Pääsykoetuloksien odottajat vol. 1

Anonyymi

Täällä voi keskustella opiskelijavalinnan tuloksista. Mihin hait ja ovatko tulokset jo tulleet?

389

6551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Centria kokkola, tradenomi, päivätoteutus. Todistusvalinnalla pääsin.

      • Anonyymi

        Onnittelut sisäänpääsystä! :)


    • Anonyymi

      Hain ekana Laureaan restonomiksi, toisena Hamk:iin. Hamkiin oon päässyt, Laurean tulokset vielä kestää...

    • Anonyymi

      Tampereen yliopisto kansanterveystiede, hain avoimen väylän kautta. Toinen hakukohde Itä Suomen yliopisto Terveyden edistäminen. Kummastakaan ei ole tuloksia vielä tullut 😑

    • Anonyymi

      Ensihoitajaksi Saimiaan, odottaminen on piinaavaa. Pääsykokeesta jäi hyvä fiilis, mutta riittääkö se.

      • Anonyymi

        Lapin yliopistoon luokanopettajakoulutukseen odotan vastausta pääsykokeesta 😎


      • Anonyymi

        Sosiaalityötä hain lukemaan ympäri Suomen, nyt juuri tuli Lapista hyväksytty, se oli 4. vaihtoehtona eli vielä odotellaan tuloksia josko pääsisin noihin ekoihin vaihtoehtoihin. Avoimen väylän kautta hain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalityötä hain lukemaan ympäri Suomen, nyt juuri tuli Lapista hyväksytty, se oli 4. vaihtoehtona eli vielä odotellaan tuloksia josko pääsisin noihin ekoihin vaihtoehtoihin. Avoimen väylän kautta hain.

        Hei! Millä aineopintojen keskiarvolla pääsit sisään? Itsellä menossa aineopinnot ja ja kahdesta kurssista tullut 3 ja nyt pitäisi tsempata parempia numeroita..


    • Anonyymi

      Hain Kareliaan monimuoto opintoihin sairaanhoitajaksi. Eipä ole mitään kuulunut.

      • Anonyymi

        Minä hain samaan 😊 Ei ole kuulunut tännekkään mitään, mutta eikös niitten tulosten pitänyt tulla viimeistään 28.6, joten toivoa on 😅


      • Anonyymi

        Ja yleensä tuleekin tieto vasta viimeisinä päivinä! PIINAA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hain samaan 😊 Ei ole kuulunut tännekkään mitään, mutta eikös niitten tulosten pitänyt tulla viimeistään 28.6, joten toivoa on 😅

        Tuolta vipusesta kun katsoo niin melkein kaikki muut amk saaneet joitain tuloksia laskettua paitsi karelia☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta vipusesta kun katsoo niin melkein kaikki muut amk saaneet joitain tuloksia laskettua paitsi karelia☹️

        En osaa itse ollenkaan käyttää tuota vipua ! Mitä sieltä näkee ? Haun tilanteen vai ?


    • Anonyymi

      En ole ensikertalainen. Hain bilsaan kaikkialle, koe meni vähän arpoen joten tuskin tulee paikkaa. Sain kuitenki Xamkin sähkötekniikasta paikan todistusvalinnalla.

      • Anonyymi

        Miten meni kun tarkistit mallivastaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni kun tarkistit mallivastaukset

        Ei hyvältä vaikuttanut.


    • Anonyymi

      Xamkiin hain sairaanhoitajaksi. Eiköhän tässä odoteta viimeiseen mahdolliseen päivään sitä tietoa.

      • Anonyymi

        Minulle tuli xamkilta sairaanhoitaja valinta jo.


      • Anonyymi

        Pääsitkö sisään? Mikä toimipiste? Päivä- vai monimuotototeutus?
        Onnea!
        Minulla lukee edelleen vaan kesken.


    • Anonyymi

      Hain Joensuuhun teologiseen. Kolmas varasija tällä hetkellä...harmittaa

      • Anonyymi

        Koska teillä tuli tulokset?


    • Anonyymi

      Kukaan saanut viel amk:n tekniikan alalta tuloksia?

      • Anonyymi

        Nope, minne hait?


      • Anonyymi

        Jamk


      • Anonyymi

        Jamk


      • Anonyymi

        Jamk


      • Anonyymi

        Ei ole vielä Lapin amk:sta tullut ainakaan.


      • Anonyymi

        Rakennustekniikan monimuotoon tuli jo viikko sitten hyväksyntä mutta päiväpuoli (ensisijainen) vielä kesken.


      • Anonyymi

        Savonia täällä! Ei oo tullu vielä tuloksia. Kuumotus x 100

        Paljon saitte omien laskujen mukaan pisteitä? Itellä joku 18


    • Anonyymi

      Kukaan saanut vielä Tampereen yliopiston Journalistiikan ja viestinnän tuloksia? Itsellä ei tänään ainakaan näkynyt, toisaalta onhan tässä vielä parisen viikkoa aikaa odotella.

    • Anonyymi

      Hain psykologiaan ja logopediaan Tampereelle. Varmaan menee vielä pitkään.

    • Anonyymi

      Turkuun hain ammattikorkeeseen opiskelemaan journalismia, ei ole vielä tullut tuloksia 😶

    • Anonyymi

      Maisterihaku Tampereelle, en päässyt sisään tulokset lopullisia.

      • Anonyymi

        Oliko kandi maisteri, vai haitko pelkkään maisterivaiheeseen? Itsellä kandi maisteri, eikä vielä äsken näkynyt mitään.


    • Anonyymi

      Hain maantiedettä Helsinkiin, Turkuun ja Joensuuhun. Kelasin, että kattoisin tulokset kaikki samanana päivänä eli sillon 28.6

    • Anonyymi

      Hain maantiedettä Helsinkiin, Turkuun ja Joensuuhun. Kelasin, että kattoisin kaikki tulokset kaikki samanana päivänä eli sillon 28.6

    • Anonyymi

      Pelkkään maisteriin hain on jo alempi tutkinto. mutta sis en saanut paikkaa.

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään muistikuvaa millä aikataululla viime vuonna/vuosina Helsingin kasvatustieteellisen tulokset ovat tulleet? Helsingin varhaiskasvatuksen opettajien soveltuvuuskoe oli tiistaina (niin kuin ilmeisesti muidenkin hesan kasvatustieteellisten), uskaltaisiko tuloksia odotella jo ensi viikolla vai venyyköhän tulokset viimisille päiville😬

      • Anonyymi

        Todennäköisesti tulokset tulee vasta juhannuksen jälkeen. Yleensä hese on viimeisien julkaisijoiden joukossa.


    • Anonyymi

      Laureaan ja HAMKiin hakenut liiketalouden monimuotototeutukseen. Jos olen oikein käsittänyt, niin ainakin aiemmin on tainnut AMK monimuotototeutusten tulokset yleensä tulla jo hyvissä ajoin etuajassa ennen sitä viimeistä julkistuspäivää? Tulisikohan jo tällä viikolla...

      • Anonyymi

        Ei oo vielä ainakaan savoniaan ja xamkiiin monimuodot tullut


      • Anonyymi

        Xamk rakennustekniikan monimuotoon hyväksyntä tuli jo 7.6. minulle mutta kaverillani lukee vielä kesken. Odottelen vielä päiväpuolen tuloksia koska se oli minulla ensisijainen. Jos sinne pääsen niin sittenhän tilanne voi jonkun monimuotoon hakeneen (esim. sen kaverini) kohdalla ratketa kun minun paikkani monimuodosta siinä tapauksessa vapautuu. Siksi näissä voi kestää kun on monimutkainen kuvio.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Hamkin monimuoto tulisi jo tällä viikolla 😁

    • Anonyymi

      Hain jyväskylään yliopistoon terveystieteitä lukemaan. Melko varma olen , etten pääse. Hakijoita niin paljon ja vain 10 paikkaa jaossa :/

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut tuloksia Lapin yliopiston luokanopen koulutukseen?

    • Anonyymi

      Minne kaikkialle on jo tullut tuloksia? Turhauttaaaaa odottaa todennäköisesti ensi viikkoon, kauhea stressi ja jännitys jatkuvasti päällä ni sydän ehtii pysähtyä ennen tulosten tulemista

    • Anonyymi

      Tänään tuli tieto Turku AMK Medianomi.

    • Anonyymi

      Onkohan Hamkista kukaan saanu vastauksia? Kyllä tässä jännitystä vaan on vaikka pitäisi jaksaa odottaa 😁

      • Anonyymi

        Mä olen. Liikenneala monimuoto ja 9. Varasija. Pettymys.


      • Anonyymi

        No höh, ei kiva 😞 tänne ei tulosta ole tullut edelleenkään.


    • Anonyymi

      Tamkiin hain ja mitää ei kuulu. Vietetään Juhannus rauhallisesti ja ei jännitetä😂

      • Anonyymi

        Toi on teoriassa kyl hyvä ohje 😂


    • Anonyymi

      Tänään sain Turun yliopiston (Rauma) varhaiskasvatuksen opettajan koulutukseen paikan 😊 Onneksi tuli ennen juhannusta, on täs jo hermoiltu! Mut pitkää pinnaa vielä odottaville!

      • Anonyymi

        Onnittelut!!


      • Anonyymi

        Tuliko sinulle sähköpostitse ilmoitus?


      • Anonyymi

        Onnea!


      • Anonyymi

        Kiitos! Vastauksen näin vain opintopolun kautta, eli ei tullut sähköpostia. En tosin tarkistanut roskapostia.
        Heti vastaanotettuani paikan tuli kuitenkin sähköpostivahvistus, että paikka on vastaanotettu 😊


    • Anonyymi

      HUMAK yhteisöpedagoki varasija 6. Nurmijärvi siis :)
      Edellisinä vuosina otettu 50 opiskelijaa, tänä vuonna vain 33. Nyt on kyllä jännät paikat huhhuh

    • Anonyymi

      Onko JAMK - tekniikasta tullut tuloksia ?

