Uusi corolla myy kuin häkä.

Skodat senkun seisoo korjaamoissa.

91

<50

    Vastaukset

    • Ja paljonko sinä tienaat sillä että Corolla myy kuin häkä? Ihme hehkutusta ja vänkäystä merkistä riippumatta.

      • Terot näkyy olevan semmoisia lekkisän änkyröitä ja tuppaavat valetta heittävän tänne päiväkaudet ..kaipa se on leikkisää.


      • Tuhansia euroja, tuhansia euroja. Voitto realisoituu vaihtotilanteessa. Hyvin myyvästä hyvitetään parhaiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhansia euroja, tuhansia euroja. Voitto realisoituu vaihtotilanteessa. Hyvin myyvästä hyvitetään parhaiten.

        Tyypillstä persaukisten ajattelua.


      • Varmasti tänne autokauppiaatkin kirjoittelevat ajankulukseen ja myyntiä edistääkseen.


      • Häkäpönttö COROLLA UUSINTA UUTTA HYBRID HALKOJA


    • Skodaa ei odoteta, Skoda odottaa. Aikaa korjaamosta.

    • Hei Jormat, Skodat paaliin ja uutta Corollaa tilalle.

      Mutta eihän teillä ollut rahaa, sori.

      • Pääomaa se velkakin on mutta rahoituksella hankitusta skodasta ei voi samaa sanoa.


    • Toyota se on auto pojat, ostakaa semmonen niin ei tarvii aina pajalla olla.

    • Niin no.. 22v vasta autoilua takana Saksalaisilla eikä niitä ole tarvinnut pajalla seisottaa. Kaksin kappalein tälläkin hetkellä pihassa eikä ole tuhnun rattiin minkäänlaista hinkua.

    • toyota vei uudella corollalla skodaa kuin litran mittaa, skodan myynti pysähtyi täysin uuden corollan tultua kauppoihin. onhan siinä autoilla eroa kuin yöllä ja päivällä, siinä kun se skoda seisoo kuukaudesta toiseen korjaamolla niin toyota se vaan palvelee luotettavasti vuodesta toiseen kelissä kuin kelissä eikä tarvii hikoilla kesähelteillä eikä palella pakkasilla kuten siinä kolhoosi skodassa. kyllä se näin on poijjaat.

    • Mikä ajaa Teron dissaamaan muita merkkejä? Alemmuuden tunto ja selittely omalle epäonnistuneelle valinnalle. Ja mikä suurin syy, yletön kateus.

    • Skoda on myydyin yritysauto, ei ne jouda korjaamolla seisomaan. Ja juuri mukavuutensa ja luotettavuutensa takia menestyy.
      Miksi Toyota ei menesty työsuhde autona??

      • Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        Väärin jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        2018 Kaikkien aikojen SKODA-jytky.
        Yli 13000 myytyä uutta Skodaa.
        Tästä noin 5000 Octaviaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos skodaa ei myytäis yritysautoiksi niin eipä niitä menis montakaa kaupaksi.
        Riittää kun joutuu työnpuolesta ajamaan.

        Tuskin kukaan haluaa työautoksi Toyota Corollaa. Sen verran kova melu on jo satasen nopeudessa. Se on jopa 5db kovempi kuin octaviassa. Meluttomuus, ajo-ominaisuudet ja mukavuus on tärkeitä sellaiselle, joka ajaa paljon. Tuo meluisuus on varsin kova uudeksi autoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan haluaa työautoksi Toyota Corollaa. Sen verran kova melu on jo satasen nopeudessa. Se on jopa 5db kovempi kuin octaviassa. Meluttomuus, ajo-ominaisuudet ja mukavuus on tärkeitä sellaiselle, joka ajaa paljon. Tuo meluisuus on varsin kova uudeksi autoksi.

        Tuo melu on havaittu vain tekniikan maailman koeajossa.

        Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat.

