Vaimoni miesystävä riisui minut alasti ja sitoi ketjuilla kuin orjan katselemaan kun hän nai vaimoani. Aah! Se tuntui uskomattoman tyydyttävältä, kiihottavalta ja vapauttavalta.
Emäntäni levitti jalkansa miehelle - isännälleni - tarjoten pilluaan niin, että minäkin näin, kun kookas parru upposi karvoituksen läpi.
Naiset kuuluvat miehille, eivätkä kaltaisilleni orjille tai runkkareille! Siitä puheenollen, rakastajia katsellen minä hipelöin itseäni ja havaitsin nauttivani paitsi heidän nussimisestaan myös miehen vartalon muodoista. Kauheata! Olen beta-mies, orja, runkkari ja homo! Siinä ei ole mitään ylpeyden tai liputuksen aihetta.
Vatkasin kulliani rajusti kunnes mällit purskahtivat vaimoni päällä keinuvan miehen pakaroille. Aah! Olen orja mutten onneton.
Vaimoni, talonmies - ja minä
Anonyymi
1
2751
Vastaukset 1
Miestäni ei sidota. Hän palvelee ja toteuttaa miesten käskyjä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711156
- 69944
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47718
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28605
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595