Kaikki em. tekosyyt ovat huijausta. Sähköverkko kerrotaan siirrettävän maan alaisiin johtoihin millä perustellaan hurjat korotukset sähkönsiirtohintaan. Ne perusteet ovat vain valhetta. Nimittäin suurjännitelinjoja ei siirretä maan alle ja salama voi iskeä niihin yhtä hyvin kuin keskijännitekaapeleihin joita nyt ollaan siirtämässä maan alle.
Suurjännitelinjathan kulkevat energialaitoksilta muuntamoille jolloin salaman iskettyä niihin, voi sähköt katketa siitäkin syystä.
Tämäkin sähkökatkoista "korvaus" asia on sellainen että ette te saa oikeasti minkäänlaisia korvauksia. Maksatte itse ne "korvaukset" etukäteen moninkertaisesti tarpeettoman kalliina sähkön- ja sähkönsiirron hintana.
Tienaisitte paremmin jos säästäisitte itse itsellenne etukäteen niitä "korvauksia" kuin että maksatte loputtomiin tarpeettoman korkeaa sähkön energia ja siirtohintaa että saisitte "korvauksia" jos sattuu sähkökatko tulemaan.
Tämäkin on tyypillinen valtion keksimä asia, keksitään joku epäoleellinen "ongelma" johon esitetään "ratkaisu" johon tosiasiassa sinä maksat sen "ratkaisun" moninkertaisesti "ongelman" laajuuteen nähden vaikka loppupelissä asialla ei olisi itsellesi juuri minkäänlaista käytännön merkitystä.
USA:ssa on sanonta että jos valtio tarjoaa "apua" niin juokse ja lujaa!
Sähkön siirtohinnat, sähkökatkokorvaukset, jne.
Anonyymi
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
lääkkeet
- Anonyymi
olet valehtelijoiden kätyri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882