Haluan nuolla nainen sinulle orgamin

Anonyymi

Olen vanhempi mies ja halut kovat, toki saat munaa.

16

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä voisimme tavata, pidän vanhemmista miehistä ja nuolemisesta erityisesti. Pilluni on kuuma ja kostea, ihana kielesi tekee minut hulluksi...älä lopeta vielä...ooo mä tuun...

      • Anonyymi

        Tarvetta ois kaltaiselle naiselle..kuumana jo sykkisi k...ni


      • Mistäs sä hellä olet mä ilolla nuolisin jos huolisit


      • Olen varattu rouva, mutta itsenäinen ja oma auto on. Mä haluan tulla tyydytetyksi, mutta en jäädä kiinni. Nuoleminen on niin ihanaa...pelkkä ajatus ja pillu sykkii ja odottaa kieltäsi... sellaista salaista kiimaa ja tyydytystä haaveilen...


      • Hellä49 kirjoitti:

        Olen varattu rouva, mutta itsenäinen ja oma auto on. Mä haluan tulla tyydytetyksi, mutta en jäädä kiinni. Nuoleminen on niin ihanaa...pelkkä ajatus ja pillu sykkii ja odottaa kieltäsi... sellaista salaista kiimaa ja tyydytystä haaveilen...

        Mistä päin sinä, varattuja molemmat


    • Anonyymi

      Pistä Hellä yhteystietosi (suomi postisi)

      • [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hellä49 kirjoitti:

        [email protected]

        Onko Hellä löytänyt nuolijaa...mä olisin halukas...


    • Anonyymi

      Hellä 49 olisit ihana. Olen viestin aloittaja, va nhempi mies. Olen Kuopion lähellä yksin mökillä, tulisitko, tai voin alkuviikosta tulla luoksesi. Moi

      • Mä haluaisin...tulla luoksesi...se on järjestettävissä, mutta en halua jäädä ns.kiinni tekemisistäni, olen varattu, mutta haluaisin, että vanhempi mies haluaisi nuolla mun pillua hellästi ja välillä imeä mun mettä, ihanat pitkät rauhalliset sessiot ovat parhaita...


    • Luulen, että monikin nainen haaveilee, että hänet nuollaan orgasmiin. Kotona ei mies ehkä pidä nuolemisesta, tai sitteñ kiihottaa ajatus, että vieras nuolee. Minä vapaa 50 mies lpr, jos joku nainen haluaa nuolettaa, niin laita postia [email protected]

      • Anonyymi

        Onko sulla joku hyvä paikka missä voitaisiin...


    • Anonyymi

      Pyysin juuri 52 v sporttista naista tulemaan luokseni seksi mielessä ,
      Niin aiheeseen se että olen nuollut hänet joka kerta tavatessamme orgasmiin tai ainakin niin kauan että voihkinta /kiermurtelu on huippaussa ja anelee kullia sisäänsä , hänen nuoleminen ja klitoriksen imeminen on niin siistiä kun selkä menee kaarelle ja suusta voihketta ja ulinaa,,nostan pyllyä , hieron rintoja ja joskus sormeta pyllyn aukon ja työnnän kieltä sisään ja imen mehut, ja se on hienoa.....

      • Anonyymi

        Tuollaista sen pitäisi olla, vaan mistä löytyis tekijä...


    • Ei näitä naisia jonoksi asti ole, Satakunnan alueella olis kundi joka on meilin päässä,tän firman postiin nimimerkki eteen jutellaan lisää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2105
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1524
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe