Laittakaa tänne tiedot Eurajoen kunnanjohtajan palkoista vuosina 2006-2018.Kiinnostaa tietää paljonko ansiot nousseet vuosien varrella.
Kunnanjohtajan palkka
13
171
Vastaukset
- Anonyymi
Palkoista en tiedä, mutta hänellä on uutena etuna eroraha. Eli hän saa kahden vuoden palkan noin 200 000e, jos itse haluaa erota, tai hänet erotetaan.
- Anonyymi
Voi teitä neroja: Jos eroraha on kahden vuoden palkkaa vastaava ja se on noin 200000 Euroa, niin minä en palkoista tiedä...
- Anonyymi
No tiedän nykyisen johtajan palkan, mutten aikaisemmilta vuosilta eli ennen Lakaniemen aikaa. Sähän vasta nero olet!
- Anonyymi
Eli, jos saa parempipalkkaisen huippuviran jostain muualta, niin saa erorahan.
- Anonyymi
Kunnanhallitus hyväksyi erorahan yksimielisesti. Kannattaa miettiä ketä seuraavissa kuntavaaleissa äänestää.
- Anonyymi
Mitä isompi kunta ssitä isompi palkka - yleensä. Eroraha kyllä kummastuttaa. Mut eikös hän ole hyvin johtanut kuntaa. Toivotaan jatkoa.
- Anonyymi
Rauman asiat sai ainakin täysin sekaisin. Voi olla, että nyt paremmat alaiset, jotka osaa hommansa. Hommat sujuu, jos alaiset hyviä vaikka johtaja ei sitä olisi alkuunkaan.
- Anonyymi
Tasapuolisuuden nimissä pitäisi kaikilla olla oikeus vähintäin 2 vuoden verottomaan korvaukseen, joka vastaa 2 vuoden bruttopalkkaa, jos irtisanotaan. Minut on 2 kertaa irtisanottu perusteetta. Vein asiat oikeuteen ja korvauksia tullut yli 150 000e.
- Anonyymi
Saa muuten myydä monta kuormaa maa-ainesta pimeästi ilman kuittia, että saa kunnanjohtajan kk-palkan verran kasaan.
- Anonyymi
Ip-osoitteen jäljitys on helppoa ja mukavaa puuhaa.
- Anonyymi
Joka tapahtuu miten?
- Anonyymi
Vanhuskeskustelu parin vuoden takaa käy ilmi tämä sininen maasturicossette. Hän ihmettelee mikä on e ja erorahan suuruutta?
- Anonyymi
Pelottaako? Menikö pupu pöksyyn?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620