        Netistä nimittäin löytyy aika laaja tietokanta autojen melumittauksista eri nopeuksilla ja siellä on aika hyvin nähtävillä, että vaikka mitattaisiin kaksi käytännössä identtistä autoa, on mittausolosuhteilla merkittävä vaikutus saatuun tulokseen.

        Ajo-ominaisuudet on uudessa corollassa todettu hyväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo melu on havaittu vain tekniikan maailman koeajossa.

        Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat.

        Netistä nimittäin löytyy aika laaja tietokanta autojen melumittauksista eri nopeuksilla ja siellä on aika hyvin nähtävillä, että vaikka mitattaisiin kaksi käytännössä identtistä autoa, on mittausolosuhteilla merkittävä vaikutus saatuun tulokseen.

        Ajo-ominaisuudet on uudessa corollassa todettu hyväksi.

        "Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat."

        Se tiedetään entuudestaan, että TM mittaa rengasmelut auton vakiovarusteina tulleilla renkailla, tässä tapauksessa Dunlop SP Sporteilla ja aina samalla tien pätkällä. Alla on vahvasti epäilijälle suora lainaus TM:n koeajoartikkelista:

        "Rengasmelu nousee auton suurimmaksi äänilähteeksi jo taajamanopeudella...
        Maantiellä rengasmelu nousee entisestään. Keväällä tiet ovat toki karheimmillaan, mutta olimme mitanneet saman viikon aikana hyvin alhaisiakin meluarvoja. Moottoritienopeudella äänenpaine oli takapenkillä 77 desibeliä, joka on samaa luokkaa kuin pienissä GTI-autoissa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Epäilen vahvasti että jos/kun corollaan lyödään eri renkaat ja mitataan uudelleen muulla kuin kevään karkealla asfaltilla, saadaan ihan järkevät lukemat."

        Se tiedetään entuudestaan, että TM mittaa rengasmelut auton vakiovarusteina tulleilla renkailla, tässä tapauksessa Dunlop SP Sporteilla ja aina samalla tien pätkällä. Alla on vahvasti epäilijälle suora lainaus TM:n koeajoartikkelista:

        "Rengasmelu nousee auton suurimmaksi äänilähteeksi jo taajamanopeudella...
        Maantiellä rengasmelu nousee entisestään. Keväällä tiet ovat toki karheimmillaan, mutta olimme mitanneet saman viikon aikana hyvin alhaisiakin meluarvoja. Moottoritienopeudella äänenpaine oli takapenkillä 77 desibeliä, joka on samaa luokkaa kuin pienissä GTI-autoissa."

        Auto observer lehden koeajo uudella corollalla:

        "Other than the engine under hard acceleration, I don’t remember hearing any road noise or wind noise."

        Jotakin on siis erona, tuodaanko Suomeen versioita jotka on tingitty maksimaalisen paljon, äänieristeet jätetty pois, vai voiko tekniikan maailma tehdä virheitä, vai voiko olla että kyseinen rengas on äänekäs?

        Googletus:

        "initially, tyres were smooth, if not a bit hard and noisy."

        Kaikissa arvioissa kyseinen rengas todetaan äänekkääksi. Se, onko se ainoa selitys corollaan äänekkyydelle, jää arvoitukseksi.


    • Terolla on alemmuudenkompleksi. Riisipussitrauma.

      • Ne on sellaisia pelkäävä vässyköitä jotka eivät osaa ja uskalla vittuilla kuin netin välityksellä nimettömänä. Uskovat että joukkovoimaan ja jaettuun kurjuuteen.


      • Osui ja upposi!

        GOOOOOOOOOOL!


    • Suomessa rekisterissä yli 150000 Corollaa.

    • Häkä on tunnetusti toksista.

    • toyota vei skodan myyjiltä työt, yhtään skodaa ei enää myydä koko loppuvuonna, skodat ruostuvat vuodessa puhki niin eipä kelpaa kellekkään, kansa on puhunut ja toyota näyttänyt jälleen mahtinsa.

      • Ihanko ole tosissasi??
        Valitettavasti asia on toisin, Toyota ruostuu, Skoda ei. Tämä on jokaisen tuntema fakta ja sinun höpötyksillä ei ole mitään merkitystä.


    • kukapa enää vanhanaikaisilla savuttavilla skeidoilla enää ajaa,paitsi onnettomat saippua kauppiaat..hahahaaa

      Ruostuvatkin jo onnettoman skeida kauppiaan pihassa..

      • Ei taida kirjallinen ilmaisu kuulua vahvuuksiisi? Toki voit kehittyä. Aloita vaikka yhdyssanoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida kirjallinen ilmaisu kuulua vahvuuksiisi? Toki voit kehittyä. Aloita vaikka yhdyssanoilla.

        Kirjanoppineen viisasteluista ei Skodalle laatua saa.

        Epätoivoisesti Scalaa kaupataan. Pitää lähetellä spämmi-postia joka suuntaan, kun ei edes koeajo kiinnosta ketään. No, kaupat jää joka tapauksessa tekemättä, joten säästyypä konkurssikypsältä Skodakauppiaalta bensakulut. Ja kymmenen kokeilukerran jälkeen kutsuu Scalaa jo korjaamo.

        On muuten kiva olla Skoda-myyjä, kun työsuhdeautona on esittelymalli-Skoda, joka on aina hajalla ja pajalla. Ei hyvää päivää, mitä julleja!


    • Alkaa näkyä jo tuo skodaongelma kaikkialla. Skodia yritään myydä alella, alennetulla, vaihdokkina ja miten vaan. Asiakkaita ei ole ja entisistä ei pääse eroon.
      Skodistit vaan pompottelee nyt skodillaan ja katselee länsiautoja kateellisena, kuten ennenkin.

      • Tero on nyt katkera purkaa mieltään Skodaan kun toyota tänään sai niin huonoa testimenestystä..kun sai vielä meluisamman auton tittelin mitä Auris .onnittelut toyotalle jo kolmois voitosta melukilvassa ..muut tulee vasta perässä tässäkilvassa..


    • Oma arvio on että toyotan bensa moottori on teknisesti huolettomampaa pitkällä aikavälillä verrattuna vw/skoda 1.0-1.5 turboon. Sitä myydään vielä usassa ja kanadassa jossa suunnitteluviat joutuu valmistaja maksamaan eli autojen on kestettävä. Toyota myy paljon p amerikassa samoja nyt kuin täällä.

      Camry 2.5 on unelma juuri pitkää kestoa ajatellen kuten toyota corollan koneet.

      Pitää käydä koeajolla ja liilkeessä. Käytettyjä kun alkaa tulla markkinoille niin laitan sellaisen sopivilla km.

      Onneksi toyota ymmärtää kestävä hyvin tehty auto on paras myyntivaltti.

      • Onneksi on vielä semmosiakin autoja jossa on hyvä taloudellinen turbokone jolla ei jää tientukoksi ja pääsee rekasta ohikin tarvittaissa ja ei äänieristys ole jäänyt tehtaalle suunnittelupöydälle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on vielä semmosiakin autoja jossa on hyvä taloudellinen turbokone jolla ei jää tientukoksi ja pääsee rekasta ohikin tarvittaissa ja ei äänieristys ole jäänyt tehtaalle suunnittelupöydälle..

        Sinulle varmasti tärkeitä arvoja, mutta valtaosalle autoilijoista EI! Heille on taas tärkeintä jokapäiväinen luotettavuus, mitä saksalainen puolivalmiste EI taas pysty tarjoamaan. Ei edes sen maailman lyhyimmän takuunkaan aikana....


