Hei
Näkyykö teillä muilla jotka olette/olitte varasijalla maisteriohjelmaan varasijan numeroa ollenkaan opintopolussa? Helsingin maisteriohjelmaan oltu nyt varasijalla maaliskuusta alkaen, mielestäni outoa ettei vieläkään hyväksytyt ole ottaneet paikkoja vastaan. Vaikeinta odottelusta tekee se ettei yhtään tiedä liikkuvatko varasijat vai ei, sillä opintopolku ei näytä ollenkaan varasijan numeroa :(
Maisteriohjelman varasijat ja opintopolku
Anonyymi
2
308
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. Itä-Suomi ei ole vielä julkaissut omia valintojaan. Joku sua paremmin sijoittunut hakija on voi odottaa niitä tuloksia. Ja siksi jono ei etene. Kannattaa laittaa sähköpostia/soittaa Helsinkiin ja kysyä sijoitusta.
- Anonyymi
Mihin hait? Itse hain nyt kevään yhteishaun erillishaussa myös maisteriin hki, ja mulla kaikissa lukee vielä ”kesken”? Tulokset ilmoitettiin tulevaksi kesäkuun loppuun mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949