Uusi corolla myy kuin häkä.

Skodat senkun seisoo korjaamoissa.

92

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja paljonko sinä tienaat sillä että Corolla myy kuin häkä? Ihme hehkutusta ja vänkäystä merkistä riippumatta.

      • Anonyymi

        Terot näkyy olevan semmoisia lekkisän änkyröitä ja tuppaavat valetta heittävän tänne päiväkaudet ..kaipa se on leikkisää.


      • Anonyymi

        Tuhansia euroja, tuhansia euroja. Voitto realisoituu vaihtotilanteessa. Hyvin myyvästä hyvitetään parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhansia euroja, tuhansia euroja. Voitto realisoituu vaihtotilanteessa. Hyvin myyvästä hyvitetään parhaiten.

        Tyypillstä persaukisten ajattelua.


      • Anonyymi

        Varmasti tänne autokauppiaatkin kirjoittelevat ajankulukseen ja myyntiä edistääkseen.


      • Anonyymi

        Häkäpönttö COROLLA UUSINTA UUTTA HYBRID HALKOJA


    • Anonyymi

      Skodaa ei odoteta, Skoda odottaa. Aikaa korjaamosta.

    • Anonyymi

      Hei Jormat, Skodat paaliin ja uutta Corollaa tilalle.

      Mutta eihän teillä ollut rahaa, sori.

      • Pääomaa se velkakin on mutta rahoituksella hankitusta skodasta ei voi samaa sanoa.


    • Anonyymi

      Toyota se on auto pojat, ostakaa semmonen niin ei tarvii aina pajalla olla.

    • Anonyymi

      Niin no.. 22v vasta autoilua takana Saksalaisilla eikä niitä ole tarvinnut pajalla seisottaa. Kaksin kappalein tälläkin hetkellä pihassa eikä ole tuhnun rattiin minkäänlaista hinkua.

    • Anonyymi

      toyota vei uudella corollalla skodaa kuin litran mittaa, skodan myynti pysähtyi täysin uuden corollan tultua kauppoihin. onhan siinä autoilla eroa kuin yöllä ja päivällä, siinä kun se skoda seisoo kuukaudesta toiseen korjaamolla niin toyota se vaan palvelee luotettavasti vuodesta toiseen kelissä kuin kelissä eikä tarvii hikoilla kesähelteillä eikä palella pakkasilla kuten siinä kolhoosi skodassa. kyllä se näin on poijjaat.

    • Anonyymi

      Mikä ajaa Teron dissaamaan muita merkkejä? Alemmuuden tunto ja selittely omalle epäonnistuneelle valinnalle. Ja mikä suurin syy, yletön kateus.

    • Anonyymi

      Skoda on myydyin yritysauto, ei ne jouda korjaamolla seisomaan. Ja juuri mukavuutensa ja luotettavuutensa takia menestyy.
      Miksi Toyota ei menesty työsuhde autona??

      • Anonyymi

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        Väärin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        2018 Kaikkien aikojen SKODA-jytky.
        Yli 13000 myytyä uutta Skodaa.
        Tästä noin 5000 Octaviaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        Tuskin kukaan haluaa työautoksi Toyota Corollaa. Sen verran kova melu on jo satasen nopeudessa. Se on jopa 5db kovempi kuin octaviassa. Meluttomuus, ajo-ominaisuudet ja mukavuus on tärkeitä sellaiselle, joka ajaa paljon. Tuo meluisuus on varsin kova uudeksi autoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan haluaa työautoksi Toyota Corollaa. Sen verran kova melu on jo satasen nopeudessa. Se on jopa 5db kovempi kuin octaviassa. Meluttomuus, ajo-ominaisuudet ja mukavuus on tärkeitä sellaiselle, joka ajaa paljon. Tuo meluisuus on varsin kova uudeksi autoksi.

        Tuo melu on havaittu vain tekniikan maailman koeajossa.

        Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat.

        Netistä nimittäin löytyy aika laaja tietokanta autojen melumittauksista eri nopeuksilla ja siellä on aika hyvin nähtävillä, että vaikka mitattaisiin kaksi käytännössä identtistä autoa, on mittausolosuhteilla merkittävä vaikutus saatuun tulokseen.

        Ajo-ominaisuudet on uudessa corollassa todettu hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo melu on havaittu vain tekniikan maailman koeajossa.

        Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat.

        Netistä nimittäin löytyy aika laaja tietokanta autojen melumittauksista eri nopeuksilla ja siellä on aika hyvin nähtävillä, että vaikka mitattaisiin kaksi käytännössä identtistä autoa, on mittausolosuhteilla merkittävä vaikutus saatuun tulokseen.

        Ajo-ominaisuudet on uudessa corollassa todettu hyväksi.

        "Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat."

        Se tiedetään entuudestaan, että TM mittaa rengasmelut auton vakiovarusteina tulleilla renkailla, tässä tapauksessa Dunlop SP Sporteilla ja aina samalla tien pätkällä. Alla on vahvasti epäilijälle suora lainaus TM:n koeajoartikkelista:

        "Rengasmelu nousee auton suurimmaksi äänilähteeksi jo taajamanopeudella...
        Maantiellä rengasmelu nousee entisestään. Keväällä tiet ovat toki karheimmillaan, mutta olimme mitanneet saman viikon aikana hyvin alhaisiakin meluarvoja. Moottoritienopeudella äänenpaine oli takapenkillä 77 desibeliä, joka on samaa luokkaa kuin pienissä GTI-autoissa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat."

        Se tiedetään entuudestaan, että TM mittaa rengasmelut auton vakiovarusteina tulleilla renkailla, tässä tapauksessa Dunlop SP Sporteilla ja aina samalla tien pätkällä. Alla on vahvasti epäilijälle suora lainaus TM:n koeajoartikkelista:

        "Rengasmelu nousee auton suurimmaksi äänilähteeksi jo taajamanopeudella...
        Maantiellä rengasmelu nousee entisestään. Keväällä tiet ovat toki karheimmillaan, mutta olimme mitanneet saman viikon aikana hyvin alhaisiakin meluarvoja. Moottoritienopeudella äänenpaine oli takapenkillä 77 desibeliä, joka on samaa luokkaa kuin pienissä GTI-autoissa."

        Auto observer lehden koeajo uudella corollalla:

        "Other than the engine under hard acceleration, I don’t remember hearing any road noise or wind noise."

        Jotakin on siis erona, tuodaanko Suomeen versioita jotka on tingitty maksimaalisen paljon, äänieristeet jätetty pois, vai voiko tekniikan maailma tehdä virheitä, vai voiko olla että kyseinen rengas on äänekäs?

        Googletus:

        "initially, tyres were smooth, if not a bit hard and noisy."

        Kaikissa arvioissa kyseinen rengas todetaan äänekkääksi. Se, onko se ainoa selitys corollaan äänekkyydelle, jää arvoitukseksi.


    • Anonyymi

      Terolla on alemmuudenkompleksi. Riisipussitrauma.

      • Anonyymi

        Ne on sellaisia pelkäävä vässyköitä jotka eivät osaa ja uskalla vittuilla kuin netin välityksellä nimettömänä. Uskovat että joukkovoimaan ja jaettuun kurjuuteen.


      • Osui ja upposi!

        GOOOOOOOOOOL!


    • Anonyymi

      Suomessa rekisterissä yli 150000 Corollaa.

    • Anonyymi

      Häkä on tunnetusti toksista.

    • Anonyymi

      toyota vei skodan myyjiltä työt, yhtään skodaa ei enää myydä koko loppuvuonna, skodat ruostuvat vuodessa puhki niin eipä kelpaa kellekkään, kansa on puhunut ja toyota näyttänyt jälleen mahtinsa.

      • Anonyymi

        Ihanko ole tosissasi??
        Valitettavasti asia on toisin, Toyota ruostuu, Skoda ei. Tämä on jokaisen tuntema fakta ja sinun höpötyksillä ei ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      kukapa enää vanhanaikaisilla savuttavilla skeidoilla enää ajaa,paitsi onnettomat saippua kauppiaat..hahahaaa

      Ruostuvatkin jo onnettoman skeida kauppiaan pihassa..

      • Anonyymi

        Ei taida kirjallinen ilmaisu kuulua vahvuuksiisi? Toki voit kehittyä. Aloita vaikka yhdyssanoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida kirjallinen ilmaisu kuulua vahvuuksiisi? Toki voit kehittyä. Aloita vaikka yhdyssanoilla.

        Kirjanoppineen viisasteluista ei Skodalle laatua saa.