      • Saksalaiset on uusissa Autobildin testeissä saaneet loistavia arvosteluja öljynsyönnit ja DSG ongelmat on voitettu kanta..eli loistavia autoja..nykyään..turha väittää faktatietoa vastaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset on uusissa Autobildin testeissä saaneet loistavia arvosteluja öljynsyönnit ja DSG ongelmat on voitettu kanta..eli loistavia autoja..nykyään..turha väittää faktatietoa vastaan..

        Entä sitten.
        Kun ei kiinnosta enää saksalaiset autot niin ihan sama mitä voittoja ja testejä yms voittaa tai ovat parantaneet luotettavuutta.


    • Skaala floppaa, ei voi mitään.

      • Pitäisikö voida? Aivan hailee floppaako jonain päivänä joku Scala, Corolla tai XRZY.


    • Ruotsissa uuden Corollan suurin ostajaryhmä on yli 70 vuotiaat, mitenkähän meillä.

      • Onko sillä mitään merkitystä minkäikäinen ihminen niitä ostaa.
        Samanarvoisia he ovat kuin me nuoremmatkin
        Ja meistä jokainen vanhenee joskus.
        Huomaa että olet poikonen ja ikärasisti


      • Tuo kertoo vain sen totuuden, että vanhalla uskolla ja harhalla mennään hautaan asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoo vain sen totuuden, että vanhalla uskolla ja harhalla mennään hautaan asti.

        Jos corollan ostaminen on harhaa, niin kerro ihmeessä mikä kannattaa ostaa.

        On nimittäin helppoa herjata muiden tekemisiä, mutta sitten pitäisi olla joku ajatus siitä, miten homma voidaan hoitaa paremmin.


    • Saakos noihin hyrbiidi korolloihin vetokoukkua?

      Itse en jaksa penkoa, muka hybridi kämryyn ei myyjän mukaan saa, se siitä kiinnostuksesta.

      • Se on Camry. Kunhan kehut Skodaa ja vääristelet Toyotan nimenkin. Ei kovin uskottavaa.

        Sen sijaan itäkippa Skodan nimeä on syytäkin väännellä kuvaaviin muotoihin, kuten skeida. Skoda on skeida. Ja tämä on fakta.


      • Corollaan saa laittaa vetokoukun, mutta sallitut massat ovat pienehköt. Ilman jarruja saa vetää max. 450kg ja jarrullisena max.750kg. Tuolla ei siis vedetä mitään venettä trailerilla, eikä liioin edes kevyttä asuntovaunua.


    • On muuten tavallisen huono Skoda tuo Scala, kertoi Helkaman markkiointipuolen kaveri "siviilissä". Tekevät tavalliset jutut ja takuu-käsittelijät on ohjeistettu olemaan tacallisen tiukkana: se mikä on muilla vika, on Skodalla ominaisuus.

      Kaveri kehoitti ostamaan Volkkarin, jos epäluotettava vikawagenin tekniikka on pakko saada. Sitä edes yritetään saada kuntoon jos mahdollista. Skodan ostajalle vain v'ttuillaan auton luovutuksen jälkeen...

      • Veho on ainakin ollut täysi poikkeus tuosta mitä kerrot.
        Mahtaa veholaisia harmittaa kun mersu kieltää heiltä voluumi tuotteiden myynnin?


      • Veholla joko kirotaan ta naureskellaan Skodalle. Takuuhuolloissa menee aikaa hukkaan, kun turhaan kysellään josko Helkama osallistuisi vuoden vanhan Skoda ruostekorjauksiin tai täyteen koberemonttiin.

        Myyjät naureskelevat kun pääsivät skeidoista eroon. Vaihdossa eivät kelpaa, se on varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veholla joko kirotaan ta naureskellaan Skodalle. Takuuhuolloissa menee aikaa hukkaan, kun turhaan kysellään josko Helkama osallistuisi vuoden vanhan Skoda ruostekorjauksiin tai täyteen koberemonttiin.

