Kyllä tympii kaikki onnittelut.Toivotellaa hyvää joulua,juhannusta yms. Vaa oottakos koskaa ajatellee miltä se tuntuu tämmösestä yksineläjästä. Yksin jouvut viettää joulut ja muut juhulat,siihe sitte toivotellaa hyviä juhulija. Kyllä sieppaa tojella palijo.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ihan olen omillani ollut 25 v. Monta joula sitä en mihinkän kutsuttu tai sanut onitelu korteja ymm. kyllä lämitää sana hyvää mummo äitien päivä jota en saa aikuisilta 2 lapsen lapseltani,satu .Sentän Heidän isä matkan takaa onnitele,eli poikani kuin sytymäpäiviäni.Kuulta on poikani. hänen aikuiset lapset , 2 neidit ei.toine soitaa systerilleni ja tykäyksiä laitaa f.b. toinen onneksi ei..Kun en ole f.b.insta.enkä sen whats app takana.Lämitä 2 siskon poikani joulukortit,lähes saman ikäisiä kanssani.Kuin toinen soitaa kysy mitä kuuluu ainakin 1 kerta kukausi.ei sihen yksinäisyten tarvi käpertyä en minäkään.Elämää. mutsi 69v.Omilla menään ei ketään johon turvata,vain itseni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601084Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "161665- 47585
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va188576Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l83565- 42555
- 71533
- 40527
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20526