Ostin gigantista uuden philips tv:n . Hinta oli 700€ mutta jouduin maksamaan 1000€ että laite on käyttökunnossa. Putkitelkkari aikana tv säädettiin testikuvalla tehtaalla valmiiksi. Nyt myyjä kysyi onko sulla säätöävarten kamera, sanoin ettei ole ja suositti käyttöönottoa heidän puolesta. Onko tämä kaikilla merkeillä yleinen tapa että tavallaan huijataan asiakasta, käyttökunnossa olevan laitteen hinta ihan eri mitä ilmoittavat myyntihinnaksi, vai onko vaan philipsin tapa.
TV puolivalmiste
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin telkut aina anttilasta ja hinta oli se mitä verkkokaupassa esitettiinkin
Ehkä ajat on tuosta huonontuneet - Anonyymi
Minä maksoin Philipsistä 164 eur. Kasasin sen itse käyttökuntoon. Kaksi ruuvia jalustaan ja sitten antennijohto kiinni ja kanavanhaku. 700 eur on ihan liikaa, seuraa tarjouksia.
- Anonyymi
Tahtoo joka paikassa olla myyjät provikkapalkalla. He eivät ole siellä sitä varten, että asiakas hyötyisi, vaan kauppias ja myyjä itse. Gigantissa myyjien tehtävä on ohjata asikkaat tarjous telkkarista sellaiseen, josta saa paremman katteen. Sitten alkaa kaiken yli määräisen myyminen, kuten kalibrointi, vakuutukset, kännyköille kuoria, liittymiä, virustorjuntaa.
Netistä löytynee joka telkkarille säätöasetukset, monelle TM sivuilta, Harva huomannee eron noitten listausten tai kameralle tehdyn kalibroinnin välillä.
Kannattaa tilata netistä pelkkä telkka niin ei tarvitse kuunnelle myyjien loputonta tuputusta. Jos yrität kysyä niiltä jotain laitteen ominaisuuksista tai tekniikasta niin eivät tiedä mitään,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735