        Myyjät naureskelevat kun pääsivät skeidoista eroon. Vaihdossa eivät kelpaa, se on varma.

        Totta puhut. Mahtaa veholaisia harmittaa kun joutuvat luopumaan voluumi tuotteista. Tosin kyllä mersuissakin remonttia piisaa. Parempiosaiset ymmärtää sen että mersussa pitää olla aina takuu päällä, tai liisinki.


      • Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.

        Sporttinen !!! Mersu sporttinen :DDD

        Naurua päälle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin, jormaseni. Mersu on arvostettu oikea takavetoinen sporttinen Länsiauto. Sen myymisen ja vähäiset määräaikaishuollot tekee vaikka palkatta.

        Skodan myynti- ja huoltotyö on halveksittua, inhottavaa ja lähes rikollista toimintaa. Mielummin sossun rahoilla elää rehellinen ihminen.

        Takavetosissa taitaa olla paljon sähkövikoja. Liikenteessä näkee paljon mersuja joissa ei valot eikä vilkut toimi. Todella huono homma semmoinen auto. Oletko samaa mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takavetosissa taitaa olla paljon sähkövikoja. Liikenteessä näkee paljon mersuja joissa ei valot eikä vilkut toimi. Todella huono homma semmoinen auto. Oletko samaa mieltä?

        Totuuden muuntelu ja tarinoiden keksiminen on skodismin arkea.

        PS. Skodassa ei toimi mitään. Mersussa ei vikoja ole. Ja se on fakta. Toyota on myös viaton, hiljainen ja mukava auto.


    • Corollaan saa koukun voi vetää normaalia n 750kg jarrutonta helposti vaikka "virallinen" paperimassa joku 450kg. Tosi käytöllinen auto koukun kanssa

      Camryn myyntiä leikkaa koukuttomuus varmasti

      • Kenen luulet olevan maksumies jos kolaroit tai ajat pöpelikköön yhdistelmällä Corolla hybrid ja 750kg:n jarruton perävaunu?
        Mahtaa siinä riemu revetä kun yrität saada vakuutuksesta korvauksia hölmöilystäsi. Ja sakot vielä päälle! Kolaritapauksessa olet myös syyllinen vaikka et olisi kolaria aiheuttanutkaan.


    • Itse olen volvo ja mersumies. Mutta näin ulkopuolisena ottaisin kyllä aidon länsiauton eli skodan. Een missään nimessä turkkilaista viritelmää.

      • Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...

        Ja Skoda on täysin venäläinen, valmistetaan täysin Venäjällä, venäläisistä osista, venäläisille ja entisille Neuvostoliiton "ystäville", kuten Suomeen. Länteen ei kelpaa lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla sitä volvoa tehdään Kiinassa...

        Millä samalla tavalla?


    • joo,o mut mun volvo on kasattu göteborgissa ja a.mersu ukissa. Ja ilmasto kiittää. Ps. syö sinäkin lähiruokaa niin maailma pelastuu.

      • Hyvin sanottu.

        Se on vain kasattu siellä Göteborgissa, kuten mersukin Uudessakaupungissa.
        Suurin osa ellei käytännössä kaikki mersun palikoista kuskataan muualta ja vain kasataan paikan päällä.

        Eiköhän alihankkijat paukuta mersun moottoreita kasaan jossakin Ranskassa ja kumiosat tulee Intiasta, peltiosia lyödään muotoon Romaniassa.

        Nämä on mielikuvia, jokainen luo itselleen omansa sen mukaan miten paljon ego tarvitsee tukea.


    • Ei myy korolla, ainoat myyntiä nostaneet merkit tänä vuonna Mitsubishi, Kia ja Renault
      Tojota ei ole edes siinä joukossa joissa myynti on tippunut vain vähän.

    • Corolla edelleen paras, isolla erolla. Vaikka malli on jo 2003-vuodelta niin kaikilta osin pieksee octavian 6-0. Niin se pojat menee.

