Rakennusluvat ja hinnat, Nousiainen

Onko älytöntä rahastamista luvissa ja kannattaako tuolla mitään rakentaa kiinteistöveron pomppiessa taivaisiin?

Itse olen kahden vaiheilla mutta taitaa jäädä luvat hakematta kun näin hinnat ja mielivallan niissä.
62059
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

rakenna ilman lupaa mikä se semmonen kunta on joka joka selta luvan haluaa
muuta laitilaan siellä ei rakennus lupia tarvita ite nähny rakennetaan vaan kovasti mut ilman lupaa ,kukaan ei puutu siihen saa touhuta omiaan kuin haluaa

Äänestä

2020 alusta ovat tulleet uudet riistohinnat ja kyttäämiset rakentamiselle.
Ei kannata rakentaa mitään kun kunta rahastaa tyhjästä entistäkin enemmin.

Eikö kunta tajua sitä että mitä vihamielisempi se on kuntalaisiaan kohtaan niin sitä vähemmin on sinne väkeä tulossa? Kyseessä on kuitenkin keskustalainen pieni maatalouskunta millä ei ole yhtään varaa kikkailla mökkiläisiä tai asukkaitaan kohtaan.

Varsinaista normien purkua käänteisenä...

Äänestä

No paljonko kustantaa nuo sinun luvat ja paljonko ne on suhteessa koko rakennusprojektin hintaan?

Äänestä

Kiinteistöverot ovat ihan älyttömät mökeissä vrt. vaikkapa Mynämäki.
Taitaa Nousiainen haluta mökkiläisistä vain eroon.

Äänestä

Mitä tuo palloiluhalli tuli maksamaan? Missä kunnan vanhukset nykyään ovat, kun vanhainkotia ei enää ole? Terveyskeskuksen vuodeosastolla?

Äänestä

Nousiainen pitäisi pakkoliittää Mynämäkeen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Onko älytöntä rahastamista luvissa ja kannattaako tuolla mitään rakentaa kiinteistöveron pomppiessa taivaisiin?

Itse olen kahden vaiheilla mutta taitaa jäädä luvat hakematta kun näin hinnat ja mielivallan niissä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu