Ajatukset.

Anonyymi

Pelkään etten kohta enää jaksa kun mietin kaikkea väärää jota olen elämäni aikana tehnyt. Vaikka yritän ajatella että menneet on menneitä eikä sitä voi muuttaa niin silti syyllistän itseäni virheistä ja en pysty unohtamaan. Tämä ahdistaa minua ja hermostun..

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on niin että Jeesus antaa sulle kaikki väärät asiat anteeksi ja pystyt aloittamaan kaiken uudestaan
      Fantastista.

      Menepä kirkkoon sunnuntaina ja kuuntele saarnaa ja osallistu jumalanpalvelukseen!
      Voit jutella parin kanssa myös.
      Siinä se!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saattaapi olla OCD eli pakko-oireista ajattelua. Sitä ei saa pois noilla kirkko ohjeilla koska se on osa sinun persoonaasi ja reaktiota ympärillä oleviin asioihin. Ocd:llä ei ole myöskään mitään tekemistä synnin kanssa. Kaikki ihmiset tekevät vääriä asioita, mutta pakko-oireinen reagoi niihin kuvaamallasi tavalla.

      Jos kysymys on aidosta syyllisyyden tunteesta silloin kirkko on oikea osoite. Siellä on ammattitaito asiaan.

    • Anonyymi

      Minä myös kiusaan itseäni kaikilla pahoilla teoillani, ja myös teoilla jotka jotka joku lähimmäinen on tehnyt. Otan niistäkin syyllisyyttä. On pahempia ja parempia aikoja.
      Kalvavat ajatukset ovat olleet seuraani melkein aina.
      Joskus ihmisten näkeminen laukaisee ne, joskus vaan tulee mieleen joku vanha töppäys.
      Nää on vissiin pakko-ajatuksia.

    • Anonyymi

      Ymmärrän erittäin hyvin. Minulla sama juttu.

    • Anonyymi

      Yksikään ihminen ei ole täydellinen. Lähes kaikki yrittävät elää oikein.
      Yksilön jääminen tällaisiin kiinni tarkoittaisi, että ei hyväksy iteään ihmisenä ja erehtyvänä.
      Sana anteeksi on niin suuri sana ja asiana niin suuri, että sitä ei ymmärretä.
      Jos ymmärtää tehneensä väärin niin pitäisi ymmärtää myös armahtaa itseä ja antaa anteeksi. Meille on annettu anteeksi antaminen. Kunhan vaan edes pikkusen ymmärtää, että mitä se tarkoittaa. Edes pikkusen.
      Asiat jäävät taakse jos pystyy antamaan anteeksi.
      Ehkä tämän ymmärtäminen tarvitsee tiedon, että on kaksi olemusta. Kaksi henkeä.
      Hyvä ja paha.
      Kun paha on houkutellut pahaan, ei siihen voi jäädä vangiksi vaan pitää sanoa, että paha houkutteli, ja jouduin pahaan.
      Hyvä on kuitenkin voimakas ja terve alue, mitä ihminen tarvitsee.
      Hyvä on mahdollistanut anteeksi antamisen, jotta paha ei voisi pitää vankinaan.
      Nojaa hyvään, anna anteeksi itsellesi ja muille, äläkä käännyt katsomaan enää taaksesi samaa pahaa, vaan ota vastaan hyvä, minkä sait anteeksi saamisessa ja jatka iloisena eteenpäin.
      Lopuksi sanon : Vältä pahaa. Se vie ihmisen kokonaan, jos se saa otetta ihmisestä.
      Nyt voit nostaa katseesi ja tuntea hyvän virtauksen sisälläsi.

    • Menneille ei voi mitään, mutta niistä pitää oppia. On tärkeetä ajatella sekä asioita mitä on tehny väärin, että niitä mitä on tehny oikein. Jos ei löydä elämästä molempia, ni sitte pitää harjotella perspektiiviä. (siihe auttaa muitten kans jutettelu paljo! ^.^ )

      Mutta nii, on hyvä myöntää asioita mitä on tehny väärin ja pyytää ihmisiltä anteeksi, ja antaa itelle anteeksi, ja oppia ja tehä tulevaisuudessa paremmi. Ja, jos ei tiedä mite tehä paremmin, ni sekin kanttii antaa itelleen anteeksi, koska elämässä ei aina tiedä riittävästi että voi elää niinku haluais! :>

      Mutta elä oo liian julma itelles! Ko, vain tekemällä virheitä ja onnistumisia voi kehittyä~

      Mulla on ollu toi sama tunne aiemmin. Se ei kestä ikuisesti!! Muista se! :D Jonain päivänä hoksaat millane haluat olla ja mihi suuntaan lähteä että pääset sinne~

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe