Moi parit..
Asumuserossa asuva 48v komea 191/85 mies etsii paria mökilleen..saunoen..ja muutakin ohjelmaa toki unohtamatta.
Posti toimii..Savon alue..toki muualtakin kannattaa yhteyttä ottaa.
Mökkikivaa
9
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kutsusta tulemme mielellämme!
- Anonyymi
Saunassa ei ollut ketään???
M55 vatsakas n47 normi vartalo, siisti ja terve aviopari etsii mökkiä elokuun 2 ekalle viikolle järven rannalla olevassa mökissä. Millaista tarjolla ?
- Anonyymi
Haha.. vai että komea. Laita se naamakuvasi esille sinne profiiliisi niin katsotaan. Ai ethän sä voi laittaa, kun sun profiilisivua ei löydy. Mikä liet säälittävä feikki. :D
Syynä sähköposti osoite..et profiili piilotettu!!näin lukee siellä.
No enpä ala kommenttia laittamaan millainen olen..sen tiedän itse ja se mistä riittää!!toisin kuin toisia syyttävä henkilö.
Minä voin katsoa peiliin...entä sinä?
- Anonyymi
HihHihHiiii!
Kukas sinusta tekikään lattapään.- Anonyymi
HihHihHiiii! Se oli varmaankin se mielenvikainen idiootti... eli sinä.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1514198Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo694044Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks472279Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582261- 582144
- 531816
- 271449
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101278Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151213- 601149