Mikseiköhän kunnan kokouksia voida videoida jatkossakin? Tänään 3.6.2019 esitetty kunnanvaltuuston kokous oli erittäin hyvä, kun esitettiin livenä. Asiasta vaan olisi voinut tiedottaa hyvissä ajoin. Varmasti jäi monelta katselematta.
Jämijärven kunta
10
301
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko syynä se että jos asia kiinnostaa voi mennä paikanpäälle katsomaan
- Anonyymi
Ainakin varmistui itselle, ketä jatkossa itse haluan kunnan asioista päättämään. Erkin kaltainen riidanhaastaja ei kykene asialliseen keskusteluun. Kunnan asioista päättävien tulee voida jatkossakin luottaa sille annettuun tietoon terveysviranomaisten taholta.
Mitä tulee oireileviin lapsiin, niin voivathan vanhemmat kuljettaa oireilevat lapset omakustanteisesti naapurikuntaan. Ei kaikkia tarvitse alkaa hoitamaan jos jollakulla on oireita.- Anonyymi
Aika provosoivaa tekstiä. Ymmärtämätöntäkin.
Julkiset tilat on oltava siinä kunnossa, että niissä pystyy toimimaan ilman naamareita. Ja jos jostain syystä joku ei pysty esim. opiskelemaan huonossa kunnossa olevassa koulussa, ehdottomasti laitettava käyttökieltoon ja opiskelu suoritettava "normaalissa puhtaassa" tilassa.
Altistukset voivat puhjeta myöhemminkin, vaikka vielä nyt ei mitään ns. oireita olisikaan. Kunnalle voi tulla todella kalliiksi tämän hetkinen "säästäminen". - Anonyymi
Onhan siellä nuoria taitavia miehiä ja tykköön nais-senaattori!
- Anonyymi
Köyhä kunta ei vaan voi leikkiä laupeuden enkeliä. On selvää, että uusi koulu tarvitaan ja sitähän suunnitellaan.
Nykyisen koulun tiloja ja sisäilmaa seurataan. Nyt se vielä täyttää vaadittavat kriteerit. Väistötiloihin sitten, kun niin ei enää ole.
On hyvä, että valtuustossa on nuoria, niitähän tuleva koulu koskettaa! - Anonyymi
Tallenteelta näkee kuinka käytöstavat ovat joltain valtuutetulta pahasti hukassa!
- Anonyymi
Ja toisilla ei ole mitään mielipidettä
eikä sanottavaa!
- Anonyymi
Tuntuu siltä että hometta on jollain kotona tai korvienvälissä. Mietitääs missä lapset ovat isomman osan ajasta? Missä ne altistuu? Olis joskus kiva kun katsottaisiin omiakin nurkkia ja sitten vasta yhteiskunnan nurkkia. Mutta se on helppo pistää homma yhteiskunnan syyksi, sitä ei tarvitse itse maksaa!
- Anonyymi
Mitäs jos onkin niin, että siellä omissa nurkissa pärjätään. Mutta koulussa oirehditaan ?
- Anonyymi
Hieno idea tuo kuvaus.
Taitaa vaan olla kovin erilaiset tiedot asiasta valtuuston jäsenillä, siksi on myös niin erilaiset näkökulmat asiasta.
Ja jos itselläni olisi lapsia ,niin en niitä kyllä laittaisi kouluun tai päiväkotiin josta on jotain näytteitä otettu sekä tehty löydöksiä sieni/home kasvustosta.
Lisäksi voisin vain vinkata, että kun kirjoittelee tälläisille palstoilla, niin kannattaa katsoa että on selaimessa asetukset kohdillaan, koska täälläkin nyt näkyy olevan jopa luottamus henkilöt vastaamassa sekä yhdestä ip-osoitteesta tulleet kommentit ovat toinen puolesta ja toinen vastaan. 😀😀
Hyvää kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514