Olen ollut poissa työelämästä kohta 6v. nyt siis siitä n. 3v kuntoutustuella. Kävin yhden avohoitojakson tässä äskettäin jossa ns. opiskeltiin taitoja hallita ahdistusta, jännitysä, sosiaalisia pelkotiloja, ym. Psykiatri kirjoitti epikriisiin että nyt sosiaalista kuntoutusta ei viel' aihetta ammatilliseen koulutukseen. Kuinka minä voin sanoa lääkärilleni joka on siis eri psykiatri etten halua mitään ammatillisia kokeiluja koska tiedän etten selviä niist koska voimani menevät nyt elämässä pysymiseen. .En jaksa tätä puolen vuoden ja vuoden rumpaa näissä hakemuksissa. Minulla siis ahdistuneisuushäiriö kaksisuuntainen. Nyt ollut muutaman kk. n.2 kk hyvä jakso eli vauhtia piisaa, olen yltiö sosiaalinen oikeastaan siitä tunnistankin vauhti jakson parhaiten ja en pysy yhtään aloillani koska kokoajan pelkään että jos lopetan tämän pirteyden niin tipahdan pahaan masennukseen kuten aina käy niin. Nytkin pakotan itseni pysymään näin reippaana pakko, pakko, pakko
työkyvttömyyseläke
Anonyymi
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Psykiatrisikin tietää, että ehkä et tule enää olemaan työkuntoinen.
He yrittävät vaan mahdollisimman pitkään saada sinut kuntoutumaan, tietenkin sinun parhaaksesi, mutta jos ei vieläkään, noin pitkän töistä poissaolon jälkeen suositella ammatillista kuntoutusta, alkaa heillä keinot olla vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981156
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas162997Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54833
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22663- 40648
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625