        Epätoivoisesti Scalaa kaupataan. Pitää lähetellä spämmi-postia joka suuntaan, kun ei edes koeajo kiinnosta ketään. No, kaupat jää joka tapauksessa tekemättä, joten säästyypä konkurssikypsältä Skodakauppiaalta bensakulut. Ja kymmenen kokeilukerran jälkeen kutsuu Scalaa jo korjaamo.

        On muuten kiva olla Skoda-myyjä, kun työsuhdeautona on esittelymalli-Skoda, joka on aina hajalla ja pajalla. Ei hyvää päivää, mitä julleja!


    • Anonyymi

      Alkaa näkyä jo tuo skodaongelma kaikkialla. Skodia yritään myydä alella, alennetulla, vaihdokkina ja miten vaan. Asiakkaita ei ole ja entisistä ei pääse eroon.
      Skodistit vaan pompottelee nyt skodillaan ja katselee länsiautoja kateellisena, kuten ennenkin.

      • Anonyymi

        Tero on nyt katkera purkaa mieltään Skodaan kun toyota tänään sai niin huonoa testimenestystä..kun sai vielä meluisamman auton tittelin mitä Auris .onnittelut toyotalle jo kolmois voitosta melukilvassa ..muut tulee vasta perässä tässäkilvassa..


    • Anonyymi

      Oma arvio on että toyotan bensa moottori on teknisesti huolettomampaa pitkällä aikavälillä verrattuna vw/skoda 1.0-1.5 turboon. Sitä myydään vielä usassa ja kanadassa jossa suunnitteluviat joutuu valmistaja maksamaan eli autojen on kestettävä. Toyota myy paljon p amerikassa samoja nyt kuin täällä.

      Camry 2.5 on unelma juuri pitkää kestoa ajatellen kuten toyota corollan koneet.

      Pitää käydä koeajolla ja liilkeessä. Käytettyjä kun alkaa tulla markkinoille niin laitan sellaisen sopivilla km.

      Onneksi toyota ymmärtää kestävä hyvin tehty auto on paras myyntivaltti.

      • Anonyymi

        Onneksi on vielä semmosiakin autoja jossa on hyvä taloudellinen turbokone jolla ei jää tientukoksi ja pääsee rekasta ohikin tarvittaissa ja ei äänieristys ole jäänyt tehtaalle suunnittelupöydälle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on vielä semmosiakin autoja jossa on hyvä taloudellinen turbokone jolla ei jää tientukoksi ja pääsee rekasta ohikin tarvittaissa ja ei äänieristys ole jäänyt tehtaalle suunnittelupöydälle..

        Sinulle varmasti tärkeitä arvoja, mutta valtaosalle autoilijoista EI! Heille on taas tärkeintä jokapäiväinen luotettavuus, mitä saksalainen puolivalmiste EI taas pysty tarjoamaan. Ei edes sen maailman lyhyimmän takuunkaan aikana....


      • Anonyymi

        Saksalaiset on uusissa Autobildin testeissä saaneet loistavia arvosteluja öljynsyönnit ja DSG ongelmat on voitettu kanta..eli loistavia autoja..nykyään..turha väittää faktatietoa vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset on uusissa Autobildin testeissä saaneet loistavia arvosteluja öljynsyönnit ja DSG ongelmat on voitettu kanta..eli loistavia autoja..nykyään..turha väittää faktatietoa vastaan..

        Entä sitten.
        Kun ei kiinnosta enää saksalaiset autot niin ihan sama mitä voittoja ja testejä yms voittaa tai ovat parantaneet luotettavuutta.


    • Anonyymi

      Skaala floppaa, ei voi mitään.

      • Pitäisikö voida? Aivan hailee floppaako jonain päivänä joku Scala, Corolla tai XRZY.


    • Anonyymi

      Ruotsissa uuden Corollan suurin ostajaryhmä on yli 70 vuotiaat, mitenkähän meillä.

      • Anonyymi

        Onko sillä mitään merkitystä minkäikäinen ihminen niitä ostaa.
        Samanarvoisia he ovat kuin me nuoremmatkin
        Ja meistä jokainen vanhenee joskus.
        Huomaa että olet poikonen ja ikärasisti


      • Anonyymi

        Tuo kertoo vain sen totuuden, että vanhalla uskolla ja harhalla mennään hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoo vain sen totuuden, että vanhalla uskolla ja harhalla mennään hautaan asti.

