Kuinka ahdistavana pidät sitä että yleensä 1-2 kertaa päivässä otan kepin käsiini ja teen itselleni hyvää kuvaasi katsellen?
Ahdistaako?
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä tuota ahdistavana ollenkaan.
Tosin kyse ei varmaan ole minusta... Mistä syystä kenenkään pitäisi ahdistua jos toinen saa siitä hyvän mielen ja olon.- Anonyymi
Ihan samoin minäkin ajattelen.
- Anonyymi
Kepin?!?
- Anonyymi
Toiset käyttää paremman puutteessa "siihen" piirakansotkijaa. Siis sitä kätevään sauvaa. Mä en tiedä enempää.
Luultavasti aloittaja on mies, joka kutsuu katkarapuaan kepiksi. Kukaan mies ei varmaan pahastuisi siitä, että nainen survoisi itseään jollain karahkalla miehen kuvaa tuijottaen. Joku nainen saattaa kyllä puistaa hartijoitaan, jos kuulee jonkun miehen nylkyttävän itseään naisen kuvaa katsoen.
Just quessing- Anonyymi
Ymmärrän, jos tahdot rakastella. Kyllähän se kuuluu suhteeseen.
- Anonyymi
Näin minäkin ajattelen. Miksi toista ei saisi haluta ja mitä pahaa tai ahdistavaa on halussa ja intohimossa. Mukavampihan se toki olisi yhdessä...
- Anonyymi
Kait se on sun oma adiasi mitä teet kepilläsi.
- Anonyymi
Inhottavana. Seksuaalista ahdistelua.
- Anonyymi
Tälläistä paskaa tänne palstalle sitten jätetään, ja minun täysin viaton ja suloinen halaus-aloitus poistettiin!
By the way aloittaja, hyi helvetti. En ainakaan haluaisi että joku mulkvisti katsoisi kuvaani ylipäätään saati vemputtaisi sitä katsellessa! - Anonyymi
Ota nyt hyvä tyttö kunnon sauva, millään kepillä mitään tee.
Ellet sitten ole mies, minkä jälkeen aloitus onkin jo koominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014