      • Ei P@ska pesten parane. Kasvojen kohotus ei Skeidasesta parempaa tee.

        Miten auto voi olla NIIN huono kuin Octavia? Helposti, se on Skoda.


    • Hallitus aikoo kieltää kauppaketjujen private label-tuotteet, kuten Pirkka.

      Skoda on vain ja ainoastaan Pirkka-Volkkari, eli loppu tuli. :-)

      • On Skoda kuitenkin paljon parempi kuin n Toyota ja ihan joka asiassa.
        Taitaa Teroa ahdistaa se tosiasia??


      • Anonyymi kirjoitti:

        On Skoda kuitenkin paljon parempi kuin n Toyota ja ihan joka asiassa.
        Taitaa Teroa ahdistaa se tosiasia??

        Heh, Volkkari on surkea VikaWagen ja Skoda siitä Pirkka-versio. Fakta.

        Epätoivoista Toyotan dissausta. Taisi valtiovallan ryhtiliike yllättää? Helkaman maksetut kehujat väittävät, ettei tämän palstan kirjoituksia lue kukaan, mutta niin vain päätyi Skodan lopettaminen Hallitusohjelmaan, aivan tämän palsta faktojen mukaisesti.


    • Ei häkä mutta se MELU.

    • katsokaapa toukokuun automyyntitilastoja kun uusi corolla tuli myyntiin, corolla ylivoimainen myyntijytky ja octavian myynti sakkasi todella pahoin, ei myy herkästi ruostuva skoda enää. nissan qashqaikin myy paremmin kuin skoda.

      • Onneksi Pirkka-Volkkareiden myynnin loppu on vain ajan kysymys.

        Virkamiesvalmistelu on jo pitkällä. Puhutaan yleisesti Lex Skodasta. Helkaman rahastus ylettömillä korjauskuluilla näennäisesti alemman myyntihinnan jälkeen on vääristänyt markkinoita. Ostaja kuvittelee saavansa Pirkka-tuotteena Volkkarin, mutta fakta on ihan muuta: inha itäkippa Venäjältä!

        Toyotaa ei pysäytä mikään, kun kilpailu on reilua ja ryssän kaalivankkurit poissa markkinoilta.


    • Suomessa rekisterissä yli 355000 Toyotaa.
      Tästä Corollaa yli 150000.

      • Onko Skodia edes koko maailmassa noin monta rekkarissa, kuin Corollaa Suomessa? 355000 Skodaa ei varmasti ole ajossa, niin huonosti se kestää. Pitää olla vakaumuksellinen kommunisti, joka muuta väittää.

        Loppu koittaa Skodalle.


    • Tojo on hyvä autokin, ainoa puute ehkä nykyään ja vanhemmille kuljettajilla on ajo-ominaisuudet. Minä ainakin tarvin hyviä ajo-ominaisuuksia, sellaisia jotka ei väsytä, väsyneenä minusta tulee känkkä ränkkä.

      • Siinä tapauksessa sinun tulee ostaa skoda. Suoralla tielläkin joutuu ajamaan henkensä kaupalla.


      • "Suoralla tielläkin joutuu ajamaan henkensä kaupalla."

        Erään päivälehden autotestaaja kehui uuden korolla ajettavuutta verrattuna vanhempiin, Kuulemma merkittävästi vähemmän vellomista ja outoje sivulle vetoja.

        Minä tulkitsen tämän siten, että -19 k0rolla jo liki siedettävä, Nauris ja Anjovis mallit ihan paalikamaa ajettavuudeltaan ;)

        Eikö näin?


    • Toyota pappoja ei vain haittaa jo kovin vanhentuneet kojelautanäkymät kun tuskin edes radiota enemmän käytä tabletin valikoita? Skoda kuitenkin melkein pykälää isompi ja kohta uusi malli palauttaa listojen kärkeen.