      • Anonyymi

        Joo täällä yks joka odottelee. Tänään ysiltä ei ainakaan näkynyt vielä:)


      • Anonyymi

        Eipä näy vieläkään....


    • Anonyymi

      Onko Laureaan pyrkineitä? En oo saanut tuloksia sieltä.

      • Anonyymi

        Joo ei oo tullu.


      • Anonyymi

        ei ole tullut tännekkään Laurean suunnalta mitään. Toivotaan että tulisi ennen juhannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole tullut tännekkään Laurean suunnalta mitään. Toivotaan että tulisi ennen juhannusta.

        Mulla on Laurean restonomi ykkösenä, mutta tuolla Vipusessa lukee, että sinne on valittu 39 opiskelijaa, vaikka aloituspaikkoja 30. Mutta ei mulle oo tullut mitään tulosta sieltä. Mutta olen muuttanut mieltäni, eli menen mieluummin 2. vaihtoehtooni, johon olen saanut paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Laurean restonomi ykkösenä, mutta tuolla Vipusessa lukee, että sinne on valittu 39 opiskelijaa, vaikka aloituspaikkoja 30. Mutta ei mulle oo tullut mitään tulosta sieltä. Mutta olen muuttanut mieltäni, eli menen mieluummin 2. vaihtoehtooni, johon olen saanut paikan.

        Käsittääkseni et pysty valita 2. vaihtoehtoa jos pääset 1. vaihtoehtoosi.


      • Anonyymi

        En pystykään. Mutta luultavasti en pääse Laureaan.


      • Anonyymi

        Olethan katsonut vipusesta syksyn tietoja? Eli tää kevään yhteishaku näkyy siellä syksynä (syksyllä alkava).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan katsonut vipusesta syksyn tietoja? Eli tää kevään yhteishaku näkyy siellä syksynä (syksyllä alkava).

        Juu vaihdoin syksyn kohteeksi. Laurean tuloksia ei tullut tänään, joten joutunee sit odottelemaan ensi viikon puolelle.


    • Anonyymi

      Tässä kohtaa olen Turun valtiotieteellisessä varasijalla 11. Pahoin pelkään että tuolta ei opiskelupaikoille nousta... Harmittaa helvetisti.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut tuloksia Helsingin yliopistosta?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jostain syystä linkki ei toimi täällä foorumilla. Vipunen ei vaadi kirjautumista, kokeillaan tätä kautta:

        https://tinyurl.com/y84773dy


      • Anonyymi

        Mikä toi Vipunen on?


      • Anonyymi

        Vipunen on opetushallinnon tilastopalvelu. En vaan ymmärrä tota tilastoa. Hain Kajaanin AMKiin ja Vipusen tilasto näyttää, että sinne olisi hyväksytty 180 hakijaa, joista 169 on jo ottanut paikan vastaan. Mulla lukee edelleen Opintopolussa jokaisen hakuvaihtoehdon kohdalla, että kesken..? Miten voi olla mahdollista, että melkein kaikki Kajaanin AMKiin hyväksytyt hakijat ovat jo ottaneet paikankin vastaan, vaikka mulla ei edes näy mitään tulosta. Pitäisihän edes varasijan näkyä, vaikka sisään ei olisi päässytkään.


      • Anonyymi

        Onko se 180 koko kiintiö vai todistusvalintakiintiö? Joissain näkyy esim. että aloituspaikkoja 75 ja valittuja 15. Ja silloin siis todistusvalitut on saaneet tiedon ja 60 paikkaa on vielä jakamatta


      • Anonyymi

        Katot varmaan väärää kohtaa. Ne tilastot on lajiteltu koulutuksen aloitusajankohdan mukaan ja kyllä pitävät ihan paikkansa. Jos haluat kattoo nyt syksyllä alkavien koulutusten valintoja, niin vasemmalta valikosta vuosi 2019 ja sitten valitset kohdasta korkeakoulujen hakeneet ja paikan vastaanottaneet kohdasta vuosi 2019 ja syksy. Siellä erikseen yhteishaku ja erillishaku.


      • Anonyymi

        Sosionomissa oli ainakin liian vähän aloituspaikkoja 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipunen on opetushallinnon tilastopalvelu. En vaan ymmärrä tota tilastoa. Hain Kajaanin AMKiin ja Vipusen tilasto näyttää, että sinne olisi hyväksytty 180 hakijaa, joista 169 on jo ottanut paikan vastaan. Mulla lukee edelleen Opintopolussa jokaisen hakuvaihtoehdon kohdalla, että kesken..? Miten voi olla mahdollista, että melkein kaikki Kajaanin AMKiin hyväksytyt hakijat ovat jo ottaneet paikankin vastaan, vaikka mulla ei edes näy mitään tulosta. Pitäisihän edes varasijan näkyä, vaikka sisään ei olisi päässytkään.

        Syynä on varmasti se, että aktot kevään ahkuja, kun pitäis syksyn valintoja ihemetellä. Ite ihmettelin aluksi samaa, mutta tajusin vasta tarkemman tarkastelun jälkeen että avaa molemmat. Eli kato vaan niitä syksyn valintoja :)


    • Anonyymi

      Kellekkään tullut ensihoito amk:sta mitään?

      • Anonyymi

        Noup, pelkäänpä, että saa odottaa ensi viikkoon.


    • Anonyymi

      Voi kun tulis myönteinen tulos, liputtaisin paidanhelma housun päällä.

    • Anonyymi

      Tietojenkäsittelytiede uef julkaisi tänään, tosin se ei ollut mun ykköskohde joten vielä saa jännittää.

    • Anonyymi

      Täällä odotellaan Seamk:n tuloksia Geronomilinjalta. Eivät tulleet tänään. Ensivikolla sitten.

    • Anonyymi

      Kajaanin AMK tradenomilinja sisällä ollaan! Jihuuu!

      • Anonyymi

        Onnea


    • Anonyymi

      Moikkelis,
      Pääsikö kukaan sisälle XAMK:n Tradenomin
      verkko-opintoihin 55 pisteellä ?
      Varasijalle ?

      • Anonyymi

        Mistä pisteet näkee ?


      • Anonyymi

        V: Verkkototetuksen valintaprosessi - 3 op , pistetulos näkyvissä heti suorituksen jälkeen Moodlessa.


      • Anonyymi

        Sisäänpäässeillä yli 60 pistettä, ( maximi oli 70 pistettä. )


    • Anonyymi

      Pääsin Tampereelle Maisteriopintoihin ja otin juuri paikan vastaan!

      • Anonyymi

        Onnea🎓🌹


    • Anonyymi

      Samkiin monimuotoon hain ja pääsin. Tokana oli Tampereen yliopiston hallintotieteet, jonka paikka ny sit peruuntui ennen ku kerkes edes sijoitusta tietää.

      Näkeeköhän sitä sijoitusta enää mistään, kun jo on toisen paikan ottanut vastaan? Olisi ollut ihan kiva tietää kui käteen homma meni.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki koepisteet ja sijoitukset pitäisi tulla 28.6. Opintopolkuun.


    • Anonyymi

      Vaasan Hankenin tulokset tulleet! Sisällä ollaan mutta odotus jatkuu, kun oli vikana vaihtoehtona...

      • Anonyymi

        Onnea


    • Anonyymi

      Mä tuun hulluksi. En kestä oottaa. Mulla on kaikki kohteet Helsingin yliopistosta ja yhtäkään tulosta ei tuu tullu. Minkä hemmetin takia niiden täytyy ootattaa tappiin saakka? Menetän vähäisenkin mielenterveyteni ja opiskelukykyni tässä hommassa. Rentouttavaa juhannusta vaan kaikille...

      • Anonyymi

        Toivottavasti toiveammatissasi ei tarvita paineensietokykyä, jos jo nyt menetät opiskelukykysi?


      • Anonyymi

        No, ei sillä sitten enää oo väliä ;) Ei tarvi huolehtia ammatissa pärjäämisestä kun mullanyt leviää pää ja päätyy eläkeputkeen.


    • Anonyymi

      Hain Ouluun varhaiskasvatuksen opettajaksi. Tulokset ei ole vielä tulleet. Harmittaa kun tiedän soveltuvuuskokeiden menneen penkin alle liiallisen jännittämisen takia.

      • Anonyymi

        Hei mulla on ihan sama fiilis ku hain jyväskylään luokanopeks:( mutta toivottavasti pääset!


    • Anonyymi

      Hain Helsingin yliopistoon Soc&komiin ja valtsikkaan. Ei oo mistään vielä kuulunut mitään.

    • Anonyymi

      Onko joku saanut tietää tradenomin tuloksia(päiväopinnot)?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan monimuotoon ole!


      • Anonyymi

        Haaga-Helian monimuotoon tuli nyt ja pääsin kouluun!


    • Anonyymi

      Tuleeko nää nyt yksitellen sähköpostiin jos on tullut valituksi, tai opintopolkuun näkyviin kun osa hakemistani paikoista ei ole vielä tehnyt valintaa?

      • Anonyymi

        28.6. tulee kooste kaikista sähköpostiin Opintopolusta. Jotkut koulut laittaa valinnan jälkeen itse sähköpostia heti, mutta kaikki ei. Opintopolusta näkee nopeimmin.


    • Anonyymi

      Hei poistuiko täältä se ohje millä olis saattanut nähdä pari päivää etukäteen onko sisällä vai ei.....

