Huumevapaa Pattaya.

Anonyymi

20

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heinä mitään huumetta ole. Enemmän se on relaksantti. Tiesitkö että heinän polttajat syyllistyvät 3 x vähemmän väkivaltaan kuin "selvät"?
      Nuo roskahuumeet on yleistyneet kaikkialla maailmassa. Suomessa jopa kolminkertaistunut käyttö viimeisen kahden vuoden aikana ja enemmän jengi ajaa kamoissa ja lääkkeissä kuin kännissä. Ikävä juttu.
      Tästä missä meitsi asuu, jos lähdettäisiin tekemään isoa ratsiaa muutaman sadanmetrin säteellä niin jäisi tuhat kiinni heittämällä. Tuo on hemmetin hyvä että Pattaya haluaa huumeveikot pois. Kunnon sakot vaan paitsi pilvestä.
      Diilaaminen on itsari Thaimaassa.

• Anonyymi

Et taida asua kovin tasokkaalla alueella ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida asua kovin tasokkaalla alueella ?

Valitettavasti en. Asun työsuhdekämpässä kaupungin köyhimmällä kerrostaloalueella. Oma kämppäni on arvoalueella järven rannassa toisessa kaupungissa ollut vuokrattuna jo 4 vuotta. Tosin siihen rakennettiin eteen talo niin järvinäköala kutistui.
        Tuossa käydään ihan avointa huumekauppaa kaupan edessä ja lammen rannassa. Tutuksi tulleet naapurit koittaa myydä lääkkeitään ja vaihtavat niitä keskenään. Kyselevät rahaa lainaksi. Kauniisti sanottuna "ulkomaalaisia" on puolet ja yksikään ei käy töissä. Eikun hei on yksi bussikuski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en. Asun työsuhdekämpässä kaupungin köyhimmällä kerrostaloalueella. Oma kämppäni on arvoalueella järven rannassa toisessa kaupungissa ollut vuokrattuna jo 4 vuotta. Tosin siihen rakennettiin eteen talo niin järvinäköala kutistui.
        Tuossa käydään ihan avointa huumekauppaa kaupan edessä ja lammen rannassa. Tutuksi tulleet naapurit koittaa myydä lääkkeitään ja vaihtavat niitä keskenään. Kyselevät rahaa lainaksi. Kauniisti sanottuna "ulkomaalaisia" on puolet ja yksikään ei käy töissä. Eikun hei on yksi bussikuski.

Koita pärjätä, sulla asiat tasollas, asut kaupungin köyhimmällä alueella, no kukin tietysti itse valitsee missä asuu ja sinä köyhimmällä.

• Alkoholi on karmein huumausaine maailmassa.
      Se on aiheuttanut miljoonia avioeroja, tappoja ja murhia puhumattakaan kaikista pienimmistä rikoksista.

Sitä on kuitenkin helppoa verottaa ja se tuokin massiiviset verotulot valtioille.
      Alkoholin kilpailijoita on hankalaa verottaa ja siksi niitä vastaan käydään käydään sotaa usein kuolemaan saakka. Kyse ei ole pienistä rahoista.

• Anonyymi

Olen ollut aina rauhan ja oikeudenmukaisuuden miehiä enkä ole lyönyt naisia enkä lapsia. Olin kännissä tai en. Tavallisesta viinasta tulen vain hilpeäksi, mutta pirtumaisista tuotteista kilahdan. 3 kertaa elämäni aikana olen kilahtanut ja joka kerta on ollut kyse pirtusta. Saatana pääsee irti ja kun en ole ihan pikku ukko niin jälki on ollut sen mukaista. Onneksi kukaan ei ole kuollut mutta poliisia on tarvittu kaikkina kolmena kertana ja yhtenä kertana siinä sai Suomen poliisikin tuta millaista on taltuttaa pirtupäissään riehuvaa pähkähullua harhaista 115 kiloista raivoavaa miestä joka nauraa pampuniskuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut aina rauhan ja oikeudenmukaisuuden miehiä enkä ole lyönyt naisia enkä lapsia. Olin kännissä tai en. Tavallisesta viinasta tulen vain hilpeäksi, mutta pirtumaisista tuotteista kilahdan. 3 kertaa elämäni aikana olen kilahtanut ja joka kerta on ollut kyse pirtusta. Saatana pääsee irti ja kun en ole ihan pikku ukko niin jälki on ollut sen mukaista. Onneksi kukaan ei ole kuollut mutta poliisia on tarvittu kaikkina kolmena kertana ja yhtenä kertana siinä sai Suomen poliisikin tuta millaista on taltuttaa pirtupäissään riehuvaa pähkähullua harhaista 115 kiloista raivoavaa miestä joka nauraa pampuniskuille.

Tollasten takia maksetaan veroja, että on poliisi hoitelemaan pähkähullua.

Kumpaan antaisit roposi, vähävaraisten todelliseen tarpeeseen, tai hullujen hyysäämiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaan antaisit roposi, vähävaraisten todelliseen tarpeeseen, tai hullujen hyysäämiseen?

Kaveri tiedostaa ongelmansa, sinä et.

• Kiitän tarinasta ja toivon että olet toipunut pampuniskuista. Itse olen niitä pyrkinyt välttelemään; toki läheltä on joskus liippaisut.

Pirtusta tuli mieleeni yksi ulkomaan komennukseni.
        Asuintalomme parvekkeen laattasaumoissa kulkivat muurahaisten armeijat yötä päivää. Ahkeria toki olivat.
        Ostimme joka päivä ohi ajavasta kärrystä pari pulloa pirtua; maksoivat kai euron pullo.

Kaadoimme pirtua laattasaumoihin ja tuikkasimme tuleen, sitten
        kivitin seinällä olevaa gekkoa mutta kaverini sanoi että älä helvetissä; ne ovat kotimme suojia ja syövät hyttysiä.
        Näin se tietoisuus lämpimistä maista pikku hiljaa lisääntyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hullujen hyysäämiselläkö tarkoitat senssua.?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän tarinasta ja toivon että olet toipunut pampuniskuista. Itse olen niitä pyrkinyt välttelemään; toki läheltä on joskus liippaisut.

Pirtusta tuli mieleeni yksi ulkomaan komennukseni.
        Asuintalomme parvekkeen laattasaumoissa kulkivat muurahaisten armeijat yötä päivää. Ahkeria toki olivat.
        Ostimme joka päivä ohi ajavasta kärrystä pari pulloa pirtua; maksoivat kai euron pullo.

Kaadoimme pirtua laattasaumoihin ja tuikkasimme tuleen, sitten
        kivitin seinällä olevaa gekkoa mutta kaverini sanoi että älä helvetissä; ne ovat kotimme suojia ja syövät hyttysiä.
        Näin se tietoisuus lämpimistä maista pikku hiljaa lisääntyi.

Miltei sama kokemus. Vaimo inhosi gekkoja Thaimaan lomallamme, mutta kun hän inhosi vielä enemmän ötököitä. Kun hän huomasi saman että gekot syö niitä niin hän rakastui gekkoihin. Tappoi ötököitä sanomalehdellä ja kävi ruokkimassa niillä gekkoja. Sattui häämatkalla vielä tuo.

• Gekkoihin suorastaan rakastuu kun tajuaa että ne tappavat yhteisiä vihollisiamme eli hyttysiä.

Tekemisen puuttessa jäin kerran terassilla tarkkailemaan gekon työskentelyä. Liikkumatta ollessaan se napsi kielellään ainakin 30 hyttystä minuutissa. Voi olla että arvioni on alakanttiin.
        Ne ovat todellisia ihmisten ystäviä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Gekkoihin suorastaan rakastuu kun tajuaa että ne tappavat yhteisiä vihollisiamme eli hyttysiä.

Tekemisen puuttessa jäin kerran terassilla tarkkailemaan gekon työskentelyä. Liikkumatta ollessaan se napsi kielellään ainakin 30 hyttystä minuutissa. Voi olla että arvioni on alakanttiin.
        Ne ovat todellisia ihmisten ystäviä.

Pattaya driving range (golf harjoituslyöntialue) kolmos roadilla klangin toisella puolella. Siellä alkaa auringonlaskun jälkeen keinovalojen syttyessä lepakkojen sirkus, kun ne pyydystää valoja kohti lentäviä hyönteisiä. Saattavat jostakin lukemani mukaan syödä yhdessä illassa kolmanneksen omasta painostaan hyönteisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hullujen hyysäämiselläkö tarkoitat senssua.?

no sitä sekopäätä tietenkin.

• Anonyymi

Viinaa ja kaamaa ei pidä sotkea toisiinsa, pilvenpoltto on suht vaaratonta, mutta se voi olla portti kovimpiin aineisiin, vain elämästään välinpitämätön käyttää kamaa thaimaassa, täällä on yksi maailman kovimpia huumelainsäädäntöjä, ja syystä.

Kekot on hyötyeläimiä, toisaan syövät hyttysiä, mutta niissä on varjopuolensankin, pyrkivät paskantamaan vähän minne tahansa, ja se voi olla hyvinkin inhoittavaa... mutta muuten ok... tuskin viikkoturisti asian huomaa, edes kekkoja, mutta pidempi oleskelu tuo edut ja haitat esille, varokaan päiväsaikaan liikkuvia hyttysiä ne levittävät dengueta.

• Anonyymi

toivottavasti senssu katsoo kummelin kultakuumeen kakkoselta.. saattaa samaistua noihin mielisairaalakohtauksiin.

• Anonyymi

Rakkaat katsoo Kummelia, uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaat katsoo Kummelia, uskon.

tunnistitko itses niksulasta.? tuttu paikka..?

• Kummeli, niksula?
      Ei saatana, oletteko te jätkät järjissänne?

• Anonyymi

Ja kysyt tuollaista, et ole palstaa lukenut lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1673
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      436
      1070
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      720
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe