Netmarketshare. Toukokuu 2019

Anonyymi

Windows 87.44%.
Linux 2.16%.

Tarvitseeko muuta sanoa?

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmekymmentä vuotta kesti linuxella päästä edes promillekerhoon.

      • Anonyymi

        Promillekerhoon? Eikös se olekaan valloittanut koko maailmaa? Näin ainakin täällä väitetään.


    • Anonyymi

      ei muuta tarvitse sanoa kuin pohjois-amerikan mainosten klikkailutilasto on ikkunaprinsessan taivas.

      • Anonyymi

        Luotettavuudessan menee silti edelle, kuin se sinun Ruotsin tilasto.

        - Linuks aina provo -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavuudessan menee silti edelle, kuin se sinun Ruotsin tilasto.

        - Linuks aina provo -

        mikä hemmetin Ruotsin tilastoni?


    • Anonyymi

      Miksiköhän Windows 10 on vasta n. 46% ja Edge alle 5%?
      7 porskuttaa vielä 35% vaikka ( maksuton ) tuki loppuu ensi tammikuussa.

      • Selaimissa Chrome jyrää taskukokoa suuremmissa laitteissa yli 60%:n osuudella.
        Taskumalleissa Safaria käyttää pitkälti yli 10% netin selaajista.
        Eipä siinä paljoa jää Firefoxeille, Edgelle, Operalle ja muille alalla kilpaileville.


      • Anonyymi
        Faktantarkistus kirjoitti:

        Selaimissa Chrome jyrää taskukokoa suuremmissa laitteissa yli 60%:n osuudella.
        Taskumalleissa Safaria käyttää pitkälti yli 10% netin selaajista.
        Eipä siinä paljoa jää Firefoxeille, Edgelle, Operalle ja muille alalla kilpaileville.

        Haitanneeko mitään jos ei käytä Cromea?


    • Anonyymi

      Pöytä/läppäri PC:t alkaa olemaan marginaalia, se on ihan aika sen sama jos 2% laitteista Windows on 70% osuus.

      Kuka välittää esim. tänä päivänä mikä on Amigan osuus? Tai onko se parempi kuin Atari ST, molemmat on muisnaistekniikkaa kumminkin.

    • Anonyymi

      Windowsissakin on linux. Tarviiko muuta sanoa. Onneksi Linuxia voi käyttää ilman windowsia.

    • Anonyymi

      Miten toi nyt muka lasketaan mulla ainakin on kaksi linux-konetta joissa on kummassakin windows tarra alla

      • Anonyymi

        Minkä alla?


    • Anonyymi

      Oikeastaan on hyvä että Linuxin käyttäjiä on niin vähän. Virukset ym. haittaohjelmat ei leviä niihin helposti, kun linkura koneita on vain muutama %.

      Jos linuxin käyttäjät lisääntyvät joskus, ja windowsin käyttäjät vähenee, siirryn takaisin winkuraan.

      • Anonyymi

        Minua ei saa linuksin käyttäjäksi ampumallakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei saa linuksin käyttäjäksi ampumallakaan!

        Useimpia ihmisiä ei saa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En usko tuohon että S24 rummutuksella olisi Linuxin suosiota nostavaa vaikutusta, pikemminkin päinvastoin, tuo rummutus on todella luotaantyöntävää. Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuohon että S24 rummutuksella olisi Linuxin suosiota nostavaa vaikutusta, pikemminkin päinvastoin, tuo rummutus on todella luotaantyöntävää. Hyi!

        En usko että S24 osaamattomien ruikutus aiheuttaisi muuta kuin myötähäpeää ja huvittuneisuutta.


    • Anonyymi

      On kait se selvää että niin kauan kun marketeissa myydään PC koneita tuulipuku-kansalle Windows pakotettuna, niin pitkään puu-cee koneissa on Windows ykkösenä. Ei tavalliset käyttäjät ala erikseen asentamaan käyttöjärjestelmää toiseen.

      Toisekseen tämä palvelee Microsoftia erinäisiä softataloja. Tämän merkitys vähenee tulevaisuudessa kun yhä useampi softa alkaa toimia selaimessa palvelu-periaatteella, silloin ei käyttiksellä ole enää väliä, vaan että koneessa on toimiva nettiyhteys selain. Tulevaisuudessa on ehkä eduksi että koneen mukana tuleva käyttis on hyvin toimiva ja ilmainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe