Taas kerran yks kampaaja jätti hommansa. Kenen käsiin täällä uskaltaa päänsä antaa ettei taas vuoden päästä joudu vaihtamaan uuteen eläkkeen tai äitiysloman takia?
Tarttis myös ripsiä saada, onko kokemäellä enää tekijöitä?
Kampaaja/ripsientekijä?!
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhoitu. Ei parturissa tarvitse ravata ja ripsetkin voi olla omat. Tekoripset ovat usein rumia, ja ne myös tekevät huonoa omille ripsillesi. Riität juuri sellaisena kuin olet, luonnollisena.
Jos harmittaa, että muut lisääntyy, niin pitäisi syventyä oikean ongelman äärelle. Muut sitä ei tiedä kuin sinä. Hienoahan se on kun saa lapsia. Joten suodaan se partureillekkin. - Anonyymi
En kokemäestä tiedä, mutta harjavallassa on sellainen liike kuin Salonki Divanera. Siellä on ystävällistä ja alansa osaavaa henkilökuntaa. Kurkkaa heidän facebook sivuja joihin ovat lisäilleet eri tekijöiden kuvia. :) Kannatan kyllä itse heitä.
- Anonyymi
Siellä olen käynyt ja ainakin silloin osui kohdalleni kehno tekijä.. ripset oli liian lähellä luomia ja hirveässä klimpissä. Maksan mieluummin hyvästä tekijästä! Kokemäeltä ehdottomasti paras lähti muualle töihin.. :(
- Anonyymi
Oletko tietoinen ripsipidennysten haitoista? Tykkäätkö useinkin laittaa liimaa noinkin lähelle silmää? Oletko huomannut kuinka hölmöltä näytät tekoripsien kanssa?
Jos vastasit kaikkeen kyllä, niin minä voin laittaa ne sinulle! Hyvään hintaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897