      • Anonyymi

        Mikäs mikäs ? Olen tiuhaan seurannut tätä sivustoa enkä kyllä oo semmosta nähnyt enkäö kuullutkaan koskaan


      • Anonyymi

        Muistaakseen se oli just tää keskustelu ku eilen illalla/yöllä oli vielä pitkät ohjeet miten tietokoneella pysty mahdollisesti näkemään ennen julkaisua jos on tullu hyväksytyksi.. Harmi ku en muistanu ottaa ss vaan jätin vaan keskustelun auki.


      • Anonyymi

        Lähdekoodista näkee ja yhden linkin kautta


    • Anonyymi

      No kyllä kiinnoistaisi tietää miten :D

      • Anonyymi

        Joo, täällä myös :P


      • Anonyymi

        Onkohan ihan laillista?


      • Anonyymi

        Ai onko lähdekoodien kattominen laillista? ...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haaga-Helian liiketalouden tradenomi (monimuoto) tulokset oli tullut mulle tunti sitten opintopolkuun ja sähköpostiin. Pääsin sisään.

      • Anonyymi

        Onnea!


    • Anonyymi

      Onko Tampereen tai Jyväskylän yliopistosta tullut vielä tuloksia jostakin alasta?

      • Anonyymi

        Tampereen luokanopen siirtohausta on tullu


      • Anonyymi

        Tampereen yliopiston maisterihaun tuloksia tuli tänään aamulla! Ilmeisesti osaan linjoista tullut jo viime viikolla.


    • Anonyymi

      Mulla katosi parin hakukohteen kohdalta tilanmuutos nyt parin tunnin sisällä. Kumpikin amk insinööri. Voiko tarkoittaa, että tulokset ovat päivittymässä?

      • Anonyymi

        Juu luultavasti päivittymässä.
        Mihin amk:hon hait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu luultavasti päivittymässä.
        Mihin amk:hon hait?

        Oamk, Jamk ja Savonia.


    • Anonyymi

      Onko kellekään tullu vielä Metropoliasta tuloksia?

      • Anonyymi

        Täälläkin vielä odotellaan Metropolian tuloksia. On kyllä kumma, kun pitää näin pitkään odotuttaa.


      • Anonyymi

        Jep on se outoa kun ei voi jo julkaista, ne on kuitenkin varmasti päätetty jo reippaasti ennen juhannusta


    • Anonyymi

      Jyväskylän yliopiston tulokset tullu!

      • Anonyymi

        Mille alalle? Itelle ei ainakaan vielä ollu tullut:(


      • Anonyymi

        Miltä alalta?


      • Anonyymi

        Ei mulla ainakaan terveystieteistä näy kun kesken.


      • Anonyymi

        Biologiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ainakaan terveystieteistä näy kun kesken.

        Mullakin näkyy maisteri opinnot vaan kesken Jyväskylään, terveystieteet


      • Anonyymi

        Pääsin Jyväskylään! Gerontologian maisteri


      • Anonyymi

        Onnea! Ihan mielenkiinnosta, paljonko vaaditaan tuolle linjalle pisteitä?


    • Anonyymi

      Savonian inssi puolelle tullut tuloksia?

    • Anonyymi

      Helsingin valtsikasta on tullut tuloksia :) Pääsin!

      • Anonyymi

        Onko tietoa pisterajoista?


    • Anonyymi

      XAMK monimuoto sähkötekniikkaan kukaan saanu tuloksia? Savonlinna ja Mikkeli.

    • Anonyymi

      Onko UEF julkaissut mitään tuloksia??

      • Anonyymi

        Englannin tulokset on ainakin tullu Joensuusta


      • Anonyymi

        Kauppatieteet tuli perjantaina UEF


    • Anonyymi

      Onko TAMKin sosiaali ja terveysaloilta tullut kellekään vielä mitään? Itellä lukee vieläkin kesken, hain kätilöksi ja sairaanhoitajaksi.

    • Anonyymi

      Eilen luki kakkosvalinnan kohdalla hyväksytty ja ykkösessä valinta kesken. Tänään molemmat lukee kesken.....Eli ilmeisesti tuo kuitenkin tulee pysymään tuo kakkosvaihtoehto nyt vaan odottaa ensimmäistä?

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa sillä f12 toiminnolla tilannetta :)


      • Anonyymi

        Mikä f12 juttu??


      • Anonyymi

        Opintopolkuun-> f12-> päivitä f5-> valitse applications ja ala klikkailemaan nuolia😊


      • Anonyymi

        mitä siellä on?


      • Anonyymi

        ei mulla tapahdu ainakaan mitään.. millä sivulla pitää olla tarkalleen? siis f12 ja sitten f5? voisiko joku selventää tarkemmin kiitos :)


      • Anonyymi

        Kirjaudu omiin hakemuksiin opintopolkuun. Sitten paina f12, f5 ja valitse tuo applications.


      • Anonyymi

        okei se ei ilmeisesti toimi safarilla. kertoisko joku mitä siellä siis on?


      • Anonyymi

        no nyt pääsin tuohon f5 asti ja sivun oikeaan reunaan tuli siansaksaa eli ilmeisesti niitä lähdekoodeja mistä paljon puhutaan.. applications kohtaa en näe missään..?


      • Anonyymi

        Näkyykö missään Network? Jos niin paina sitä, sen jälkeen f5 ja XHR filtteri. Josko sitten näkyisi applications.


      • Anonyymi

        okei nyt löysin tarkat ohjeet jostain vanhasta keskustelusta, ei tosin itselleni auennut mitään uutta tietoa koska pisteeeni näin jo hy:n sivuilta mutta tässäpä nämä jos joku kaipaa:

        "1. Klikkaa oma opintopolku
        2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)
        3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
        4. Päivitä sivu (esim. F5)
        5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)
        6. Klikkaa applications-pyynnöstä
        7. Klikkaa preview
        8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)
        8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)
        9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)
        10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta."

        Toimii itselläni ainakin chromessa, mutta ei safarissa.


      • Anonyymi

        Minulla myös muuttunut nyt monta viikkoa hyväksyttynä ollut 2. sijalla ollut opintopaikka "Kesken"-tilaan. En tajunnut mitään noista F12 ja F5-jutuista mutta voisiko siis tarkoittaa että ensisijaiseen kohteeseen olisin tulossa hyväksytyksi?


      • Anonyymi

        Ohjeet oli erittäin hyvät mutta minulla ei ollut semmoista kohtaa kuin 'pisteet', jotain numerosarjoja vain ja tekstiä mistä en osannut päätellä mitään tuloksiin liittyvää.


      • Anonyymi

        joo sama, pisteitä ei löytyny ja metropolian kohalla lukee edelleen ”KESKEN” joten ei vissiin nää mistään etukäteen?


      • Anonyymi

        Hei, minulla näkyi jonosija ja pisteet kaksi päivää ennenkuin päivittyi Hyväksytty- tilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, minulla näkyi jonosija ja pisteet kaksi päivää ennenkuin päivittyi Hyväksytty- tilaan.

        Näkyikö pisteet miten? En löydä sellaista kohtaa.


    • Anonyymi

      Ihanaa, pääsin 1. varasijalta Samkkiin opiskelemaan liiketaloutta Huittisten monimuotokoulutukseen! Ja onnea kaikille jo paikan saaneille! Tsemppiä vastauksia odottaville🙏

      • Anonyymi

        Onnea :D pääsin 2.varasijalta. Jännä nähä mitkä pisteet tänä vuonna oli miniminä.


    • Anonyymi

      3.varasija muuttunut opiskelija valinta kesken -tilaan. Osaako kukaan sanonut mitä tämä tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Oliko toi varasijan antanu koulu sun eka vaihtoehto? Jos ei, niin se tarkottaa et sut on valittu/sait varasijan korkeemmalta hakukohteelta:)


      • Anonyymi

        Näin se oli! Kiitos vastauksesta! Päivittyi vasta tänään ja korkeammalla oleva haku hyväksyttiin.


    • Anonyymi

      Onko Jyväskylästä vielä mitään tuloksia tullut kenellekkään? JYA/ JAMK?

    • Anonyymi

      Oulun yliopiston tulokset itselle tuli nyt illalla, hyväksytty.
      Onko tietoa, tuleeko kaikille valituille tulokset samaan aikaan?

      • Anonyymi

        Eivät tule. Onnea :)


      • Anonyymi

        Minne hait?


      • Anonyymi

        Biologiaan 😊 kiitos!


    • Anonyymi

      Ei hitsi vieköön vieläkään tuloksia :/ Tampereelta oottelen sekä yhteis- että erillishaun paikkaa.

    • Anonyymi

      Aa nyt tajusin tuon polkuhomman. Vielä ei näy ykköstoiveen kohalla pisteet, sija tai mitään vaan lukee kesken, mutta seurailempa viikon mittaan.. Ainoastaan todistusvalinnassa kun pääsin 2. toiveeseen sisälle niin ne pisteet näkyy nyt

    • Anonyymi

      Pakko kysyä kellähän on menny jotain pieleen koska hain Ouluun yleistä kasvatustiedettä ja kävin tekeen VAKAVA-kokeen joka on sinne valintakokeena. Kuitenki opintopolussa luki että en saanut opiskelupaikkaa koska en osallistunut valintakokeeseen. Laitoin asiasta sitten sähköpostia ja nyt ne on laittanu mut varasijalle 117 eikä lue enää että et saanut opiskelupaikkaa... 😁

      • Anonyymi

        Voiko olla että aluksi tullut virhe ja sitte korjasivat että varasijalla oot :o Mut ilmottaako ne siellä tuolleen vaikka oisit 547. varasijalla o.O


      • Anonyymi

        Jep! Ja vissiin 😁 entiiä kuinka korkeat varasijat ne ilmottaa mutta ei kai tuo sija helpota nyt juuri ollenkaan elämää 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Ja vissiin 😁 entiiä kuinka korkeat varasijat ne ilmottaa mutta ei kai tuo sija helpota nyt juuri ollenkaan elämää 😆

        No eihh :XX Omia tuloksia ootellessa.....


