Hei, olen juuri päässyt edunvalvonnasta ja välittömästi aloittanut pelaamaan uudelleen. Olen pääsemässä velkajärjestelyyn, mutta taisin pilata jo kaikki mahdollisuudet. Olen jättänyt rahaa vuokraan, mutta siinä se onkin. Sähkölasku on maksamatta. Sieltä tulossa perintälasku. Vieläkö voin pelastaa tilanteen? Pelasin äidin viime kuun tilin tyhjäksi, hän ymmärsi, mutta en uskalla kertoa hänelle että olen taas p-a. Neuvoja kiitos. Kävin vuoden päihdeklinikalla, joka loppui, kun olin "päässyt" pelaamisesta irti. Ahdistaa ja hävettää.
Taas alko pelaminen
Anonyymi
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hae apua. Kunnallisen päihde- ja mielenterveys vastaanottoon vaan kertomaan. Pelaamisen lopettaminen vaatii elämänmuutoksen ja selvästi sinun tarvitsee lisätä keinoja, joilla pääset pelaamisesta eroon. Peliesto, puhelin pois, tietokone pois tms. Vaatii työtä ja muutoshalua ennenkaikkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446