Polvijärvi taksikuski.

Anonyymi

Sinä Hyundai taksikuski perjantaina S-marketin pihassa. Ymmärrän kyllä, että haluat palvella asiakasta ajamallasi korean kipolla, mutta siirrä nyt saameri se autosi odotusajaksi pois ulko-oven edestä kivetykseltä, että muut pääsee sujuvasti kauppaan. Se, että katollasi on juusto, ei anna poikkeuksia kovinkaan paljoa. Yritithän edes ajaa sitä keulaa sisälle asti?

17

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyisin taksi voi olla vaikka Lada. Tää kuski eteläkorean autolla on aika ylpee :D

• Anonyymi

hän on palveluammatissa, auttaa vanhuksia. kellä on niin tiukka pipo, jos ei jaksa muutamaa metriä kiertää.???

• Anonyymi

Minkä vitun takia pitää kiertää selkä seinässä? Kyllä ymmärrän, että jätetään asiaks, mutta minkä takia siihen pitää jäädä odottamaan? Ottas mallia Mertasista, että miten huomioidaan muutkin ja miten ajellaan tasokkaalla kalustolla, kun asiakkaalle kuitenkin kallis kyyti.

• Anonyymi

Paikallisena tiedän, että kaikki eskimot ei ole kanootissa. Joskus vähä tuulee.

• Anonyymi

Mertasia on tämäkin kuski erittäin hyvää palvelua saa tältä kuskilta.
      On jokaisen oma asia millä kalustolla haluaa työnsä tehdä on tyhjä alkaa huutelemaan kenenkään ajoneuvo valinnasta.

• Anonyymi

On jokaisen oma asia millä kalustolla haluaa työnsä tehdä on tyhjä alkaa huutelemaan kenenkään ajoneuvo valinnasta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Eikö teillä ihmiset ole omaa elämää??????? Meillä taxipalvelu on omalla paikkakunnalla ja meijän tutut kuskit erinomaisia palvellessaan..niin nuorempia kuin vanhuksiakin jotka ovat huonosti liikkuvia ja joita joudutaan auttamaan ostosten kanssa autoon ja autostaa pois..maksava asiakas!!!!! HANKKIKAA ELÄMÄ KYTTÄÄJÄT!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Pikkukylien ongelma: toisten asiat tiedetään paremmin kuin omat😋en ikinä muuttas ☃️

• Anonyymi

kyllä se olis hyvä ajaa auto sisälle asti, ihan peräkamariin ja maitohyllyyn asti.

• Anonyymi

Jos minä oon käynä kerran Polvojärvellä niin oonko minä käynä siellä sillon ihan kunnolla. Vai oonko vain Outokummusta kun sanovat jotta on sitä polvijärellä monijoita näitäkin menijöitä niin kyllä minä siellä käynyt oon. Vaikka mitä väitättä että en oo käynä polvijärvellä niin ne on ite hulluja jotka sanoo enkä minä vaikka koittavat tyrkyttää minua hulluksiaj alääkärit niitä lääkkeitä vain syöttävät van en mee enää lääkäriin ikinä se on varmaa se,

• Anonyymi

Eläpä usko liäkäreitä. Parasta polovijärveläistä a-luokkoo tunnut olevan.

• Anonyymi

Mitä sie taas nyt meluvat?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      4231
    2. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      27
      4093
    3. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      40
      3980
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      37
      3726
    5. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      287
      2175
    6. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2045
    7. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      2042
    8. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      58
      1843
    9. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1737
    10. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      241
      1477
    Aihe