      • Anonyymi

        Virheitä on kyllä liikkeellä. Minä olin ensin varasijalla ja parin päivän päästä pisteet yhtäkkiä nousivat ja olinkin sisällä. Oli tullut virhe tuloksia syötettäessä.


    • Anonyymi

      Kirjoitin Laureaan ja todistusvalinta pisteraja on ollut 27. Mulla on juuri sen verran pisteitä, mutta en ole ensikertalainen...eli varasijalle päädyn siellä. Mutta se ei haittaa, koska nyt saan ottaa paikan 2. hakutoiveesta, jonne haluan todella opiskelemaan!

    • Ylilaudan ja tämän Suoli24-keskustelupalstan kuumotuskejtut eilenkin ahkerassa käytössä, kun Turun Yliopiston Työinformatiikan maisterilinja kauppiksessa näköjään osaa pitää jännityksessä. Kukaan 30:stä hakijasta, joista 15 oli ensisijaiseksi pistänyt sen mä 1/15:n joukossa, ni oo saanut tuloksia, mitä tohon Vipusen Live-Excel-taulukon tietoihin on nojaaminen.

      • Anonyymi

        Mulle tuli Turun kauppiksen laskentatoimen ja rahoituksen maisteriohjelman valintatulos tänään.


    • Anonyymi

      Mun hakutoiveisiin on tehty viimeiset tilanmuutokset eilen klo 13.29. Uskallanko odottaa tälle päivää tuloksia?

      • Anonyymi

        Mulla kans, vitsi kun nää viimeiset päivät on ärsyttäviä :P


      • Anonyymi

        mitenköhän täällä sit ku viimeiset muutokset tehty 18.6 ja näkyy edelleen "kesken"? :D


    • Anonyymi

      Mulla ei ole tehty yhtään mitään 😁

    • Anonyymi

      Jyväskylän tuloksia odotellaan edelleen...

    • Anonyymi

      Onko joku tietoinen jo Laurean tradenomi valinnoista monimuotokoulutukseen???? Ei kestä enää odottaa tietoa 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

      • Anonyymi

        Itsekin odottelen sieltä tietoa, Vipusen perusteella opiskelijavalintoja ei ole vielä tehty. Taitaa mennä sinne perjantaihin asti...


      • Anonyymi

        8.varasija eli ei taida tämä poika päästä.


    • Anonyymi

      Metropolian tekniikan alan päiväopintojen vastausta odottelen.. Muita?

      • Anonyymi

        🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️


      • Anonyymi

        Täällä kans


    • Anonyymi

      Meneeköhän se metropolia ihan sinne 28.pv asti?

      • Anonyymi

        Viime vuonna tuli Metropoliasta vikana päivänä tulokset vasta. :)


    • Anonyymi

      Todistusvalinnassa tulin valituksi, lukee jonosija 17. tuolla koodeissa :P :P Odottelen vielä toisesta ko:sta tuloksia

    • Anonyymi

      Jyväskylän yo terveystieteet tulokset tuli.

      • Anonyymi

        Miten meni?


      • Anonyymi

        Varasija 32😂
        Onneksi pääsin toiseen hakukohteeseen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varasija 32😂
        Onneksi pääsin toiseen hakukohteeseen😊

        Paljonko sait pisteitä? Koejono vai yhteispistejono?


      • Anonyymi

        Oho, onkin puhelin päättänyt omat lukemat. Varasija 30 siis. Koepisteet 72,5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, onkin puhelin päättänyt omat lukemat. Varasija 30 siis. Koepisteet 72,5.

        Ohho, eikö maximi koepisteistä ollut 84? Noin hyvät pisteet sulla ja silti varasijalla 30 😱


    • Anonyymi

      Kokeilin nyt tuota f12 kikkaa, ja tuloksissani lukee : ehdollisesti hyväksyttävissä.

      Eli mitähän mahtaa tarkoittaa??

      Mitähän ehtoja tuolla tarkoitetaan??

      • Anonyymi

        Ei mitään vielä tässä kohtaa, jos tietoja hyväksymisestä ei ole ja hakemuksesi status näyttää KESKEN. Minullakin näytti sitä.


    • Anonyymi

      UEF terveyden edistäminen tullut

    • Anonyymi

      Mulla lukee tossa ehdollisestiHyvaksyttavissa: false, vaikka tulin valituksi 2. hakuun todistusvalinnassa

    • Anonyymi

      JKL liikuntatieteellisen tulokset tulleet.

    • Anonyymi

      Jodelissa joku sano, että oamk sosionomi ois tullu, mut Jodeliin ei voi oikeen aina luottaa. Oisko täällä jollaki lisätietoa asiasta?

      • Anonyymi

        Ei mulle ainakaan ole tullut!!


    • Anonyymi

      HY kielten tietoja tullut tänään.

      • Anonyymi

        mulle ainaki vaa tullu pisteet, eikä niist oikee osaa mitää sanoo


      • Anonyymi

        Eikö sulle tullu silti opintopolkuun mitään muuta tietoo? Mäkin luulin että ois vaan ne pisteet mut opintopolussa sainkin hyväksytty tiedon.


    • Anonyymi

      Onko tullut Turun yliopiston kielten tuloksia?

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista tässä odotella tuloksia. Itsekin ekaa kertaa hakemassa AMK, kun ei vaan ole huvittanut lähtee arpoo kokeiden kanssa... no ei tiedä pääseekö vieläkään, kun vasta varasijalla 13... mutta onnea vaan kaikille hakijoille, jotka sinne pääsee. Itse kuitenkin jatkan hommia normaalisti, pääse sitte tai ei pääse. Olishan se tietty yksi etappi elämässä ^_^

    • Anonyymi

      Ei sitten ilmeisesti vielä tänäänkään tullut niitä tekniikan tuloksia. Odottavan aika on pitkä.

      • Anonyymi

        Mä hain rakennusinssiks Hamkkiin eikä sieltä ainakaan ole tullut vielä tuloksia..


    • Anonyymi

      En jaksa enää odotella tuloksia! Plaah

    • Anonyymi

      Hei ! Haluaisin kysyä , jos saan äkkiä kielteisiä päätöksiä valitettuista AMK -sta , milloin minulle sitä lähetetään ? 28 kesäkuuta ? Mitkä päätöksiä lähetetään etukäteen ?Ovatko ne myönteisiä vain ?Valitettavasti minulla ei ole oma opintopolku sivua ., ja en pysty tiedustelemaan .tietoa itsestäni . Olen ulkomaalta . Kiitos .

      • Anonyymi

        28. kesäkuuta tulevat kaikki päätökset ja saat sähköpostiisi koepisteesi kaikista kokeista ja valintatiedot/varasijat. Sitä ennen voi tulla sekä valintapäätöksiä että hylkäyksiä. Ei tarkoita vielä mitään jos et ole vielä saanut tuloksia. Voi silti käydä miten vain.


    • Anonyymi

      Mitä toi jonosija tarkoittaa tuolla lähdekoodissa? Olin aiemmin varasijalla 10 ja jonosija tuolloin 36, nyt varasijalla 4 ja jonosija 42

    • Anonyymi

      Mistä te muut revitte noita jonosijoja ja pisteitä? Mä en vaan löydä noita sieltä lähdekoodista vaikka kuinka etsin.

    • Anonyymi

      onko totta että jos lähdekoodia urkkii niin siitä tulisi automaattisesti kielteinen päätös..?

      • Anonyymi

        No ei todellakaan. Se on jokaisen oikeus.


      • Anonyymi

        🤣😂🤣


    • Anonyymi

      No niitä on urkittu ilmeisesti monta vuotta eikä kertaakaan tähän ole tietääkseni otettu kantaa. Kyllä siitä ilmoitettais jos se näin menisi.

    • Anonyymi

      Hain XAMK Mikkeliin, tradenomi ja tietojenkäsittely. Tällä hetkellä harmittavasti olen varasijalla 23 (hakijoita 190) ja tämä oli 1. hakukohteenani.
      Viime vuosina tuolla on ollut aloituspaikkoja 20 mutta ovat kuitenkin kaikenkaikkiaan ottaneet 27.
      Onko muuten 20 varasijoilta mitenkään mahkuja päästä sisään?
      Päivittyykö tuo opintopolku-sivusto päivittäin?

      • Anonyymi

        Kaikki on vielä mahdollista, älä heitä kirvestä kaivoon :)
        Pitäisi päivittäin päivittyä sitä mukaa, kun porukka vastaanottaa paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vielä mahdollista, älä heitä kirvestä kaivoon :)
        Pitäisi päivittäin päivittyä sitä mukaa, kun porukka vastaanottaa paikkoja.

        Juu, tottakai toivon parasta. Pitää katsoa huomenna onko opintopolku varasija muuttunut yhtään.


      • Anonyymi

        Ei oo ainakaan vielä päivittyny tuo varasija yhtään paremmaksi.


      • Anonyymi

        Nyt ei oo enää numeroa siellä joten en taida päästä kouluun :(


    • Anonyymi

      Nyt 2. vaihtoehto päivittynyt takaisin "hyväksytty, odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia" kun eilen se vaihtui "kesken"-tilaan. Silti ykkösvaihtoehto edelleen kesken.

      • Anonyymi

        Mulla kävi täsmälleen samoin kun sulle, tuli takaisin tähän samaan "hyväksytty, odottaa..." tilaan vaikka ylempi edelleen kesken! Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kävi täsmälleen samoin kun sulle, tuli takaisin tähän samaan "hyväksytty, odottaa..." tilaan vaikka ylempi edelleen kesken! Outoa.

        Aijaa, kiva etten ole ainoa. Noh, huomenna on taas uusi päivä. Pian kaikki selviää. Puuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, kiva etten ole ainoa. Noh, huomenna on taas uusi päivä. Pian kaikki selviää. Puuh.

        Pelkään vaan että tarkistuksessa oli virhe ja menetinkin ylemmän paikan...


    • Anonyymi

      Onko Diakin tuloksia tullut.

      • Anonyymi

        Diak /Pieksämäki/sosionomi ei oo tullut vielä mitään tietoa . ...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin se hiton metropolia julkasee edes jotain?

    • Anonyymi

      Joensuuhun erityisluokanope ja erityisope kutsuu!!! Olen niiiiin onnellinen ❤️

    • Anonyymi

      Voisko Lahti kutsua mua jo? Suomen Chicago panttaa tuloksia..

    • Anonyymi

      UEF maantiede ja ympäristöpolitiikka kutsuu:// Ei sitte Helsinki ja Turku

      • Anonyymi

        Vähän myöhässä nyt lähetän vastauksen, mutta hain itsekin Helsinkiin, Turkuun ja Uefiin ja olisin uefiin päässyt mutta en ottanut paikkaa vastaan koska mieluummin Helsinkiin haluan :D


    • Anonyymi

      Aalto-yliopistokin on saanut laiteltua jo kaupusteluopin opiskelijavalinnan koepistejonon lopullisia valintatuloksia Opintopolkuun.

    • Anonyymi

      Helsingin yliopistosta tuli eilen myöntävä päätös. ^^ Hain vain yhdelle linjalle ja sinne pääsin.

    • Anonyymi

      Tekniikan tulokset oli aamulla ilmestyny. Läpi pääsin ykkösvaihtoehtoon. Muissa lukee peruuntunut.. Eli niihin en päässy?

      • Anonyymi

        Alimmat hakukohteet peruuntuvat automaattisesta, jos ylempi hakukohde hyväksytään. Näin pystyt siis tulla valituksi vain yhteen kohteeseen.


      • Anonyymi

        Minne on tullut tekniikan tulokset? Itsekin odottelen!


      • Anonyymi

        Minua kanssa kiinnostaisi minne on tullu tekniikan tulokset?


      • Anonyymi

        Mulle ei ainakaan vielä ole Metropoliasta tullut tekniikan tuloksia. Voisi nyt jo laittaa ne.


      • Anonyymi

        Ei Xamkistakaan ole tullut tekniikan tuloksia


      • Anonyymi

        Centriasta tuli tulokset.


    • Anonyymi

      VAKAVA-kokeen pisteiden ilmoittaminen on ihan takasuolesta. Ainakin Helsingin rooli.
      Yhä vieläkään ei Helsingin yliopiston (kenties takapajuisin tiedekunta) ole saanut laitettua hakijoiden katsottavaksi, mitkä ovat olleet hänen henkilökohtaiset pisteensä VAKAVA-kokeesta.
      Kyvytöntä touhua! Varmaankaan juuri sillä alalla eivät Hesassa vielä ole oppineet tietokoneen käyttöä edes ihan yksinkertaisten numerotietojen syöttöön.

      Ristiriitaista on se että saman Vakava-kokeen pistemäärät ovat olleet jo viikonkin ajan tietokoneistettuna joissakin maaseutupaikoissa. Oulun yliopisto oli hopa saanut jonkin sotkun aikaan niissä.
      Ihan niin kuin kasvatustiede sekä Oulussa että Helsingissä olisikin kädetön ja kykenemätön kirjoittamaan numerot, ainakaan oikein. Voi olla maantietellisesti laajempikin kasvatustieteilijöiden ongelma. Kasvatusala sössii koenumerot, ei kykene Heasssa edes ilmoittamaan niitä.

      Kun Vakava kerran on valtakunnallinen koe, niin outoa ja järkyttävää on joutua huomaamaan että sen tulokset ei sitten toimi valtakunnallisesti, vaan Hesalle on ylipäänsäkin jätetty mahdollisuus sössiä asia jättämällä jotakin numeroita Hesan laitettaviksi.

    • Anonyymi

      HAMKin tradenomi monimuodosta tuli hyväksyntä, mutta odotan vielä ykköshakukohteeni eli Laurean tradenomi monimuodon tuloksia. Vitsi mikä helpotus kun tietää nyt, että ainakin sinne HAMKiin pääsen! Ei haittaa enää niin vaikka Laurean tuloksia pitäis odottaa perjantaihin asti.

      • Anonyymi

        Osanottoni jos Laureaan joudut. Orjatyötä yrityksille ja joka käänteessä raportteja välillä mistäkin ilman kunnollista teoriaa.


      • Anonyymi

        Komppaan edellistä näin vastavalmistuneena Laureasta. Toivottavasti päädyt HAMKiin!


      • Anonyymi

        Jaa, no, hyvä sitten että en Laureaan päässyt, jos se sellainen paikka on :D Aloin tossa itsekin miettiä, että ehkä kuitenkin HAMK olisi se mieleisempi vaihtoehto. Eli oikein hyvä näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan edellistä näin vastavalmistuneena Laureasta. Toivottavasti päädyt HAMKiin!

        Koskeeko nämä kommentit liiketaloutta vai kaikkia koulutuksia? Itse oisin Laureaan 1. varasijalla. Ja haluaisin kyllä päästä sinne.


    • Anonyymi

      Onko kenellekään tullut vielä saimiasta tietoa? Opintopolkuun ei pääse tällä hetkellä op tunnuksilla kirjautumaan :)

    • Anonyymi

      Joutuukohan odottamaan haaga-helian liiketalouden päivätoteutusta perjantaihin asti?

    • Anonyymi

      Kuten aiemmin mainitsin olen siis 23. varasijalla Xamkissa, onko siis niin että 20-27 paikkaa jotka täytetään ovat jo varattuna? Vai onko tuo siis niin että edelläni olevat ihmiset vain sijoittuivat paremmin kokeessa tai omistavat paremman todistuksen?
      Onko edes realistista saada enää paikkaa tuolta? Kiitokset vastauksista jos joku voi autella.

      • Anonyymi

        Riippuu ihan hakukohteen suosiosta, mutta varasijalta voi vielä päästä opiskelemaan, jos ensin paikan saaneet peruvat. Aina jotkut niitä paikkoja peruvat, esimerkiksi pääsevät korkeamman sijan paikkaan sittenkin. Itsellä nousi varasija jostain sijalta 45----> sijalle 19 muutama vuosi takaperin. Jos alkuperäinen varasijani olisi ollut jotain 20 niin olisin siis päässyt opiskelemaan. Ei siis ole mahdotonta, että pääsisit sittenkin. Kinkkinen tilanne, toivottavasti lista lyhenisi ja tulisit valituksi!


      • Anonyymi

        Nuo avoinna olevat paikat on alustavasti täytetty eli jos joku hyväksytty ei pysty tai halua ottaa paikkaa vastaan niin paikkaa tarjotaan aina ensimmäiselle varasijalle olevalle. Siihen en osaa kommentoida, kuinka hyvät mahdollisuudet on nousta 23.sijalta sisään.


    • Anonyymi

      Hei, kiitokset vastauksista. Voi olla että edelläni on siis henkilöitä joilla ei ollut 1. hakusijalla tämä paikka? Eikö? tuurilla voisin ehkäpä päästä, mutta taitaa mennä lähelle heinäkuun loppua että ratkeaa. Pitäskö ton vielä päivittyä tällä viikolla?

      • Anonyymi

        Se päivittyy sitä mukaa, kun ihmiset joko ottavat opiskelupaikan vastaan tai hylkäävät sen. Minulla oli kyseessä tosi suosittu opiskelupaikka Helsingissä, mutta silti jono liikkui valtavaa vauhtia alussa. Jospa tuo Xamk pienenä opiskelupaikkana ei olisi niin houkutteleva, ja ihmiset peruisivat todennäköisemmin. ;) Sormet ristissä puolestasi, tule kertomaan meille sitten miten kävi. <3 Itse en ole vielä omasta hakukohteestani kuullut mittään. Jännittää tuhottomasti.


      • Anonyymi

        Juu, jonotilanne voi hyvinkin muuttua jos edelläsi on paljon sellaisia henkilöitä joilla paikka ei ole ykkönen ja pääsevät ylempänä olevaan hakukohteeseen :) toivotaan parasta!


    • Anonyymi

      Koko ajan päivittelen tuota koodipolkua jos tulis tietoa.. xD

      • Anonyymi

        Ku joku meinas että kahta päivää aiemmin näkyny koodeissa pisteet ennen ku lukeny hyväksytty


    • Anonyymi

      LAMK Tieto- ja viestintätekniikka, monimuoto, verkkototeutus, 32,5 pistettä, pääsin sisään

      • Anonyymi

        Onnea :)


      • Anonyymi

        Onnea! Tippuiskohan muotsikankin tulokset tänään..


    • Anonyymi

      siis onko nyt vaan niin vaikea saada niitä tuloksia sinne opintopolkuun, oon hakenut viiteen eri korkeakouluun ja kaikissa lukee "valinta kesken"...
      Tulokset tulee varmaan 28.6 klo 23.59 :D

      • Anonyymi

        On, on se niiin vaikeata.
        Korkeakouluissa usein päästetään osaamattomat tekemään numerotyötä.


    • Anonyymi

      Okl:sta tulokset tulleet!

      • Anonyymi

        Mistä okl:stä?


      • Anonyymi

        Mulla näkyi Helsingin ja Joensuun lo-koulutuksen tulokset, Tampere ei vielä.


