Siis oikeasti, näistä saa lukea mutta eipä ole montaa kohdalle osunut. Ongelma lienee siinä, että en harrasta alan klubeja tms, mutta onko olemassa jotain omia deittipalstoja jne?
Vastaukset 10
- Anonyymi
en tiiä mitään semmosista ryhmistä mut sulle voin olla sub baby.. jos vain haluat (;
- Anonyymi
No pidän miehistä joo mutta en ole homo vaan NAINEN! Ja haluan sub miehen ;)
- Anonyymi
Täällä olisi sun oma sub mies Tampereella...
- Anonyymi
Nainen. Ota yhteyttä sub mieheen. [email protected]
47v savuton ja luotettava.
Pete - Anonyymi
Mistäpäin olet
- Anonyymi
Pks alueelta. Ota yhteyttä.
Pks alueelta. Ota yhteyttä. Petu46v
Täältä löytyisi
- Anonyymi
täältä löytyisi 28v sub mies pk seudulta:) nainen ota yhteyttä!
Täällä ainakin on yksi.
Todella vähän kokenut miesten kanssa, eikä mulla ole varustuksen koon kanssa kummoisia vaatimuksia. Se vain, ettei mulle yhdesti- tai kahdestilaukeava riitä.
Enkä pidä kovin karvaisista.
Postia voi lähettää:
nikki @ suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601076Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160651- 47575
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 41544
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516