Onko oikeus suuttua/loukkaantua

Anonyymi

Mies oli viikonloppuna viihteellä kavereiden kanssa. Meillä on vuosi yhteiseloa takana. Minulla ollut pientä luottamuspulaa, koska mies on pettänyt ex-puolisoaan. Juurikin silloin kun on ollut näiden samojen kavereiden kanssa ulkona. Olen kertonut että asia minua vähän mietityttää kun hän lähtee ulos ja olen toivonut että hän laittaisi minulle viestin tai pari illan aikana. Minä laitan aina pari päivitysviestiä kun olen ulkona. Ja viestin yöllä kun olen kotona (emme asu yhdessä).
No arvatkaas tuliko mitään viestiä koko illan tai yön aikana. No ei. Tietysti loukkaannuin tästä. Tulee tunne että en ole minkään arvoinen miehelle, en käy hänen mielessä illan aikana. Olemme kuitenkin suht tuore pari niin luulisi sitä edes hetken miettivän että mitähän se toinen tekee.
Tiedän ettei pettämistä tapahtunut.
Kun olemme kahdestaan ulkona, mies kyllä ehtii päivittämään näille samoille kavereille illan aikana montakin kertaa.
Minä olen toivonut pientä merkkiä siitä missä menee, mutta näköjään ei minun toiveilla ole väliä. Ja olemme siis jo ihan hyvään ikään päässeitä, lapsiakin on molemmilla joten ei ole kysymys mistään seurustelusta vaan olisi ihan tarkoitus vakavaa yhteiselämää miettiä. Mutta kyllä nyt tuli vähän takapakkia.

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä, jos on jonkun kanssa jossain, niin on sitten sen jonkun kanssa eli jos mies on sun kanssa ulkona niin ei viestittele kavereilleen ja tindermuijilleen ja toisaalta jos on niiden kanssa niin ei sulle.

    • Anonyymi

      On oikeus suuttua tai loukkaantua mutta toisella on oikeus tehdä tavallaan. Joko luotat tai et. Itse henkilökohtaisesti en ymmärrä odotusta tai vaatimusta varmistely/tiedottamisviesteistä. Menee epäterveen kontrolloinnin puolelle. Toki tuossa jutussanne loistaa jonkinlainen kunnioituksen puute hänen osaltaan ja sulla korostuu kontrolloinnin tarve, toki ihan ymmärrettävistä syistä.

    • Anonyymi

      Panohommien kesken ei lähetellä mitään viestejä. Muista käydä testeissä!

    • Anonyymi

      Et ole enää hänen ykkösvalintansa seksiin. Nyt olet se jota hän nusaisee vain jos ei satu parempaa reissuillaan löytämään. Roolisi on muuttunut kermaämpäriksi.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä että mieheltä puuttuu kunnioituksen puutetta ja oma-aloitteisuutta jos tietää että olet tietoinen aiemmasta pettämistaustastaan. Ja sulla näkyy olevan tarve kontrolliin mihin ei kannata suhteessa ajautua yhtään tai suhde ei ole terveellä pohjalla. Suosittelen sopimaan ihan rehdit pelisäännöt jos meinaatte onnistua ja järkevöittää asiat. Kaikessa kun ei pelkkä tunne valitettevasti riitä. Itse en voisi kuvitellakkaan naisena viihtyväni suhteessa jos tilanne tuo, toiseen pitää voida luottaa 110% ilman että tarvii miettiä tai odottaa viestejä illan vieton keskeltä, puolin ja toisin. Itselläni oli parisuhde jossa oli täysi luottamus molemmilla, kaatui muihin syihin sitten mutta parasta oli se että kuitenkin luottamusta ja kunnioitusta oli ja erotakkaan ei tarvinnut riidellen tai loukattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe