Olinpa liukas ja olen..

Anonyymi

Kävin vessassa dildon kanssa "leikkimässä" tai "leikittelemässä"..

Olin niin liukas ja on sopivan tiukka olo ja kaikki..

Oih.. Kunpa tulis joku ja "luistelis" liukkaudessa ja survoiskin ihan..

Leikkiminen on ihanaa kyllä, mut jos mieheni ei hyödynnä tätä ku tavataan tänään ni jää paljosta paitsi..

19

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei miehesi ymmärrä / ei ole aikaa, niin minä voisin tulla :)

• Anonyymi

Ajatukset kyllä "laukkaa" mulla :)
        Toivon et mies tajuais kuitenkin..

• Anonyymi

Onhan meitä jotka vois sua dildottaa , nuolla ja laittaa spermat sisään , olisi sitten miehelläsi yksi kotityö vähemmän:)

• Anonyymi

Ehkäpä.. voi olla..

Mutta sitten jos hän/mies kokee sen kotityönä (! ..siis apua) ni suhteemme on kyllä heikoissa kantimissa varmaan siinä kohtaa..
        Kyllä sen pitää tuntua hyvältä eikä kotityöltä.

Mun täytyy myöntää et joskus ajoittain aiemmin koin seksin velvollisuutena parisuhteessamme, kun itse ei olis niin kiinnostanut ja miestä kiinnosti selkeästi enemmän. En ymmärrä mikä nimenomaan mulla oli sillon ongelmana verrattuna tähän päivään. On mulla pari epäilyä miksi näin on ollut itselläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä.. voi olla..

Mutta sitten jos hän/mies kokee sen kotityönä (! ..siis apua) ni suhteemme on kyllä heikoissa kantimissa varmaan siinä kohtaa..
        Kyllä sen pitää tuntua hyvältä eikä kotityöltä.

Mun täytyy myöntää et joskus ajoittain aiemmin koin seksin velvollisuutena parisuhteessamme, kun itse ei olis niin kiinnostanut ja miestä kiinnosti selkeästi enemmän. En ymmärrä mikä nimenomaan mulla oli sillon ongelmana verrattuna tähän päivään. On mulla pari epäilyä miksi näin on ollut itselläni.

Joskus vaan on niin poikki ettei jaksa vaikka toinen kuinka haluais kastaa kilkkiä lähteeseen😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus vaan on niin poikki ettei jaksa vaikka toinen kuinka haluais kastaa kilkkiä lähteeseen😂

Niin.. totta varmasti..

• Anonyymi

Tulee mieleen,
      et onks se oikeesti niin et kun naisella on haluja ni se on miehistä/miesten mielestä jotain ala arvoista ja negatiivista tai jotain? ..Voiko olla miehistä jopa huoramaista ajatella/nähdä et naisella on haluja jne.
      Onks niin?
      Vai ei ole niin?

• Ei näin miehenä sitä käsitä vaan himot ne on molemmilla yhtälailla. Ja minkäs sitä sitten voi jos ei kotona saa niin on matala kynnys lähteä kokeilemaan muualta onneaan🤗

• Anonyymi

On molemmilla..
        Toki kynnys voi madaltua kun näin on..

Mut ennen kaikkea mietin,et vaikka olisi uskollinen, ni onko halukkuus ja villit toiveet jo miehistä "huono" asia vai hyvä?
        En vain tiedä millasta on olla mies..(?)
        Voi vain arvailla ja osa ("arvailuista") osuu ehkä enemmän oikeeseen ja osa ei ku ei pääse kokeilee millasta on olla mies..
        Se vois olla aika jännää ja avartavaa..
        Hmm..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On molemmilla..
        Toki kynnys voi madaltua kun näin on..

Mut ennen kaikkea mietin,et vaikka olisi uskollinen, ni onko halukkuus ja villit toiveet jo miehistä "huono" asia vai hyvä?
        En vain tiedä millasta on olla mies..(?)
        Voi vain arvailla ja osa ("arvailuista") osuu ehkä enemmän oikeeseen ja osa ei ku ei pääse kokeilee millasta on olla mies..
        Se vois olla aika jännää ja avartavaa..
        Hmm..

Tuu mun luo niin kokeillaan vaihtaa rooleja. Sä käämit ja kopeloitbja minä valitan päänsärkyä😂

• Anonyymi

😅🙂

• Anonyymi

Luen näitä juttuja ja alkoi panettaa ihan sairaasti.. on pakko työntää pikku prinsessaani iso teko kyrpä syvälle pilluun täristen täysillä ja hetken päästä itse työnnyn pepun reikään :)

• Anonyymi

Voisi siihen löytyä oikein kyrpä vai onko tekomulkku uskollisempi😉

• Anonyymi

Voi ei ..itsellä laukkaa myös ajatus.. ! :)

• Anonyymi

Dildosta kävi kyllä mielessä et mitähän mies ajattelee sellaisesta..
        Sanoi aiemmin et ei haittaa, mut luulen et oli vähän yllättynyt minusta..
        Onhan oikea "asia" aina oikeaa toki! Oikea ihminen ja vartalo ja kaikki kaikkineen..
        :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dildosta kävi kyllä mielessä et mitähän mies ajattelee sellaisesta..
        Sanoi aiemmin et ei haittaa, mut luulen et oli vähän yllättynyt minusta..
        Onhan oikea "asia" aina oikeaa toki! Oikea ihminen ja vartalo ja kaikki kaikkineen..
        :)

Niin se lämpö ja läheisyys ei sitä voita dildot paitsi jos on pelkkä panija ilman tunnetta ja lämpöä. Olen muuten mies😉

• Anonyymi

Aivan.. Ok 🙂

• Anonyymi

Niin tekis nyt mieli sun liukasta pimppiä msistaa

• Anonyymi

Liukas pimppi on kyllä vähän väliä..
        Pikkuhousut ja housut kastuu!
        Ihanan jäykkä elin olisi tervetullut luistelemaan sekä 'survomaan' hellin ja kovemmin ottein vuoron perään.. En tiedä mitä tekisin jos en olisi varattu nainen..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe