Verenpaine nopeaan laskuun tällä keinolla takuuvarmasti

Anonyymi

Hei

Omasta kokemuksesta kerron,että korkea verenpaine asettuu nopeasti yksinkertaisella vihannesmehulla. Sain vinkin asiasta ja ajattelin sen nyt jakaa muillekin.

Hanki ensin perusmehulinko, ellei sinulla jo sellaista ole. Tarjoustalosta/Tokmannista saa sopivasti kelpo pelin. Ota sitten tavaksi aamulla ensimmäisenä juoda n.2dl juuresmehua. Ainekset siihen ovat simppelit: punajuuri, porkkana ja varsiselleri. Punajuuri on näistä tärkein. Kuorit ja paloittelet sopiviksi ja survot mehulinkoon.Maku on aivan juotava mutta ei mikään erityisen herkullinen. Itse teen kahden päivän mehut kerralla, joten aivan joka aamu ei tarvitse koneella surrutella. Säilyy jääkaapissa. Voit vaihtelun vuoksi tuunata sitä välillä vaikka omenalla tai palalla inkivääriä tms. Ainekset ovat halpoja ja verenpaineen laskun huomaat nopeasti ja takuuvarmasti. Po. juurekset sisältävät muutenkin elimistön tarvitsemia vitamiineja ja mineraaleja, joten tästä vaan tuumasta toimeen. Et pety!

Hyvää kesää kaikille!

15

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomaton vinkki. Nyt ei enää kukaan verenpaineesta kärsivä tarvitse lääkitystä, kun aloittaa tämän huippuhyvän mehun juomisen.

    • Anonyymi

      Alan kyllä heti kokeilemaan tätä ohjetta. En haluaisi turvautua kem.lääkkeisiin.

    • Anonyymi

      Onko kukaan kokeillut ? Ootteko saaneet apua ?

    • Anonyymi

      Olipa hurja mehu tuo punajuuriporkkana mehu. Lasillisen otin kun sain valmiiksi. Sen jälkeen jouduin okselle ja maha tyhjeni totaalisesti. Mahaa kouristi ja oksennus lensi. Ei siis ole ainakaan minun juttuni tuo konsti verenpaineen alentamiseksi!

    • Anonyymi

      Jos tämä toimii hyvin niin se varmasti kielletään. Eihän siitä mitään tule jos lääkebisnes tyrehtyy. Verenpainelääkkeitä ei saada enää kaupaksi.

      • Anonyymi

        Uskomatonta mihin kaikkeen hömppään ollaan valmiita uskomaan.


    • Anonyymi

      Miksei kukaan ole tänne tullut aloittajan lisäksi tullut kertomaann, että verenpaineet on pysyneet sopivana ,vaikka lopetti lääkkeet ja on juonut juuresmehua useamman kuukauden tai viikon.Kertokaa!

    • Anonyymi

      Ravinnon, ja juuri kasvisten käytöllä ruokavaliossa on merkittävä osuus verenpainetaudin hoidossa.
      On tutkittu tosiasia, että liikunta, painon pudotus, kasvisten lisääminen ruokavalioon, tupakoinnin lopettaminen, alkoholinkäytön alasajaminen, liiallisen stressin välttäminen ovat avainasemassa verenpaineen hoidossa! Lääke tulee toisella sijalla!
      Hyvin usein jo elintapojen muutos auttaa alentamaan verenpainetta niin, että monet pääsevät lääkkeestä eroon kokonaan, ja siihen on pyrittäväkin!
      On todella kummallista miten ihmiset jotka puhuvat elämäntapamuutosten vaikutuksesta sairauden hoidossa, lynkataan kättelyssä! Kukaanhan ei ole pakottamassa ketään mihinkään. Lääkettä ei tarvitse eikä saakaan lopettaa ilman lääkärin ohjeita, mutta ruokavalionsa voi ja saa! Ja voipa jopa iloisesti yllättyä kun ja jos pärjääkin pienemmällä lääkemäärällä tai kokonaan ilman!

      • Anonyymi

        Annat viestissäsi 6 muutakin verenpaineen laskuun tarkoitettua ohjetta lisättäväksi vihannesmehun juontiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat viestissäsi 6 muutakin verenpaineen laskuun tarkoitettua ohjetta lisättäväksi vihannesmehun juontiin.

        Tuskin kukaan pelkällä vihannesmehun juonnilla saa verenpaineen laskuun.


    • Anonyymi

      Punajuuri on loistava raaka-aine herkullisiin ruokiin, mutta vain kunnolla kypsytettynä.
      ---
      Raakana tarjottu punajuuriraaste on aiheuttanut Elintarviketurvallisuusviraston (Evira) mukaan useita ruokamyrkytysepidemioita viime kymmenen vuoden aikana. Epidemiat ovat olleet pääosin yksittäisiä.
      Vuonna 2010 punajuuriepidemioissa sairastui peräti 100 henkilöä. Kaikissa tapauksissa kotimainen punajuuri oli tarjottu raakaraasteena henkilöstöravintoloissa, päiväkodeissa tai kouluissa.
      www.iltalehti.fi/terveys/a/2016051321555106

      • Anonyymi

        Epidemioissa sairastuneiden yleisimmät oireet olivat pahoinvointi ja vatsakivut. Lisäksi raportoitiin päänsärkyä, väsymystä ja oksentelua. Monilla oireet alkoivat alle tunnin kuluessa ruokailusta ja kestivät muutamia tunteja.

