Tunteeton ihminen

Anonyymi

En tunne mitään vahvasti. En ole ilkeä ihmisille. En osaa käsittää toisten tunteita. Jos joku kysyisi multa rakastaako mun äiti mua en osaisi vastata, en tiedä mitä rakkaus on. Joku voisi sanoa, että olen tunteeton, mutta minkäs teet, kun et tunne tunteita ja pitää aina googlettaa mitä joku tunne tarkottaa. Mistä voisi johtua, etten tunne mitään? Viihdyn yksin, ei ole kavereita, perheeseeni kuuluu vain äiti ja sukulaisia tiedän vain serkut ja mummon.

2

73

Vastaukset

• Kuullostaa aspergeroireselta ja se on yleistä maailmassa.
      https://www.autismiliitto.fi/materiaalia/esitteet

Moni ihminen on aspergeroireisten uhri. Suuri virhe on mennä aspergeroireisen kanssa naimisiin ja tehdä aspergeroireisia lapsia. Aspergerit eroavatkin aina ja usein lapsellisista syistä. He elävät omassa kuplassaan ja suuttuvat jos rikkoo sen faktalla. Julkinen sektori on aspergeroireinen, empatiakyky, keskustelutaito ja avarakatseisuus puuttuu. Netissä aspergeroireset syyllistyvät usein henkilókohtaisiin loukkauksiin kun kirjoittaa faktaa jostain aivan muusta. Käytöstapoja assit eivät osaa noudattaa, eli pysy aiheessa ja ole aina kohtelias.

• Onpa yksipuolinen kuva Aspergereistä. Autismin kirjolainen ei itse voi asialle mitään. Autismin kirjolainen ei ole tyhmä, oikeastaan usein päinvastoin. Häneltä puuttuu tietty sosiaalinen ymmärrys tunnetasolla. "En osaa käsittää toisten tunteita" on hyvin kuvaava ilmaisu. Jotkut autismin kirjolaiset ei pysty kuvailemaan omiakaan tunteita. Kysymys ei luultavasti ole siitä ettetkö tuntisi, vaan siitä ettet osaa näyttää tunteita neurotyypillisten ihmisten tapaan. Hymykin voi olla herkässä, mutta se ei tarkoita että ihminen olisi huumorintajuton.

SEISKA.FI

• Maanteiden risteilyohjus! Kauhistuttava video leviää somessa - Ex on the Beachin Henrik ajaa Ferrarilla törkeintä mahdollista ylinopeutta: "Siin tulee poliisit vastaan!"
    • Sofia Belórf täyttää tänään 30 vuotta! Korona estää juhlat: ”Hankin vain kakun, kuohuvaa ja lahjan itselleni!”
    • Mysteerimies peitti kasvonsa! Esikoistaan odottava Johanna Tukiainen kävi Tukholmassa treffeillä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      40
      2119
    2. Ihmisjahti Kotkassa

Mitä ammuskelua enkeleiden kerholla oli? Villikka ja Kasila etsinnässä?
      Kotka
      30
      1250