    • Anonyymi

      Oletteko saaneet aina s-postia, kun paikkatilanne on päivittynyt? Mulle tuli nimittäin s-postia samaan aikaan kun HY:n tilanne päivittyi, ja pohdin nyt että käynkö turhaan päivittelemässä opintopolkua jos koulut lähettävät myös erillisen meilin asiasta.

      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaisi tämän vastaus. Jos tietäisi, että tulee sähköpostia niin ei tarvitsisi vähän väliä käydä Opintopolussa vilkuilemassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tämän vastaus. Jos tietäisi, että tulee sähköpostia niin ei tarvitsisi vähän väliä käydä Opintopolussa vilkuilemassa. :D

        Mulle ei tullut sähköpostia hyväksymisestä laisinkaan. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei tullut sähköpostia hyväksymisestä laisinkaan. T

        Just, pitänee siis jatkaa opintopolun kanssa tuskastelua! :D


    • Anonyymi

      Savonian tekniikan tuloksia tullut tänään, entäs muut savonian??

    • Anonyymi

      Lapin amk:sta tuli tänään hyväksytty, mutta se ei paljon auta kun minut on jo hyväksytty ylempään hakutoiveeseen. Todistusvalinnalla sain sen paikan Lapin amk:sta.

      • Anonyymi

        Mihin hait Lapin AMKissa? Itse 3 varasijalla monimuoto rakennus- ja yhdyskuntatekniikan insinööriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hait Lapin AMKissa? Itse 3 varasijalla monimuoto rakennus- ja yhdyskuntatekniikan insinööriksi.

        Hain restonomiksi päiväopintoina. Se oli mun viimeinen vaihtoehto, joten vaikka olisin päässyt, niin ylempien hakutoiveiden hyväksyntä perui tuon Lapin amk:n. Mutta Rovaniemi on kiva kaupunki ja tsemppiä että pääsisit sisään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hait Lapin AMKissa? Itse 3 varasijalla monimuoto rakennus- ja yhdyskuntatekniikan insinööriksi.

        Itse oon varasijalla 11. päiväopintoihin. Onkohan mitään mahdollisuutta päästä sisään?


    • Anonyymi

      Onko muille odottajille käynyt niin, että kokeen jälkeen ja pari viikkoa takaperin oli vielä hyvä ja luottavainen fiilis opiskelupaikan suhteen, mutta nyt, kun tuloksia ei näy ja deadline lähestyy niin päähän hiipii ajatus ”odotanko tässä turhaan vaan pettymystä, kun paikka jäi saamatta?”

      • Anonyymi

        En tiedä miksi olin aluksi niin luottavainen että paikka aukeaa, vaikka vain 6 aiemman koulutuksen omavaa otetaan sisään. Järjellä ajateltuna varasija todennäköisempi kun en ole mikään neropatti varmastikaan ollut ainakaan matikan osiossa pääsykokeissa..


      • Anonyymi

        Kyllä! Pääsykokeet menivät ihan mukavasti, mutta nyt on kuitenkin iskenyt epäilys ja epätoivo. Ihan jo senkin puolesta että jos hyvistä fiiliksistä huolimatta rahkeet ei riittäneet ja paikka jää saamatta niin miten pystyn ensi vuonna parantamaan. .


    • Anonyymi

      Metropolian YAMK tuloksia ei kuulu eikä näy, plääh... tosin opiskelin myös AMK-tutkinnon Metropoliassa ja jos tenttitulokset luvattiin johonkin tiettyyn päivään mennessä, niin ne tulivat viimeisenä päivänä illalla klo 22-23 aikaan 😅 joten eipä nyt yllätä... kuumottavaa! Itsellä sama fiilis, että pääsykokeen jälkeen oli hyvä ja luottavainen olo, mutta nyt alkaa jo epäilyttämään. Ehken haluakkaan perjantaina nähdä niitä tuloksia 😂

    • Anonyymi

      Onko Jyväskylän luokanopen ja yleisen kasvatustieteen valinnat julkaistu? Op:n tunnarit ei toimi..!

      • Anonyymi

        Ei oo ainakaan luokanope 😫


    • Anonyymi

      Jaa a, taitaa jäädä perjantaille Diakin tulokset. Miten tää odottaminen onkin näin tuskastuttavaa... Opintopolussa lukee vain että opiskelijavalinnat kesken.

    • Anonyymi

      Voi hitsi, nyt olen 1. varasijalla kouluun jonka olin pannut ykköseksi, mutta menisin mieluummin 2. vaihtoehtoon, mutta en voi ottaa 2. paikkaa vastaan ennen 28.6.

      Pitäisi miettiä tarkkaan vaihtoehtoja ennen kuin täyttää lomakkeen...

      • Anonyymi

        Sama :(


    • Anonyymi

      Oon varasijalla 10 Hamkiin sairaanhoitajaksi. Kuinka suuri todennäköisyys että pääsen opiskelemaan vai haaveillenko turhaan :(

      • Anonyymi

        On mahikset vielä. Itse aikoinaan pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi varasijalta 10 :)


      • Anonyymi

        Uskoisin, että mahdollisuuksia on. Hamk ei kuitenkaan ole ensisijainen hakupaikka kovinkaan monelle.


    • Anonyymi

      Mulla kaikki hakukohteet kesken, vaikka pariin vikaan vaihtoehoon on jo tuloksia lähetetty? Tarkottaako et mahikset päästä ylempiin toiveisiin

      • Anonyymi

        oon miettiny samaa..


    • Anonyymi

      Onko Vamkists tullut vielä mitään??

      • Anonyymi

        Ainakin tietojenkäsittelyn tulokset tulleet.


    • Anonyymi

      Savoniaan tekniikan puolelle tulokset tullut! Pääsin 1 valintaan sisään :)

    • Anonyymi

      Oon Turun historiaan varasijalla 7, onkohan mitään mahdollisuuksia päästä sisään :D

    • Anonyymi

      Hain Hamkiin agrologi linjalle ja nyt näyttää opintopolku, että olisin varasijalla 25. 🤔 Onkohan sinne ollut lukion puolelta paljon hakijoita, kun mielestäni pääsykokeissa ei ollut 60 ihmistä enenpää. Opintopolku näyttää kuitenkin vielä, että opiskelija valinta kesken. Ja olen ensikertalainen hakija korkeakouluun.

      • Anonyymi

        Vipunen.fi sieltä näkee paljonko on ollut Hamkiin hakijoita. Toki sieltä näkee muutkin ammattikorkeakoulut.


      • Anonyymi

        Kiitos, sivut löytyi hyvin. 👍 Peukkuja nyt sitten itsekullekkin varasijalla oleville, kun huomenna näkee pisteet ja sen jälkeen pääseekin jännittämään. 😁


    • Anonyymi

      Joko OKL tulokset tulleet muualle kuin Helsinkiin ja Joensuuhun?

    • Anonyymi

      Hoitotieteen tulokset Tampereelle? ovatko tulleet?

      • Anonyymi

        kansanterveystiede Tampereelle ei ole ainakaan tullut vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kansanterveystiede Tampereelle ei ole ainakaan tullut vielä

        Tampereelta puuttuu myös hallintotieteet


      • Anonyymi

        Onks tullu tietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kansanterveystiede Tampereelle ei ole ainakaan tullut vielä

        täällä odotellaan myös kansanterveystiedettä :)


    • Anonyymi

      Seamk/ fysioterapia? Onko kenellekkään tullut tietoja?

      • Anonyymi

        Mä odottelen geronomi tuloksia Seamk:ta, ei oo näkyny........ varmasti on valinnat jo tehty.


    • Anonyymi

      Mulle tullut Laurean sosionomi tulokset opintopolkuun. En päässyt.

      • Anonyymi

        hei,
        tuliko ilmoitus sähköpostiin vai huomasitko Opintopolusta?


      • Anonyymi

        Opintopolussa.


    • Anonyymi

      Hei! Alemmat hakutoiveethan peruuntuvat, jos saa opiskelupaikan ylemmästä kohteesta. Kysyisinkin onko mahdollista tietää miten olisi alempaan kohteeseen sijoittunut? Hain toisena vaihtoehtona Laureaan sosionomi koulutukseen ja valintakokeista jäi outo fillis. Olisi mukava tietää miten sujuivat.

      • Anonyymi

        Saat varmasti tietää soittamalla Laurean hakutoimistoon. Onnea opiskelupaikasta :)


      • Anonyymi

        Viimestään pe saat kirjeen jossa saat tietää kaikki sun pisteet ia olisitko päässyt.


      • Anonyymi

        Kiitos viesteistä 21:20 ja 21:35! Odottelen perjantaihin :)


      • Anonyymi

        Tuolla ylempänä on ohjeet miten katsoa koodin kautta pisteet. Eli ainakin itselläni näkyy Laurean pääsykokeen pisteet koodissa nyt, kun omat tulokset ovat opintopolkuun tulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ylempänä on ohjeet miten katsoa koodin kautta pisteet. Eli ainakin itselläni näkyy Laurean pääsykokeen pisteet koodissa nyt, kun omat tulokset ovat opintopolkuun tulleet.

        Hei pääsitkö opiskelemaan Laureaan ja jos niin millä pisteillä? ☺ Itse hain sosionomin verkko-opintoihin, pisteitä 48, en päässyt.


    • Anonyymi

      Sain 21 pistettä H:gin politiikan ja viestinnän maisterihaussa, onko mitään toiveita päästä sisälle..?

    • Anonyymi

      Hain Hamkkiin opiskelemaan rakennus- ja yhdyskuntatekniikan insinööriksi ja pääsin sisään! :) Mistä ne pisteet saa tietää?

      • Anonyymi

        Koulu lähetti väliaikatietoja.


    • Anonyymi

      Spekuloinnit käynnissä; hain paikkaan jossa luki, ettei heillä oöe varasijamenettelyä, vaan otetaan opiskelijoita sen verran, että oletuksena on muutaman peruminen.

      Voisiko kuitenkin olla niin, että he jotka ovat olleet korkeimmilla pisteillä, ovat hyväksytyt-merkinmän saaneet aikaisemmin ja koulu on odottanut jos jotkut peruvatkin, ja ilmoittavat vasta sitten muille, jotka ovat ns.jonossa ? Eli me jotka ei olla saatu mitään tietoja, ei todennäköisesti päästä sisään?
      En kyllä yhtään tiedä oman alani hakijoista, että ovatko saaneet ilmoituksia....

      • Anonyymi

        Onpa hassu menettely. Meiltä taas kyseltiin tarkkaan että onko tullut pääsykoekutsuja ylempiin hakukohteisiin, jotta alemmat hakukohteet osaavat varata oikean määrän varasijoja. Mutta kysele ihmeessä muilta alasi hakijoilta onko tuloksia tullut, en nimittäin tiedä miten muutenkaan koulusi asian järjestäisi. Tai sitten he tarjoavat paikkaa kerralla myös muutamalle ylimääräiselle tyypille silläkin riskillä että kurssille tulee sitten muutama ylimääräinen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hassu menettely. Meiltä taas kyseltiin tarkkaan että onko tullut pääsykoekutsuja ylempiin hakukohteisiin, jotta alemmat hakukohteet osaavat varata oikean määrän varasijoja. Mutta kysele ihmeessä muilta alasi hakijoilta onko tuloksia tullut, en nimittäin tiedä miten muutenkaan koulusi asian järjestäisi. Tai sitten he tarjoavat paikkaa kerralla myös muutamalle ylimääräiselle tyypille silläkin riskillä että kurssille tulee sitten muutama ylimääräinen tyyppi.

        Veikkaisin jälkimmäistä. Kuitenkin monella hyväksytyllä voi mennä yli sen 28.päivän ennen kuin vahvistaa opiskelupaikkansa, ja kaikille on pakko ilmoittaa tuloksista 28.pvä.


    • Anonyymi

      Pääsin xamk rakennustekniikkaan! En ole edes ensikertalainen.

    • Anonyymi

      DIAK Pieksämäki vastaus opintopolun omilla sivuilla. Sisällä ollaan!!

    • Anonyymi

      Laurean IT-tradenomi Mnimuoto tulokset tulleet ja sisällä ollaan!!!
      Hiukanko mahtava fiilis!

    • Anonyymi

      Nyt tuli jamkista tulokset!

    • Anonyymi

      Aloimpa tuossa miettimään että onko kouluun päässeet myös nuo lähdekoodien urkkijat?

      Itse kävin katsomassa ja tänään tuli tieto, etten päässyt.
      Höh. Harmittaa ihan pirusti!

      • Anonyymi

        Sama homma täällä. Et ole ainoa. Pettymys on suuri. :(


      • Anonyymi

        Urkin koodia ja pääsin kouluihin.


      • Anonyymi

        Urkin ja pääsin.


    • Anonyymi

      Tänään tuli tulokset, pääsin toiseen vaihtoehtoon, Kotkaan opiskelemaan Logistiikkainsinööriksi, mutta ensimmäinen vaihtoehto oli Jyväskylään ja olen siellä 10. varasijalla, onko mitään mahdollisuutta päästä Jkl?

    • Anonyymi

      Metropoliasta tullut tuloksia!

      • Anonyymi

        Minkä alan?


      • Anonyymi

        Medianomi/visuaalinen viestintä ainakin


      • Anonyymi

        Tekniikan tulokset tullu myös. Ainaki rakennusmestari


      • Anonyymi

        Tekniikan oli ainaki tullu!


    • Anonyymi

      Oamk sähköinssin tulokset tuli!

    • Anonyymi

      Oamk, Rakennus-ja yhdyskuntatekniikka, monimuoto, 2. Varasija -. -

    • Anonyymi

      Turku amk tulokset tullut!

    • Anonyymi

      Jamk kuntoutuksen ohjaaja hyväksytty!

    • Anonyymi

      Moi,

      Osaako joku teistä selittää, että miten voi olla mahdollista, että oon varasijalla 61. ja siis kävin kyseisen alan pääsykokeissa, sitten oon varasijalla 47. toisella alalla ja en ees mennyt tän alan pääsykokeisiin? Ja molemmissa on suunnilleen sama sisäänpääsijöiden määrä (40/1000) ja pääsykokeisiin kutsuttujen määrä. Ja kummassakaan ei tullut miinuspisteitä. Ei vaan pysty tajuumaan :D

      • Anonyymi

        Itse olen varasijalla 41 oamk rakennu- ja yhdyskuntatekniikkaan monimuotolinjalle. Vipu näyttää että 17 opiskelijaa on hyväksytty ja 5 on ottanut paikan vastaan. Paikkoja yhteensä 42. Onkohan mitään mahiksia päästä?


      • Anonyymi

        Mä en siis näistä tiiä yhtään, mut toivottavasti sulla onnaa!

        Ihmettelen vaan itekseni et miten toi voi olla mahollista et suunnilleen sama et pääsee sisään ja pääsykokeissa olijoiden määrä ja kummassakaan ei miinuspisteitä, mutta silti korkeemmalla varasijalla tossa minkä pääsykokeissa olin :D ja hauskinta tässä se et ku vertasin omaa tekemistä muiden tekemisiin esim haastatteluissa ja liikunnallisissa osioissa ni luulin olleeni parhaiden joukossa hah. Kirjallisissa sama, tiiän ihan 100% varmuudella et vastasin oikein ainakin yli puoliin (ja miinuspisteitä ei tosiaan tullut) niin ihmettelen vaan suuresti :D noh jokatapauksessa onnea niille ketä pääsi kouluihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen varasijalla 41 oamk rakennu- ja yhdyskuntatekniikkaan monimuotolinjalle. Vipu näyttää että 17 opiskelijaa on hyväksytty ja 5 on ottanut paikan vastaan. Paikkoja yhteensä 42. Onkohan mitään mahiksia päästä?

        Siis mistä näet tuon että montako on hyväksytty ja moniko on ottanut paikan vastaan?


      • Anonyymi

        Vipunen.fi, aukeaa excel-taulukko, jossa tosi paljon tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen varasijalla 41 oamk rakennu- ja yhdyskuntatekniikkaan monimuotolinjalle. Vipu näyttää että 17 opiskelijaa on hyväksytty ja 5 on ottanut paikan vastaan. Paikkoja yhteensä 42. Onkohan mitään mahiksia päästä?

        Mulla lukee samaan paikkaan, että peruuntunut aloituspaikat täynnä. :(


      • Anonyymi

        Sulla lukee siinä noin silloin kun olet pääsyt ylempään halutoiveeseen.


      • Anonyymi

        Se oli kyllä mun ylin hakutouve...?


    • Anonyymi

      Piinaavaa tämä varasijalla odottaminen, varsinkin kun ei ole ensikertalainen :P

    • Anonyymi

      Hakemukseni on hylätty, hakemuksen tilaa muutettu viimeksi 20.5.
      Pääsykoe oli 29.5. Nyt en ymmärrä.
      Mitä mieltä te muut olette? Onko tässä tapahtunu jokin virhe?

      • Anonyymi

        Aika oudolta kuulostaa kyllä :O


      • Anonyymi

        En minäkään ymmärrä. Tulee mieleen, olisitko mitenkään mahdollisesti voinut unohtaa jotain tärkeää liitettä hakemuksesta tms? Tai sitten virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä. Tulee mieleen, olisitko mitenkään mahdollisesti voinut unohtaa jotain tärkeää liitettä hakemuksesta tms? Tai sitten virhe.

        Ainakin omalta osalta olen kaikki liitteet laittanut ja varmasti olen laittanut, myös pääsykoe papereihinkin nimet, joten en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Haaga-Helia ja Metropolia monimuoto Tradenomi tulokset tulleet.

    • Anonyymi

      Sain Tekniikan valintakokeesta 32 pistettä ja pääsin opiskelemaan Tieto- ja viestintätekniikkaa Turkuun. Yllättävän alhainen pisteraja oli: 14,5

    • Anonyymi

      Täällä mietin nyt, että kiinnostaako agrologi vai restonomi enemmän....restonomi olisi Espoon Laureassa, ja oon sinne tod.näk. pääsemässä ja agrologiin olen hyväksytty. Mulla olisi mahdollisuus valita, kumpaan haluan. Agrologi koulutus olisi pienessä kylässä, kun taas Laurea keskellä pk-seutua. Että jos haluaa nauttia mahd.opiskelijaelämästä ja pääkaupunkiseudun menoista niin valitako sitten tuo Laurea? Nimim. valinnan vaikeus

    • Anonyymi

      Peruuntunut, aloituspaikat täynnä tarkottaa että paremmin menestyneet hakijat ovat ottaneet jo paikan vastaan eikä tilaa ole. Minulla sama homma, luki noin vaikka ensisijainen haku oli.

      Ja sitte tuosta toisesta jutusta tuli mieleen (anonyymi 27.6.2019 15:12) että oletko saanu tarpeeks pisteitä? Minulla luki että alin hyväksytty valintakoepistemäärä on 30, muuten tulos hylätään. Ainakin se on syy hylkäämiseen...

    • Anonyymi

      Mitähän tarkoittaa, kun TAMKiin on biotuotteessa paikkoja 32 ja 29 valittu, mikset kaikkia paikkoja täytetä?