        Evira, THL ja Valtion ravitsemusneuvottelukunta antoivat vuonna 2013 suosituksen nitraattia sisältävien kasvisten käytöstä imeväisille ja alle kouluikäisille lapsille. Punajuuri kuuluu tällaisiin kasviksiin.

        Suosituksen mukaan alle yksivuotiailla nitraattia luontaisesti kerääviä kasviksia ja niistä valmistettuja tuotteita tulee välttää.
        Vältettäviä kasviksia pienille lapsille ovat Eviran mukaan punajuuren ohella pinaatti, erilaiset lehtisalaatit, tuoreet yrtit, lehtikaali, kyssäkaali, kurpitsa, retiisi, varsiselleri, fenkoli, idut ja juuresmehut.


    • Anonyymi

      Punajuureen ja porkkanamehuun pitää totutella vähitellen. Eivät kaikki voi yllättäen alkaa elämään tuoreravinnolla.
      Itse kasvatan juureksia ja syön raasteena muun ruoan mukana. Mehua voi helposti juoda liikaakin, kun taas raasteita tuskin syö vapaaehtoisesti liikaa.
      Minulla on tapana paastota viikkokaupalla joidenkin vuotten välein. Olen huomannut jotain erikoista juuri verenpaineesta; yläarvo laskee ja ala-arvo nousee paastotessa pitkään.
      Kun olin jotain 18 vuotta, minulla oli verenpaine 120/70, siis ero viisikymmentä. Nyt minulla viisi vuosikymmentä myöhemmin on useion paastotessa arvo 110/80, 120/90, tai vaikka 140/100. Ero ylemmän ja alemman arvon välillä on pienentynyt.

      Se että ero on pieni, johtuu verisuonten kimmoisuudesta: on kyse samasta kuin jos täyttää ilmalla polkupyörän irrallista sisäkumia. Se laajenee ja supistuu, mutta paine pysyy samoissa.
      Kalkkeutuneet verisuonet eivät jousta, jolloin ne eiväy kykene tasaamaan painetta. Arvoiksi saadaan 140/60, 160/80, tai vaikka 200/110. Ero ylemmän ja alemman paineen välillä on suuri.
      Aivoverenvuodon vaara on suuri, jos yläpaine on korkea, ei korkeasta alapaineesta, koska suonen seinämät repeävät silloin kun paine on korkein, ja alapaine on aina alempi.
      Joten syödään enemmän tuoreravintoa, niin verisuonet paranevat.

    • Anonyymi

      Punajuurta välttäisin, ei joka päivä.
      Porkkana, lanttu, nauris, eri kaalilajit, selleri, palsternakka ja muut kotimaiset juurekset sekä kaalit sellaisenaan joko raasteena tai kypsennettynä jokapäiväiseen ruokavalioon. Hyviä kuitujen lähteitä. Monet mukavia rouskutella sinällään, meillähän on hampaat että voimme purra ruokamme. Mehun litkuiksi niitä ei kannata mielestäni jalostaa, parhat kuidut menee hukkaan.
      Tähän kun lisätään marjoja ja kesällä salaatti, kurkku, tomaatti, meloni jne, niin hyvin vointi lisääntyy eikä tarvi mehun litkuja eikä mehulinkoja hankkia.

      No joo, jokainen tulee uskollaan autuaaksi, minä en usko mehujen olevan ylivertaisia, mutta kasvisten, vihannesten, juureksien sekä marjojen voimaan uskon vakaasti! Eikä ole verenpainetta eikä ylipainoa!

    • Anonyymi

      Kokeilin jo mielenkiinnosta ja maun vuoksi, maku on ihan mahtava ei minusta mitenkään paha, makeakin hieman, johtuen punajuuresta. Ainoa mikä on, niin mehun tekeminen melko sotkuista puuhaa, samoin huomaa miten juureksia menee hukkaan koko se määrä mistä mehua tekee. Toinen on käsiin jäävä sellerin haju, vaikka siihen ei koskisikaan. Entä jos siihen lisäisi jotain muutakin juuresta, esim. inkivääri jonka tiedetään olevan varsin terveellinen juures.
      Vatsani ei regoinut mitenkään, ehkä on kuin rotalla joka kestää mitä vaan. Saattaa johtua siitä että syön valkosipulia raakaa 6-10 kynttä kerralla. Sekin on pitkäaikainen juttu, aloitettuani en ole sairastanut mitään kulkutauteja sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe