Onko älytöntä rahastamista luvissa ja kannattaako tuolla mitään rakentaa kiinteistöveron pomppiessa taivaisiin?
Itse olen kahden vaiheilla mutta taitaa jäädä luvat hakematta kun näin hinnat ja mielivallan niissä.
Rakennusluvat ja hinnat, Nousiainen
6
1474
Vastaukset
- Anonyymi
rakenna ilman lupaa mikä se semmonen kunta on joka joka selta luvan haluaa
muuta laitilaan siellä ei rakennus lupia tarvita ite nähny rakennetaan vaan kovasti mut ilman lupaa ,kukaan ei puutu siihen saa touhuta omiaan kuin haluaa - Anonyymi
2020 alusta ovat tulleet uudet riistohinnat ja kyttäämiset rakentamiselle.
Ei kannata rakentaa mitään kun kunta rahastaa tyhjästä entistäkin enemmin.
Eikö kunta tajua sitä että mitä vihamielisempi se on kuntalaisiaan kohtaan niin sitä vähemmin on sinne väkeä tulossa? Kyseessä on kuitenkin keskustalainen pieni maatalouskunta millä ei ole yhtään varaa kikkailla mökkiläisiä tai asukkaitaan kohtaan.
Varsinaista normien purkua käänteisenä... No paljonko kustantaa nuo sinun luvat ja paljonko ne on suhteessa koko rakennusprojektin hintaan?
- Anonyymi
Kiinteistöverot ovat ihan älyttömät mökeissä vrt. vaikkapa Mynämäki.
Taitaa Nousiainen haluta mökkiläisistä vain eroon. - Anonyymi
Mitä tuo palloiluhalli tuli maksamaan? Missä kunnan vanhukset nykyään ovat, kun vanhainkotia ei enää ole? Terveyskeskuksen vuodeosastolla?
- Anonyymi
Nousiainen pitäisi pakkoliittää Mynämäkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887