Netmarketshare. Toukokuu 2019

Anonyymi

Windows 87.44%.
Linux 2.16%.

Tarvitseeko muuta sanoa?

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmekymmentä vuotta kesti linuxella päästä edes promillekerhoon.

      • Anonyymi

        Promillekerhoon? Eikös se olekaan valloittanut koko maailmaa? Näin ainakin täällä väitetään.


    • Anonyymi

      ei muuta tarvitse sanoa kuin pohjois-amerikan mainosten klikkailutilasto on ikkunaprinsessan taivas.

      • Anonyymi

        Luotettavuudessan menee silti edelle, kuin se sinun Ruotsin tilasto.

        - Linuks aina provo -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavuudessan menee silti edelle, kuin se sinun Ruotsin tilasto.

        - Linuks aina provo -

        mikä hemmetin Ruotsin tilastoni?


    • Anonyymi

      Miksiköhän Windows 10 on vasta n. 46% ja Edge alle 5%?
      7 porskuttaa vielä 35% vaikka ( maksuton ) tuki loppuu ensi tammikuussa.

      • Selaimissa Chrome jyrää taskukokoa suuremmissa laitteissa yli 60%:n osuudella.
        Taskumalleissa Safaria käyttää pitkälti yli 10% netin selaajista.
        Eipä siinä paljoa jää Firefoxeille, Edgelle, Operalle ja muille alalla kilpaileville.


      • Anonyymi
        Faktantarkistus kirjoitti:

        Selaimissa Chrome jyrää taskukokoa suuremmissa laitteissa yli 60%:n osuudella.
        Taskumalleissa Safaria käyttää pitkälti yli 10% netin selaajista.
        Eipä siinä paljoa jää Firefoxeille, Edgelle, Operalle ja muille alalla kilpaileville.

        Haitanneeko mitään jos ei käytä Cromea?


    • Anonyymi

      Pöytä/läppäri PC:t alkaa olemaan marginaalia, se on ihan aika sen sama jos 2% laitteista Windows on 70% osuus.

      Kuka välittää esim. tänä päivänä mikä on Amigan osuus? Tai onko se parempi kuin Atari ST, molemmat on muisnaistekniikkaa kumminkin.

    • Anonyymi

      Windowsissakin on linux. Tarviiko muuta sanoa. Onneksi Linuxia voi käyttää ilman windowsia.

    • Anonyymi

      Miten toi nyt muka lasketaan mulla ainakin on kaksi linux-konetta joissa on kummassakin windows tarra alla

      • Anonyymi

        Minkä alla?


    • Anonyymi

      Oikeastaan on hyvä että Linuxin käyttäjiä on niin vähän. Virukset ym. haittaohjelmat ei leviä niihin helposti, kun linkura koneita on vain muutama %.

      Jos linuxin käyttäjät lisääntyvät joskus, ja windowsin käyttäjät vähenee, siirryn takaisin winkuraan.

      • Anonyymi

        Minua ei saa linuksin käyttäjäksi ampumallakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei saa linuksin käyttäjäksi ampumallakaan!

        Useimpia ihmisiä ei saa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En usko tuohon että S24 rummutuksella olisi Linuxin suosiota nostavaa vaikutusta, pikemminkin päinvastoin, tuo rummutus on todella luotaantyöntävää. Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuohon että S24 rummutuksella olisi Linuxin suosiota nostavaa vaikutusta, pikemminkin päinvastoin, tuo rummutus on todella luotaantyöntävää. Hyi!

        En usko että S24 osaamattomien ruikutus aiheuttaisi muuta kuin myötähäpeää ja huvittuneisuutta.


    • Anonyymi

      On kait se selvää että niin kauan kun marketeissa myydään PC koneita tuulipuku-kansalle Windows pakotettuna, niin pitkään puu-cee koneissa on Windows ykkösenä. Ei tavalliset käyttäjät ala erikseen asentamaan käyttöjärjestelmää toiseen.

      Toisekseen tämä palvelee Microsoftia erinäisiä softataloja. Tämän merkitys vähenee tulevaisuudessa kun yhä useampi softa alkaa toimia selaimessa palvelu-periaatteella, silloin ei käyttiksellä ole enää väliä, vaan että koneessa on toimiva nettiyhteys selain. Tulevaisuudessa on ehkä eduksi että koneen mukana tuleva käyttis on hyvin toimiva ja ilmainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe