Paskasairaus

Anonyymi

Minulla ennen kaikki hyvin,vaimo jota rakastin.Sitten iski vakava sairaus joka erotti meidät. Siitä alkoi alamäkeni.Meni elämänhalu,kiinnostus kaikkeen.Matkailimme paljon ja muutenkin "hassuttelimme"paljon. Nyt vain on kurja yksinäisyys ja odotus milloin kaikki tämä loppuu.Toivottavasti kukaan muu ei joudu tälläiseen helvettiin. Yksinäinen kituja.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin sairaus erotti teidät? Eikö se pikemminkin yhdistä vai oliko siinä jotakin muutakin, mitä et kertonut. Ehdittekö olla kauan yhdessä ja oliko teillä lapsia? Lasten kannalta tietysti ero voi olla hyväkin ratkaisu jos riitainen liitto yms. Itsekin olen sairastunut vakavasti mutta yhdessä olemme vaimoni kanssa siitä huolimatta. Aviossa jo yli kolmekymmentä vuotta. Eletään niin kuin jokainen päivä voisi olla viimeinen, sitä kun ei koskaan tiedä etukäteen ja parempi onkin niin muuten ei päänuppi kestäisi. Tsemppiä sinulle kovasti.

      • Anonyymi

        Kyllä tässä eletään kuin viimeistä päivää. Sairaus etenee eikä voi tehdä mitään muuta kuin lievittää kipuja.


    • Anonyymi

      Et ole ainut joka on sairastunut, onneksi olet saanut joskus vaimonkin, toisilla ei ole edes koskaan kerennyt olla edes vaimoa, saatikka matkustelua.
      Olet ainakin joskus elänyt "täysillä".

      • Anonyymi

        Tää yleensä lohduttaa. Onneksi Etiopian nälkään kuolleita ei sentään naulittu ristille. Tai miten nyt vois oikein pyöritelläkin.

        Olen minäkin elänyt vähän joskus. Enää en elä. Siksi ajattelinkin tappaa itseni. Onneksi ei tarvitse Etiopiassa tappaa.


    • Anonyymi

      Miule ei akka sanonu pahasti.
      Ko hää sano jot HYVÄSTI...!!!.
      Akka sano mää sie länteen mie mään ittää.

    • Anonyymi

      Luettuani aloituksen tuli niin mieleen todella rankka läksy ihmiselle - luopuminen. Itse käyn ikääntymisen takia läpi samaa siltä osin, että tajuan, miten jatkuvasti tulee vastaan asioita, joista pitää luopua, jättää syrjään.
      Olen pahoillani aloittajan tilanteen takia, on todella vaativa tilanne, kun on pahasti sairas sekä on ollut kaikki muutokset ja luopumiset, varsinkin jätetyksi tulo. Toi tuska ja huokaus puolestasi ja kanssasi.
      Itseäni kaikessa tässä elämän prosessissa auttaa elävä usko Jumalaan, antaa turvaa ja saa perspektiiviä elämän kaareen, siihen että lopulta ollan vaan kuin heiluva heinä täällä, tuppaa kaikki asiat katoamaan jossakin vaiheessa, edessä taivas jolloin kipu ja vaikki vaivalloisuus on poissa, on rauha ja rakkaus.
      Mutta, kuten joku jo kirjoitti, elämä on sisältänyt paljon hyvää ja kivoja asioita, kun sitä kelaa taaksepäin. Voi olla menneestä kiitollinen kuitenkin, vaikka nyt on kamala tilanne. Mutta eihän se helposti mene.

      • Anonyymi

        Kiitos sanoistasi.Uskon kyllä jumalaan ja että hän kaikella tällä kuitenkin tarkoittaa jotain mitä en vielä ymmärrä. Minua kuitenkin eniten tässä "risoo" että ajauduimme puolisoni kanssa eroon.Rakastin häntä kumminkin niin paljon,hän oli minulle tosi,tosi rakas. Vaan kaippa jumala näki parhaaksi tehdä näin.Toivon vain että jumala johdattaisi hänelle paremman puolison kuin mitä minä hänelle olin. Toivotan teille kaikille hyvää kesää ja jumalan siunausta ja varjelusta.


      • Anonyymi

        Miksi te erositte?

        Kyllähän se luopuminen voisi puhutella ehkä - ellei koko aikuiselämä olisi ollut yhtä luopumista sairauden takia. Minun elämäni ei ainakaan ole mikään vitun "kaari". Säksättävä räpiköinti se on, jonka olisi ollut parempi maatua jo kauan sitten.

        No, tämä ei liittynyt sinun juttuihisi mitenkään, aloittaja, joten ohita. Vastaa kysymykseen jos haluat.


    • Anonyymi

      Ikävä homma toi jos suolisto tekee että, joudut aina juoksemaan lähimpään wessaan matkojen päästä. Eräällä toisella tuon sairauden nimi oli ainainen ripuli. Mutta voihan sitä kutsua paskasairaudeksikin.

      • Anonyymi

        Huumorisi ei ole nyt tässä kohdassa paikallaan sen voi ottaa jo pilkkaamisena.


    • Anonyymi

      Muitakin on samassa tilanteessa, tässä yksi naisihminen jolla puurot on aloittajan kanssa samaan malliin pohjaan palaneet.
      Minullakin on vahva usko ja siksi myös toivo, että täydellisyyttä kohti olen matkalla.
      Tämän ajan räpiköin joka vielä täällä on, koittaen olla muille avuksi jos mahdollista ja olla Herran hommissa.
      Sairaus vaan rajoittaa elinpiiriä ja yksinäistää.
      Siunausta aloittajalle!

    • Anonyymi

      Sanonta " Vaikeudet yhdistävät" on vain satua, valitettavasti. Joitakin ne voivat erottaa. Jos joskus on saanut elää hyvää elämää, parempi sekin kuin ei mitään.

    • Anonyymi

      Miten lienee... Minulle nämä teidän tarinanne ainakin antavat elämänuskoa. Jota ei muuten sitten paljoa ehkä olisikaan. Teidän suhtautumisenne on sitä, minkä takia täällä voi jatkaa, jos voi.

      En kauheasti arvosta paljon mitään enää, mutta teitä minä arvostan.

      Sairastan kai itse nykyisin luopumisen pelkoa ja murhetta; en edes luopumista. Tai no, josko sitäkin.

    • Anonyymi

      Ei ole ainoa jonka vaimo läksi, kertoen syyksi sairaus. Minulle kävi niin. Vaimoni laittoi viestin luuriini. Muistan sen aina. (Kun sinusta ei ole mihinkään olen sinulle huonoa seuraa. Olet minulle aina raks.) Karkasin sairaalasta tietääkseni oliko tuo totta? Oli se ja se sattui, sillä meillä ei ryypätty ei juuri riideltykään. No sain selville että hän oli löytänyt uuden miehen itselleen. Sanoin että minä en olisi tehnyt niin olisin vaikka jalatonta vaimoa kantanut. Siis rakkaus ja ystävyys on tärkeintä tässä ajassa. Muistot minulla onneksi on hyvät.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe