Hallitusohjelmassa on muutos lakiin, joka mahdollistaa ruuhkamaksut. Eli ne on sitten tulossa muutavan vuoden sisään.
Ruuhkamaksut
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Nonniin sillä lailla, liikennevaloilla saadaan aikaan Suomen ruuhkat😂🤣😅😆
- Anonyymi
Vihreät on yrittänyt vuosikausia tukkia Helsingin sisääntuloteitä, jotta saataisiin enemmän ruuhkia.
Ei mitenkään oikeasti vihreää politiikkaa. - Anonyymi
Piipertäjät haluaa kattaa koko pääkaupunkiseudun lasikuvun alle.
Sitten on hyvä viljellä hamppua ympäri vuoden.
Liikennevälineistä ainoastaan polkupyöräily sallitaan.
No nyt on 3 piipertäjää uudessa hallituksessa.
Saas nähdä mitä saavat aikaan. - Anonyymi
Nyt vihreät lisäämään ruuhkia sulkemalla teitä, katuja ja kaistoja sekä alentamalla nopeusrajoituksia. Onkohan ruuhkamaksujen tarkoitus kerätä mahdollisimman paljon rahaa vai vähentää oikeasti liikennettä? Mitäs luulette?
- Anonyymi
Noilla maksuilla kerätään rahaa.
Alussa kerätään varmaan tuottoa noin 100 miljoonaa per vuosi.
Vähintään sama 100 miljoonaa per vuosi menee Suomelta ensimmäisinä vuosina systeemin pyörittämiseen.. Säätämistä ja vatulointia siellä, täällä ja tuolla..
Seuraavina vuosina ja vuosikymmeninä maksu vaan nousee, niinkuin kaikki veroluonteiset maksut tekevät. - Anonyymi
Voisin ymmärtää ruuhkamaksut jos julkiseen liikenteeseen myös panostetaan siten että se on todellinen vaihtoehto järkevän ajankäytön kannalta.
Maksut valuvat välittömästi kaikkiin hintoihin ja elämä kallistuu näille autottomillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40773
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588
