Rakastuin suhun

Anonyymi

Ja siksi olo tuntuu kamalalta. Ja ihanalta. Ja hirveältä. Surulliselta. Iloiselta. Voiko riipivämpää olla? Sun piti olla vain pientä piristystä, ja pysyä vain mun pään sisällä. Yhtäkkiä teit siitä totta, ja homma luisui käsistä. Kuin myös mun tunteet. Järjetön ikävä ja halu lähellesi.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voidaan peruuttaa tunteet?

    • Anonyymi

      No, mullahan kävi ihan samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Ai haluat ap: n lähelle??🤣 huh hellitty😥


    • Anonyymi

      Miten hän teki siitä totta? Sun tunteista?

      • Anonyymi

        Ollaan oltu läheisissä kosketuksissa. Miten tahansa tämä etenee tai päättyy, hinta on kova, sillä ehdin rakastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan oltu läheisissä kosketuksissa. Miten tahansa tämä etenee tai päättyy, hinta on kova, sillä ehdin rakastua.

        Onko fyysistä läheisyyttä ollut ja kuinka fyysistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko fyysistä läheisyyttä ollut ja kuinka fyysistä?

        On ollut. Niin läheistä kuin vaan voi olla.


      • Toivottavasti rakastuit vapaaseen ihmiseen ei naimisissa ja perheeliseen.


      • Anonyymi
        Anjaaurinkoinen kirjoitti:

        Toivottavasti rakastuit vapaaseen ihmiseen ei naimisissa ja perheeliseen.

        No miltäpäs vaikuttaa, epätoivoinen rakkaus. Voi kait se epätoivoiselta tuntuu ihan sinkkuihmiselläkin. Kun ei oo yhtään osannut varautua. Mulla on ihan huijattu olo 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltäpäs vaikuttaa, epätoivoinen rakkaus. Voi kait se epätoivoiselta tuntuu ihan sinkkuihmiselläkin. Kun ei oo yhtään osannut varautua. Mulla on ihan huijattu olo 😐

        Ja yritin tuossa puoltosissani vilkuilla sellaista ohjeistusta, mikä neuvoi että mitenkä pääsee rakkaudesta eroon. Kai tässäkin vaikuttaa se oma halu. Niin kuin alkkiksilla ja narkomaaneillakin. En halua eroon, tai vaikka haluaisinkin, niin en pääse 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yritin tuossa puoltosissani vilkuilla sellaista ohjeistusta, mikä neuvoi että mitenkä pääsee rakkaudesta eroon. Kai tässäkin vaikuttaa se oma halu. Niin kuin alkkiksilla ja narkomaaneillakin. En halua eroon, tai vaikka haluaisinkin, niin en pääse 😑

        Mua on todella joku nyt kusettanut 😣


    • Anonyymi

      Vois olla molemminpuolista, mutta se riippuu sinusta.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Kysy suoraan


    • Anonyymi

      Kun riittävä kulli vaon väliin vilahtaa niin tyttösen sydän suorastaan kilahtaa.

      • Anonyymi

        Kuule, ei se noinkaan mene. Minulle ei kaikenmaailman munan heiluttelijat kelpaakkaa. Täytyy olla hyvin seksikäs älykäs mies. Tai siis niin hän on.


    • Anonyymi

      Älkää rakastuko. Ei kannata.
      Pitäkää housut ja muut jullit ja giggulit siellä housuissa ja housut jalassa.

      • Anonyymi

        Olisitpa ollut vähän aikaisemmin kertomassa viisauksiasi, tai ei sekään olisi auttanut kun siihen viisauteenhan rakastuin.

        Ei oo muuten nytkään housuja.


    • Anonyymi

      Samoin mulla hirveä ikävä ja haluan lähelle, sinä ja minä.
      Näin vain kävi, ei pysty mitään, tykkään susta niin!

    • Anonyymi

      Samat tuntemukset naisen vuoksi täällä, täysin vastaavasti aaltoilevaa mutta koko ajan vahvistuvaa tunnetta.

      Tänään ei nähty, toivottavasti huomenna 🙏

    • Anonyymi

      Rakastuin naisen pieniin varpaisiin. Kun pidin jalkaa kädessäni se tuntui hyvältä.

      Kokemuksia?

    • Anonyymi

      Monta naista olen pidellyt sylissäni, kaunottaria.

      Kokemuksia?

    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä on kauniita naisia ei mammoja.

      Ei tarvitse unelmoida jostakin lehmästä.

      Tuntemuksia?

    • Anonyymi

      Jännittävät vaahto suusta valuen pelkkää paskaa
      Eivät kykene näistä panemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      110
      2385
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      447
      1792
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1393
    4. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      92
      1383
    5. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      21
      1331
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      331
      1253
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1229
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      194
      1105
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1089
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1021
    Aihe