Voi tätä fiilistä, kun pääsin sisään! Tampereella tavataan. Jeeeeeeeeeh
Lääkiksen tulokset 2019 tulleet
23
118
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pääsin Hesaan täysillä pisteillä. Dekaani juuri soitti ja onnitteli historian parhaasta tuloksesta. Sain palkkioksi amanuenssin oaikan ja ensimmäusen vuoden opinnot hyväksiluettua.
- Anonyymi
Eikä! Onnee ihan hirveesti! Tulee just oma kokemus mieleen, kun viime vuonna (lukion 2.luokalla) hain muuten vaan kokeilunhaluisena hallintotieteitä ja oikikseen, kun parin lukiokurssin jälkeen olin melko kiinnostunu näistä aloista. Pääsin siis molempiin sisään, mutta en voinut ottaa paikkoja vastaan kun oli vielä lukio käymättä loppuun..
- Anonyymi
Dekaani oli tosi innoissaan tästä ja pääsin myös työryhmään, joka tekee ensi vuoden pääsykoetta. Sain myös kutsun tulla luennoimaan lääketieteellistä genetiikkaa neljännen vuosikurssin oppilaille. Pääsykokeisiin kyllä kannattaa lukea niin hyvällä tuloksella voi saada vapautuksen eka vuoden opinnoistakin.
- Anonyymi
Juu tulee sitten kesäkuun lopussa, terveisin kokeiden korjaaja. Että älä nyt vielä lähde sinne Tampereelle asunnonhakuun vaikka oletkin optimisti.
- Anonyymi
Jeeeehh! Jaaaah!! Nyt soitti dekaani Tampereelta myös minulle ja ilmoitti sisäänpääsystä! Oi tätä onnen päivää. Minut kutsuttiin välittömästi tarkastajaksi katsomaan onko pääsykokeet oikein tarkistettu. Lisäksi pääsen suoraan toiselle vuosiluokalle ja väitöskirjatyöryhmään. Minussa piilee kuulema lääketieteen professorin siemen. Omin johtanut pääsykoetehtäviä ihan uudelle tasolle ja pääsykokeeni hyväksytään mukaan väitöskirjaan.
- Anonyymi
Minä pääsin suoraan tohtorikoulutukseen, ei tarvinnut käydä lääkistä ollenkaan, olen niin hyvä.
- Anonyymi
Onneksi olkoon! Itse aloitin lääkisopinnot Tampereella 18 vuotta sitten vuonna 2001. Nykyisin olen erikoislääkäri ja tyytyväinen uravalintaani. Tampere on huippupaikka PBL-opetuksen vuoksi.
- Anonyymi
Nyt tuli odotettu viesti yhteishaku järjestelmään ja Hesaan sisään. Viidentoista vuoden jälkeen pääsin läpi ja voi tätä onnen hetkeä. Kannatti vain jatkaa pänttäämistä ja nyt sitten lokoisaa opiskelijaelämää seuraavat 10 vuotta. Jeeeeaaah
- Anonyymi
Tulokset tuli Ouluun!
- Anonyymi
Helsinkiin myös ja en päässy. Raakapisteraja 153
- Anonyymi
191 pistettä ja sisälle Helsinkiin!
- Anonyymi
240 pistettä ja Hesaan myös.
- Anonyymi
Jännitys tiivistyy ja vajaan viikon päästä viimeistään saa tiedon
- Anonyymi
Sain soiton eilen dekaanilta, että Tampereelle omen päässyt. Soittavat kuulema kaikille
- Anonyymi
Pääsin Kiinaan, Pekingin lääkikseen.
- Anonyymi
Aivan mahtaa, ihanaa, huippua!! Pääsin Turkuun lääkikseen......jeeeeeeee!!!!! Tulokset tuli hetki sitten
- Anonyymi
Onnittelut! Onko tietoa raakapisterajasta?
- Anonyymi
Mä pääsin Hesaan vaikken edes pyrkinyt, oon kyllä ihan sika onnellinen !!!!
- Anonyymi
Pääsin Helsinkiin:) sanoinkuvaamaton olo! Kymmenen vuoden työ pääsykokeisiin valmistautumisessa palkittiin lopulta. Opetus on, että älä anna koskaan periksi!
- Anonyymi
Voitko kertoa ns. vetovoimaluvun. Tekniikkaan pääsen luvulla 4.6, mutta lääkäriopinnot kiinnostavat eniten.
- Anonyymi
Hämeenkyröön mentiin niin että heilahti!!! Heittämällä sisään! Onnea kaikille muille sisään päässeille!!
- Anonyymi
Mulle soitettiin Helsingin lääketieteellisestä, että minun hyväksyminen oli selvä juttu, mutta sivariharjoittelija oli tehnyt virheen. Pääsen aloittamaan opinnot suoraan 3 vuosikurssin mukaan ja sain siis hyvityksenä 2 ekaa vuotta. Pääsen myös asumaan lääkikselle, jotta voin aloittaa väitöskirjan tekemisen samantien. Unelma toteutuu nyt!
- Anonyymi
Kovastipa sitä koulua, lukiota, arvostetaan. Ei ole mikään ihme, että lääketieteellisessä tiedekunnassa on paljon systemaattisia päättelyvirheitä esim. prof. Huovisen yksipuoliset päätelmät. Faageja ei viitsitä paljon tutkia, vaikka tarpeellista olisi.
terv. kemisti
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019