      • Toyotalla ajavat oikeat Automiehet, eivät mitkään papat.

        Skoda on kääkkä-pappamobiili.


      • "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotalla ajavat oikeat Automiehet"

        Oikeat automiehet ajavat tilanteessa kuin tilanteessa alinopeutta ja suorallakin käyttävät ajosuoritukseensa koko käytettävissä olevan kaistatilan ja välillä lainaavat siivun vastaantuleviltakin ;)

        Terv: Tohovaapukkainen

        Kyllä hyvä rattimies tohjon tiellä pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.

        "Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden"

        Jos pääsisit nettimaailmasta GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOgelin takaa ihan oikeasti autonrattiin ja liikenteeseen normaalilla autolla, huomaisit kyllä mikä on alinopeus ja minkä merkin edustajat tätä yleensä ajavat.

        Koskas työkkärirahat taas tilillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on alinopeus? Tieliikennelaki tuntee vain ylinopeuden joka on rankaistavaa. Pölhöpetterit tietävät kokemuksesta, kun tyhmyydestä on sakotettu.

        Laki on muuttumassa. Käsitteistöön tulee miniminopeus. Ja sitä varten oma liikennemerkkikin.


    • Eihän tässä ole enää muuta epäselvää kuin se, että onko Goooool mies- vai naisjalkapalloilija?

    • Skoda-familyn ohjelma viikonloppuisin kuin tuulahdus menneiltä ajoilta: Naisväki jää tekemään ruokaa, miesväki lähtee korjaamaan skootaa.

      • Mikäs sen mukavampaa kuin korjausrupeaman päätyttyä pöydässä odottava maukas kaalipata, jos oikein hyvin käy niin seassa vielä pannulla paistettua sikanauta-jauhelihaa!


      • MyToyota ohjelmaan kuuluu terapia jota saa leskeksi jäänyt vaimo. Hän on joutunut elämään jännityksessä palaako mies koskaan takaisin ajomatkoiltaan ja ahkerilta huoltomatkoiltaan. Sen verran Toyota on ajoltaan ettei tahdo tiellä pysyä.
        Toinen Toyotasetää rassaava asia joka kumuloituu vaimon hakkaamisena on kun Toyotasetä palaa auton pesureissulta kun hän on huomannut me kaikki ruostekuplat lokasuojien ja ovien reunoissa ja vaikka hän on kuinka ahkerasti käynyt ämpärin kanssa hinkkssmassa autoaan parkkihalleissa läpi talven ja kesällä järvi- ja sadevedellä useaan otteeseen viikossa huuhdellut ja pessyt Fairyllä.


    • Aloitus on kovin ristiriitainen todellisuuteen nähden, Skodalla ajetaan keskimäärin tuplakilsat verrattuna vaariauto Toyotaan verraten, eli siltä kannalta katsoen, Toyota on se joka seisoo korjaamolla.

      • Toyotakuljettaja ei näe asiaa noin. Mittarivirhe saattaa olla lähes 50% eli kyjjä aito Toijjotisti kuvittelee ajaneensa puolet enemmän


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    SEISKA.FI

    • Aina vähän porno! Courtney Stoddenin ylikireä toppi käänsi päät puistossa - onko tuo samanlainen koira kuin Sofia Belórfilla?!
    • Poptähti Madonna nähtiin ulkoilemassa ensi kertaa koronaviruksen aikana: liikkuu nyt kainalosauvan kanssa - kuvat!
    • Minttu Räikkösestä julki hätkähdyttäviä mallikuvia - lomailee Suomessa, mutta kaipaa nyt jo oitis muualle: &quot;Mikään ei ole parempaa kuin se tunne!&quot;

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

      MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      106
      5052
    2. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

      STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      173
      1331
    3. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

      Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      125
      1152
    4. Ketä kaipaatte?

      Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      95
      1126