Kampaaja/ripsientekijä?!

Anonyymi

Taas kerran yks kampaaja jätti hommansa. Kenen käsiin täällä uskaltaa päänsä antaa ettei taas vuoden päästä joudu vaihtamaan uuteen eläkkeen tai äitiysloman takia?
Tarttis myös ripsiä saada, onko kokemäellä enää tekijöitä?

4

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhoitu. Ei parturissa tarvitse ravata ja ripsetkin voi olla omat. Tekoripset ovat usein rumia, ja ne myös tekevät huonoa omille ripsillesi. Riität juuri sellaisena kuin olet, luonnollisena.

Jos harmittaa, että muut lisääntyy, niin pitäisi syventyä oikean ongelman äärelle. Muut sitä ei tiedä kuin sinä. Hienoahan se on kun saa lapsia. Joten suodaan se partureillekkin.

• Anonyymi

En kokemäestä tiedä, mutta harjavallassa on sellainen liike kuin Salonki Divanera. Siellä on ystävällistä ja alansa osaavaa henkilökuntaa. Kurkkaa heidän facebook sivuja joihin ovat lisäilleet eri tekijöiden kuvia. :) Kannatan kyllä itse heitä.

• Anonyymi

Siellä olen käynyt ja ainakin silloin osui kohdalleni kehno tekijä.. ripset oli liian lähellä luomia ja hirveässä klimpissä. Maksan mieluummin hyvästä tekijästä! Kokemäeltä ehdottomasti paras lähti muualle töihin.. :(

• Anonyymi

Oletko tietoinen ripsipidennysten haitoista? Tykkäätkö useinkin laittaa liimaa noinkin lähelle silmää? Oletko huomannut kuinka hölmöltä näytät tekoripsien kanssa?

Jos vastasit kaikkeen kyllä, niin minä voin laittaa ne sinulle! Hyvään hintaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe