Eiks oo hyvä merkki ?
Ku mul on ollu miehen kaa vaikeuksia,
ni mikään rakastelu/seksi on ollut ainakin miehellä kaukana ajatuksista et olis ok..
Niin nyt meil on ollu paremmin keskenämme ja nut sitten mies on alkanut jo olee halukas koskettaa ja halaa ja jopa suukottaa ja on jo suudeltukin jo. Tilanne ennen tätä siis oli ihan sammunut tai estynyt. Nyt on jo suudeltu ja halailtu ja vaikuttaa että sähköä/latausta/lämpöä/läheisyyttä olis molemmin puolin. Heräämässä.. jälleen.. ?
Ei kai tota voi ottaa ku merkkinä et hän alkaa olla parempi sen suhteen et on intiimiä kosketusta ja ehkä jopa jossain vaiheessa ihan rakastelua.
Haluan meille täysipainoista parisuhdetta, eikä vain asumista saman katon alla, ja toivon että asiat sujuisi myös makuuhuoneen puolella..
Itse rakastan hänen kosketusta ja läheisyyttä hänen kanssaan..
Hän ilmeisesti on parempaan.. vaikuttaisi..?
Haluan ja haluaisin edetä niin että hän ei koe että painostan.
Hän oli hankkinut meille lahjakortin kahden kesken kahville. Sellaista/vastaavaa hän teki parisuhteessamme aiemmin joskus, kun meillä ei ollut keskenämme haasteita. Nyt hän oli hankkinut sellaisen "piristyksen". Senkin näen positiivisena merkkinä..
Eikö ole hyvä merkki ?
3
<50
Vastaukset
"on jo suudeltukin jo"
On kyllä aika outoa jos ootte jopa suudelleet. Eikö sen nyt pitäis olla aika itsestäänselvää et usein suudellaan?
Hienoa tietty jos olette näköjään täydellisestä kylmyydestä päässeet vähemmän huonoon, mut en oikeasti ymmärrä noin kylmää suhdetta.- Anonyymi
Olipa masentavaa. Sanon suoraan.
Ehkä siis ihmisillä on se käsitys et parisuhde on huippua, jos on saman kaa 20v ja yli, ni alusta loppuun..pelkkää auvoa.. vai mistä on kyse tämän tapaisessa näkemyksessä. Ehkä yhdessä kommentissa jonka itse laitoin ei aukea tilanteemme niin tulee vääriä käsityksiä..?
Meil meni tosi hyvin suurimman osan tästä taipaleesta takanamme eli n20v. Viime vuosi ja vuodet haastanut todella ja taustalla meistäkin riippumattomia haasteita. Silti oltu vielä ja nyt halutaan jatkaa ja tehdä niin et parisuhde paranee haasteista ja muutenkin. On haasteisiin kuulunut toki se et me on nähty asioita eri tavoin. Mut harva suhde on ilman eri näkemyksiä joistain asioista. En ikinä ollut ajatellut että meille tulee haasteita mut tuli. Sitten katsoin(satuin lehdestä lukee ällistyksekseni) et huh aika iso osa avioliitoista ei oo ikuisia. Me on oltu nyt yli 20v yhdessä. Mä uskon meihin ja mies sanonu et on halua yrittää myös edelleen.
Mä näkisin orastavaa elpymistä ja sitä meidän välisen rakkauden olemassa oloa. Se on siellä. Mut meil on ollu vaikeaa.
Kiitos kun sanot et hienoa. Se on mulle tärkeää ja hienoa. Mä uskon et suhteen erityinen huomiointi on iso apu etenkin kun on ollut vaikeaa. Lisäksi keskustelu niin et molemmat kokee et on jotenkin ok jos on joku vaikea asia.. molempia kuunnellen ja rauhallisesti..
- Anonyymi
Uteliaisuudesta..
Missä vaiheessa teillä on selvää että suhde on siinä, jne..? Mikä painaa vaakakupissa?
Mulla positiiviset ja negatiiviset puolet on syynissä tietysti myös ollut ja jos tarvii pohtii niin on.
Itsellä on niin paljon sitä positiivista takana suhteessamme, joka saa luoton siihen et tää ihminen on mulle hyvä. Se ei selvästi kaikkea ymmärrä, mut epäilen et sellasta joka kaiken pystyis ymmärtää ei löydy.. mäkään en ymmärrä kaikkea..
Siks on hyvä muistaa et ku asiat on tarpeeks ja oikeestaan tosi hyvin ni se on aika hyvin ..Se on paljon..
Mut mihin vaan mäkään en halua elämässä suostua kyllä. Mut parisuhde ei musta oo se minkä haluan heittää menee. Mahdollisesti muutan elämääni ja muutamme elämäämme muutoin itsellemme mukavammaksi. Se on tavoitteena. Takana haastavia asioita.. yritän nähdä ne paikkana kehittyä koska sen ne antaa ainakin ihmiselle jos ei muuta..
Eli haasteet <> paikan kehittyä kun niistä selviää ensin jotenkin... (?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793