      • Anonyymi

        Jos katsot vipusesta, se johtuu siitä, että osa valituista on perunut/päässyt ylempään hakutoiveeseen.


    • Anonyymi

      Turun AMKTurun ammattikorkeakoulu, Kupittaan kampus Sairaanhoitaja (AMK), verkko-opinnot, sinne pääsin.
      Facebook soteli lukupiirissä keskustelualku tehty, jos haluat liittyä keskustelemaan, mahdollinen WhatsApp ryhmä myös tehtäisiin?

    • Anonyymi

      Metropolian talotekniikan monimuotoon pääsin. :) (oli ainut vaihtoehto omassa haussa, eli kaikki yhden kortin varassa). Ei-ensikertalaisena, joten huh...kesti jännitys pitkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millä perusteella tuo vipunen päivittyy? Omaan koulutusohjelmaan ei ole tullut päivityksiä opiskelupaikan vastaanottaneista.

      • Anonyymi

        Pitäiskö syksyn hausta käynnistää uusi keskustelu? Minä hain Haaga-Heliaan matkailuun, ja kielten ja liiketoiminnan tradenomiksi...en nyt muista ihan tarkaan tuota tutkinnon nimeä, mutta jotain ton tyyppistä se oli. Vipusen mukaan tuohon tradenomi koulutukseen oli useempi sata hakijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö syksyn hausta käynnistää uusi keskustelu? Minä hain Haaga-Heliaan matkailuun, ja kielten ja liiketoiminnan tradenomiksi...en nyt muista ihan tarkaan tuota tutkinnon nimeä, mutta jotain ton tyyppistä se oli. Vipusen mukaan tuohon tradenomi koulutukseen oli useempi sata hakijaa.

        Mistä katsoit Vipusesta syksyn 2019 hakijoiden määrät?

        Tuleekohan kaikista amkeista todistusvalinnan tulokset 17.10.? Ainakin Turusta tulee aikaisintaan silloin, joku toinenkin amk julkaisee silloin, en nyt muista, että mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä katsoit Vipusesta syksyn 2019 hakijoiden määrät?

        Tuleekohan kaikista amkeista todistusvalinnan tulokset 17.10.? Ainakin Turusta tulee aikaisintaan silloin, joku toinenkin amk julkaisee silloin, en nyt muista, että mikä.

        Vipusessa ensin valitse etusivulla olevasta listasta ammattikorkeakoulutus, jolloin aukeaa uusi sivu. Siellä lukee että haku ja valinta vasemmalla ylhäällä, paina siitä. Alhaalle oikealle tulee päivittyvä raportti nimeltä korkeakouluihin hakeneet, valitut ja paikan vastaanottaneet. Paina siitä, aukeaa exel taulukko, jonka vasemmassa yläkulmassa lukee että koulutuksen alkamisvuosi- ja kausi. Alkamisvuosi on 2020 ja kausi on kevät. Nyt pitäsi tulla taulukko jossa lukee yhteishaku ja erillishaku.

        Näilä tiedoilla minä katsoin omiin koulutuksiin hakijoiden määrät, valittujahan siellä ei vielä ole. Tuosta todistusvalinnan aikataulusta minulla ei ole tietoa, mistä olet asiasta kuullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipusessa ensin valitse etusivulla olevasta listasta ammattikorkeakoulutus, jolloin aukeaa uusi sivu. Siellä lukee että haku ja valinta vasemmalla ylhäällä, paina siitä. Alhaalle oikealle tulee päivittyvä raportti nimeltä korkeakouluihin hakeneet, valitut ja paikan vastaanottaneet. Paina siitä, aukeaa exel taulukko, jonka vasemmassa yläkulmassa lukee että koulutuksen alkamisvuosi- ja kausi. Alkamisvuosi on 2020 ja kausi on kevät. Nyt pitäsi tulla taulukko jossa lukee yhteishaku ja erillishaku.

        Näilä tiedoilla minä katsoin omiin koulutuksiin hakijoiden määrät, valittujahan siellä ei vielä ole. Tuosta todistusvalinnan aikataulusta minulla ei ole tietoa, mistä olet asiasta kuullut?

        Turun amk:n sivuilla lukee hakuaikataulun kohdalla, että todistusvalinnan tulokset julkaistaan aikaisintaan 17.10. En tiedä, että koskeeko päivämäärä kaikkia amkeja. Joka tapauksessa todistusvalinnan tulostenhan on tultava ennen valintakokeita eli ennen 29.10.

        En löytänyt Vipusesta vuoden 2020 aloittavien hakutietoja, mutta vissiin tuota Vipusta on hankala filtteröidä mobiililaitteella, joten kokeilen vielä uudestaan läppärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun amk:n sivuilla lukee hakuaikataulun kohdalla, että todistusvalinnan tulokset julkaistaan aikaisintaan 17.10. En tiedä, että koskeeko päivämäärä kaikkia amkeja. Joka tapauksessa todistusvalinnan tulostenhan on tultava ennen valintakokeita eli ennen 29.10.

        En löytänyt Vipusesta vuoden 2020 aloittavien hakutietoja, mutta vissiin tuota Vipusta on hankala filtteröidä mobiililaitteella, joten kokeilen vielä uudestaan läppärillä.

        No tästä alkaakin sitten jännääminen, että mikä on todistusvalinnan tulos! Edellisissä haussa on pisteraja ollut 27-28 siinä koulutuksessa mihin hain, ja minun pisteet tekevät tuon 27. Luotan kyllä siihen että pääsen jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tästä alkaakin sitten jännääminen, että mikä on todistusvalinnan tulos! Edellisissä haussa on pisteraja ollut 27-28 siinä koulutuksessa mihin hain, ja minun pisteet tekevät tuon 27. Luotan kyllä siihen että pääsen jonnekin.

        VAMK sh todistusvalinnat tuli 26/30 6. vaihtoehto irtoaa paikka. Tod. näk. tuo raja tulee putoamaan, kun muut julkasee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAMK sh todistusvalinnat tuli 26/30 6. vaihtoehto irtoaa paikka. Tod. näk. tuo raja tulee putoamaan, kun muut julkasee.

        Pääsin sisään! En tiedä mikä on pisteraja ollut mutta mulla on sekä yo että ammatillinen perustutkinto. Amistodistuksella tuskin olen päässyt, koska yo todistus parempi.

        Haaga-Heliaan siis pääsin. Tsemppiä teille odotukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipusessa ensin valitse etusivulla olevasta listasta ammattikorkeakoulutus, jolloin aukeaa uusi sivu. Siellä lukee että haku ja valinta vasemmalla ylhäällä, paina siitä. Alhaalle oikealle tulee päivittyvä raportti nimeltä korkeakouluihin hakeneet, valitut ja paikan vastaanottaneet. Paina siitä, aukeaa exel taulukko, jonka vasemmassa yläkulmassa lukee että koulutuksen alkamisvuosi- ja kausi. Alkamisvuosi on 2020 ja kausi on kevät. Nyt pitäsi tulla taulukko jossa lukee yhteishaku ja erillishaku.

        Näilä tiedoilla minä katsoin omiin koulutuksiin hakijoiden määrät, valittujahan siellä ei vielä ole. Tuosta todistusvalinnan aikataulusta minulla ei ole tietoa, mistä olet asiasta kuullut?

        Kiitos tästä selkeästä ohjeesta !


    • Anonyymi

      Samoin Saimian ensihoitaja- ja fysioterapeuttien todistusvalinnat tuli. Raja on jossain 28/30p. Varasijoilla ollaan.

    • Anonyymi

      Vääntäkää rautalangasta tyhmälle.. eli olen hakenut kahteen eri ammattikorkeaan. Ja kun katson opintopolusta tuloksia, niin 2. hakukohteeni tuloksessa lukee hyväksytty, ja odottaa ylemmän hakukohteen tuloksia. En ole tämän 2. hakukohteen pääsykokeissa edes vielä käynyt, eli ne kokeet on vasta ensi viikolla. :D Mikä on todistusvalinta ja onko kohdallani kyse siis tästä? Vai siis mitäh? :D Olen ihan paineissa tämän asian suhteen..

      • Anonyymi

        On todistusvalinta. Voit mennä vielä pääsykokeisiin, jos haluat ykkösvaihtoehtoon tai toivoa, että pääset todistusvalinnan varasijalta, jos se on käytössä ensimmäisessä hakukohteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todistusvalinta. Voit mennä vielä pääsykokeisiin, jos haluat ykkösvaihtoehtoon tai toivoa, että pääset todistusvalinnan varasijalta, jos se on käytössä ensimmäisessä hakukohteessa.

        Sainkin eilen sähköpostilla ilmoituksen, että oon valittu todistuksen perusteella 2. hakemaani vaihtoehtoon. 1. hakukohteeni (Savonia, sh monimuoto) ei kuulukaan tuon digivalintakokeen piiriin vaan siellä oli omat tenttinsä. Mutta tulipa hyvä mieli et varma koulupaikka on vuoden alusta! :))


    • Anonyymi

      Miten on kaikilla mennyt?

      • Anonyymi

        Sain 12 pistettä enemmän kuin alin hyväksytty pistemäärä, mutta silti ei irronnut opiskelupaikkaa, eikä varasijoja taida edes linjalleni olla syksyllä... Liekö ensikertalaisten kiintiön takia noin tai sitten joku virhe jossakin 😓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain 12 pistettä enemmän kuin alin hyväksytty pistemäärä, mutta silti ei irronnut opiskelupaikkaa, eikä varasijoja taida edes linjalleni olla syksyllä... Liekö ensikertalaisten kiintiön takia noin tai sitten joku virhe jossakin 😓

        Kiintiön takia tietysti.


    • Anonyymi

      Helsinki Metropolia Kätilö, pääsykokeella sisään

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe