvä esittää vähän Chaplinia...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe