Onko tyyppivika että Mercruiserin raakavesijäähdytteisessä 5.7 bensa kasissa kuskin puolen(starboard) pakosarjan mutka ( riser) lämpeää enemmän kuin toisenpuolen?
Kuskinpuolen 58c ja toinen 35c .
Pakosarjat 2vuotta vanhat, talvella irroitettu ja puhdistettu, imusarja oli myös irti ja vesikanava puhdas, kuten myös termostaatti kotelo uudella termostaatilla.
Vene toimii hyvin ja lämpömittari pysyy 67c mut ihmetyttää pakosarjojen lämpöero.
Mercruiser pakomutkien lämpöero.
Anonyymi
1
107
Vastaukset
Ei oikestaan ole vika vaan ominaisuus, samaa ihmetellyt. Jenkkien foorumeilla jutustelua asiasta. Google auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1691325Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571287Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929