Hoiva-alan yritykset ovat aktiivisia ja halukkaita laajentamaan hoivapaikkojen tarjontaa kunnassa. Kuten muuallakin Suomessa, myös Karstulassa hoivayritysten suurin kiinnostus kohdistuu keskusta-alueella sijaitseviin tontteihin. Karstulan keskustassa on arviointikohteen lisäksi kaksi tonttia, joidenasemakaavamuutoksia kunta on halukas viemään eteenpäin hoiva-asumista mahdollistavaan suuntaan. Mahdollisten kaavamuutosten toteuduttua hoivakodeille soveltuvien tonttien tarjonta on Karstulassa hyvällä tasolla.Arviointikohteena olevantontin määräalaon hoiva-asumisen sijainnin kannalta hieman parempiverrattunakaavakehityksessä oleviin tontteihin.
Tolppilan koulu puretaan Attendon tieltä
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hoivakoti ns. välivuokrausmallilla. Näin vuokrat olisi aina kelan määrittelemien enimmäisasumismenojen suuruiset.
Attendo lypsää kuntaa kahden välisen sopimuksen mukaan, joka summa kuuluu liikesalaisuuden piiriin. Kunta perii asukilta korkeintaan Kelan salliman enimmäisasumismenojen suuruista vuokraa. Tällainen on kunnan ja Attendon välinen tuleva diili hoivakodin vuokrasta. - Anonyymi
Kunnanvaltuustolle 10.6.2019 esitetään Sotekeskuksen hankkeesta hankepäätöstä.
Attendo maksaa 1.3. miljoonaa vanhan terveyskeskuksen purkamisesta. Näin lukee sopimuksessa. Kaavoitusmuutokset tehty kirkonkylään juuri uuden Sotekeskus/Hoivakotia varten. Vimmesen päälle salassa hoidettu.
Sote on kaatunut. Uudella maan hallituksella uudet kuviot, valinnanvapauden osalta. Karstula jyrää Attendolle Sotekua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642