        Jos corollan ostaminen on harhaa, niin kerro ihmeessä mikä kannattaa ostaa.

        On nimittäin helppoa herjata muiden tekemisiä, mutta sitten pitäisi olla joku ajatus siitä, miten homma voidaan hoitaa paremmin.


    • Anonyymi

      Saakos noihin hyrbiidi korolloihin vetokoukkua?

      Itse en jaksa penkoa, muka hybridi kämryyn ei myyjän mukaan saa, se siitä kiinnostuksesta.

      • Anonyymi

        Se on Camry. Kunhan kehut Skodaa ja vääristelet Toyotan nimenkin. Ei kovin uskottavaa.

        Sen sijaan itäkippa Skodan nimeä on syytäkin väännellä kuvaaviin muotoihin, kuten skeida. Skoda on skeida. Ja tämä on fakta.


      • Anonyymi

        Corollaan saa laittaa vetokoukun, mutta sallitut massat ovat pienehköt. Ilman jarruja saa vetää max. 450kg ja jarrullisena max.750kg. Tuolla ei siis vedetä mitään venettä trailerilla, eikä liioin edes kevyttä asuntovaunua.


    • Anonyymi

      On muuten tavallisen huono Skoda tuo Scala, kertoi Helkaman markkiointipuolen kaveri "siviilissä". Tekevät tavalliset jutut ja takuu-käsittelijät on ohjeistettu olemaan tacallisen tiukkana: se mikä on muilla vika, on Skodalla ominaisuus.

      Kaveri kehoitti ostamaan Volkkarin, jos epäluotettava vikawagenin tekniikka on pakko saada. Sitä edes yritetään saada kuntoon jos mahdollista. Skodan ostajalle vain v'ttuillaan auton luovutuksen jälkeen...

      • Anonyymi

        Veho on ainakin ollut täysi poikkeus tuosta mitä kerrot.
        Mahtaa veholaisia harmittaa kun mersu kieltää heiltä voluumi tuotteiden myynnin?


      • Anonyymi

        Veholla joko kirotaan ta naureskellaan Skodalle. Takuuhuolloissa menee aikaa hukkaan, kun turhaan kysellään josko Helkama osallistuisi vuoden vanhan Skoda ruostekorjauksiin tai täyteen koberemonttiin.

        Myyjät naureskelevat kun pääsivät skeidoista eroon. Vaihdossa eivät kelpaa, se on varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veholla joko kirotaan ta naureskellaan Skodalle. Takuuhuolloissa menee aikaa hukkaan, kun turhaan kysellään josko Helkama osallistuisi vuoden vanhan Skoda ruostekorjauksiin tai täyteen koberemonttiin.

        Myyjät naureskelevat kun pääsivät skeidoista eroon. Vaihdossa eivät kelpaa, se on varma.

        Totta puhut. Mahtaa veholaisia harmittaa kun joutuvat luopumaan voluumi tuotteista. Tosin kyllä mersuissakin remonttia piisaa. Parempiosaiset ymmärtää sen että mersussa pitää olla aina takuu päällä, tai liisinki.


      • Anonyymi

        Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.

        Sporttinen !!! Mersu sporttinen :DDD

        Naurua päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.

        Takavetosissa taitaa olla paljon sähkövikoja. Liikenteessä näkee paljon mersuja joissa ei valot eikä vilkut toimi. Todella huono homma semmoinen auto. Oletko samaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takavetosissa taitaa olla paljon sähkövikoja. Liikenteessä näkee paljon mersuja joissa ei valot eikä vilkut toimi. Todella huono homma semmoinen auto. Oletko samaa mieltä?

        Totuuden muuntelu ja tarinoiden keksiminen on skodismin arkea.

        PS. Skodassa ei toimi mitään. Mersussa ei vikoja ole. Ja se on fakta. Toyota on myös viaton, hiljainen ja mukava auto.


    • Anonyymi

      Corollaan saa koukun voi vetää normaalia n 750kg jarrutonta helposti vaikka "virallinen" paperimassa joku 450kg. Tosi käytöllinen auto koukun kanssa

      Camryn myyntiä leikkaa koukuttomuus varmasti

      • Anonyymi

        Kenen luulet olevan maksumies jos kolaroit tai ajat pöpelikköön yhdistelmällä Corolla hybrid ja 750kg:n jarruton perävaunu?
        Mahtaa siinä riemu revetä kun yrität saada vakuutuksesta korvauksia hölmöilystäsi. Ja sakot vielä päälle! Kolaritapauksessa olet myös syyllinen vaikka et olisi kolaria aiheuttanutkaan.


