työkyvttömyyseläke

Anonyymi

Olen ollut poissa työelämästä kohta 6v. nyt siis siitä n. 3v kuntoutustuella. Kävin yhden avohoitojakson tässä äskettäin jossa ns. opiskeltiin taitoja hallita ahdistusta, jännitysä, sosiaalisia pelkotiloja, ym. Psykiatri kirjoitti epikriisiin että nyt sosiaalista kuntoutusta ei viel' aihetta ammatilliseen koulutukseen. Kuinka minä voin sanoa lääkärilleni joka on siis eri psykiatri etten halua mitään ammatillisia kokeiluja koska tiedän etten selviä niist koska voimani menevät nyt elämässä pysymiseen. .En jaksa tätä puolen vuoden ja vuoden rumpaa näissä hakemuksissa. Minulla siis ahdistuneisuushäiriö kaksisuuntainen. Nyt ollut muutaman kk. n.2 kk hyvä jakso eli vauhtia piisaa, olen yltiö sosiaalinen oikeastaan siitä tunnistankin vauhti jakson parhaiten ja en pysy yhtään aloillani koska kokoajan pelkään että jos lopetan tämän pirteyden niin tipahdan pahaan masennukseen kuten aina käy niin. Nytkin pakotan itseni pysymään näin reippaana pakko, pakko, pakko

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykiatrisikin tietää, että ehkä et tule enää olemaan työkuntoinen.
      He yrittävät vaan mahdollisimman pitkään saada sinut kuntoutumaan, tietenkin sinun parhaaksesi, mutta jos ei vieläkään, noin pitkän töistä poissaolon jälkeen suositella ammatillista kuntoutusta, alkaa heillä keinot olla vähissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2727
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1321
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1156
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      997
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      987
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      948
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      833
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      663
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      648
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      625
    Aihe