    • Anonyymi

      Itse olen volvo ja mersumies. Mutta näin ulkopuolisena ottaisin kyllä aidon länsiauton eli skodan. Een missään nimessä turkkilaista viritelmää.

      • Anonyymi

        Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...

        Ja Skoda on täysin venäläinen, valmistetaan täysin Venäjällä, venäläisistä osista, venäläisille ja entisille Neuvostoliiton "ystäville", kuten Suomeen. Länteen ei kelpaa lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...

        Millä samalla tavalla?


    • Anonyymi

      joo,o mut mun volvo on kasattu göteborgissa ja a.mersu ukissa. Ja ilmasto kiittää. Ps. syö sinäkin lähiruokaa niin maailma pelastuu.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.

        Se on vain kasattu siellä Göteborgissa, kuten mersukin Uudessakaupungissa.
        Suurin osa ellei käytännössä kaikki mersun palikoista kuskataan muualta ja vain kasataan paikan päällä.

        Eiköhän alihankkijat paukuta mersun moottoreita kasaan jossakin Ranskassa ja kumiosat tulee Intiasta, peltiosia lyödään muotoon Romaniassa.

        Nämä on mielikuvia, jokainen luo itselleen omansa sen mukaan miten paljon ego tarvitsee tukea.


    • Anonyymi

      Ei myy korolla, ainoat myyntiä nostaneet merkit tänä vuonna Mitsubishi, Kia ja Renault
      Tojota ei ole edes siinä joukossa joissa myynti on tippunut vain vähän.

    • Corolla edelleen paras, isolla erolla. Vaikka malli on jo 2003-vuodelta niin kaikilta osin pieksee octavian 6-0. Niin se pojat menee.

      • Anonyymi

        Ei P@ska pesten parane. Kasvojen kohotus ei Skeidasesta parempaa tee.

        Miten auto voi olla NIIN huono kuin Octavia? Helposti, se on Skoda.


    • Anonyymi

      Hallitus aikoo kieltää kauppaketjujen private label-tuotteet, kuten Pirkka.

      Skoda on vain ja ainoastaan Pirkka-Volkkari, eli loppu tuli. :-)

      • Anonyymi

        On Skoda kuitenkin paljon parempi kuin n Toyota ja ihan joka asiassa.
        Taitaa Teroa ahdistaa se tosiasia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Skoda kuitenkin paljon parempi kuin n Toyota ja ihan joka asiassa.
        Taitaa Teroa ahdistaa se tosiasia??

        Heh, Volkkari on surkea VikaWagen ja Skoda siitä Pirkka-versio. Fakta.

        Epätoivoista Toyotan dissausta. Taisi valtiovallan ryhtiliike yllättää? Helkaman maksetut kehujat väittävät, ettei tämän palstan kirjoituksia lue kukaan, mutta niin vain päätyi Skodan lopettaminen Hallitusohjelmaan, aivan tämän palsta faktojen mukaisesti.


    • Anonyymi

      Ei häkä mutta se MELU.

    • katsokaapa toukokuun automyyntitilastoja kun uusi corolla tuli myyntiin, corolla ylivoimainen myyntijytky ja octavian myynti sakkasi todella pahoin, ei myy herkästi ruostuva skoda enää. nissan qashqaikin myy paremmin kuin skoda.

      • Anonyymi

        Onneksi Pirkka-Volkkareiden myynnin loppu on vain ajan kysymys.

        Virkamiesvalmistelu on jo pitkällä. Puhutaan yleisesti Lex Skodasta. Helkaman rahastus ylettömillä korjauskuluilla näennäisesti alemman myyntihinnan jälkeen on vääristänyt markkinoita. Ostaja kuvittelee saavansa Pirkka-tuotteena Volkkarin, mutta fakta on ihan muuta: inha itäkippa Venäjältä!

        Toyotaa ei pysäytä mikään, kun kilpailu on reilua ja ryssän kaalivankkurit poissa markkinoilta.


    • Anonyymi

      Suomessa rekisterissä yli 355000 Toyotaa.
      Tästä Corollaa yli 150000.

      • Anonyymi

        Onko Skodia edes koko maailmassa noin monta rekkarissa, kuin Corollaa Suomessa? 355000 Skodaa ei varmasti ole ajossa, niin huonosti se kestää. Pitää olla vakaumuksellinen kommunisti, joka muuta väittää.

        Loppu koittaa Skodalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tojo on hyvä autokin, ainoa puute ehkä nykyään ja vanhemmille kuljettajilla on ajo-ominaisuudet. Minä ainakin tarvin hyviä ajo-ominaisuuksia, sellaisia jotka ei väsytä, väsyneenä minusta tulee känkkä ränkkä.

      • Siinä tapauksessa sinun tulee ostaa skoda. Suoralla tielläkin joutuu ajamaan henkensä kaupalla.


      • Anonyymi

        "Suoralla tielläkin joutuu ajamaan henkensä kaupalla."

        Erään päivälehden autotestaaja kehui uuden korolla ajettavuutta verrattuna vanhempiin, Kuulemma merkittävästi vähemmän vellomista ja outoje sivulle vetoja.

        Minä tulkitsen tämän siten, että -19 k0rolla jo liki siedettävä, Nauris ja Anjovis mallit ihan paalikamaa ajettavuudeltaan ;)

        Eikö näin?


    • Anonyymi

      Toyota pappoja ei vain haittaa jo kovin vanhentuneet kojelautanäkymät kun tuskin edes radiota enemmän käytä tabletin valikoita? Skoda kuitenkin melkein pykälää isompi ja kohta uusi malli palauttaa listojen kärkeen.

      • Anonyymi

        Toyotalla ajavat oikeat Automiehet, eivät mitkään papat.

        Skoda on kääkkä-pappamobiili.


      • Anonyymi

        "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen

        Kyllä hyvä rattimies tohjon tiellä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.

        "Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden"

        Jos pääsisit nettimaailmasta GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOgelin takaa ihan oikeasti autonrattiin ja liikenteeseen normaalilla autolla, huomaisit kyllä mikä on alinopeus ja minkä merkin edustajat tätä yleensä ajavat.

        Koskas työkkärirahat taas tilillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.

        Laki on muuttumassa. Käsitteistöön tulee miniminopeus. Ja sitä varten oma liikennemerkkikin.


    • Anonyymi

      Eihän tässä ole enää muuta epäselvää kuin se, että onko Goooool mies- vai naisjalkapalloilija?

    • Anonyymi

      Skoda-familyn ohjelma viikonloppuisin kuin tuulahdus menneiltä ajoilta: Naisväki jää tekemään ruokaa, miesväki lähtee korjaamaan skootaa.

      • Anonyymi

        Mikäs sen mukavampaa kuin korjausrupeaman päätyttyä pöydässä odottava maukas kaalipata, jos oikein hyvin käy niin seassa vielä pannulla paistettua sikanauta-jauhelihaa!


      • Anonyymi

        MyToyota ohjelmaan kuuluu terapia jota saa leskeksi jäänyt vaimo. Hän on joutunut elämään jännityksessä palaako mies koskaan takaisin ajomatkoiltaan ja ahkerilta huoltomatkoiltaan. Sen verran Toyota on ajoltaan ettei tahdo tiellä pysyä.
        Toinen Toyotasetää rassaava asia joka kumuloituu vaimon hakkaamisena on kun Toyotasetä palaa auton pesureissulta kun hän on huomannut me kaikki ruostekuplat lokasuojien ja ovien reunoissa ja vaikka hän on kuinka ahkerasti käynyt ämpärin kanssa hinkkssmassa autoaan parkkihalleissa läpi talven ja kesällä järvi- ja sadevedellä useaan otteeseen viikossa huuhdellut ja pessyt Fairyllä.


    • Anonyymi

      Aloitus on kovin ristiriitainen todellisuuteen nähden, Skodalla ajetaan keskimäärin tuplakilsat verrattuna vaariauto Toyotaan verraten, eli siltä kannalta katsoen, Toyota on se joka seisoo korjaamolla.

      • Anonyymi

        Toyotakuljettaja ei näe asiaa noin. Mittarivirhe saattaa olla lähes 50% eli kyjjä aito Toijjotisti kuvittelee ajaneensa puolet enemmän


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe